Muusa on oikea sana kuvaamaan aukkoa elämässäni. Olen taiteellinen luonne ja teen paljon ihmisten parissa töitä, en ole kuitenkaan taiteilija, en edes elämän taiteilija. Muusa on se mitä kaipaan, jos jotain saisin omaan elämääni lisättyä, ei sekään välttämättömyys ole. Olen jo onnistunut ja olen siitä todella ylpeä, vaikka en pöyhkeile asialla. Innoittajaa voisin kaivata
En ole mikään panomies, tarvitesn vain muusan
19
1489
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis hyväksikäyttäjä? Eihän kukaan tahdo olla toiselle vain muusa ja innoittaja! Elämä on vähän todellisempaa. Myös rakkaus on hyvempää ja kauniimpaa.
- Anonyymi
Miltä Mannerheimintie tuntui selän alla??
- Anonyymi
Ja näiden takia rivissä kärsitään?
Terve tuloa vastaanotolle, - Anonyymi
Muusana oleminen voi olla vastavuoroista, molemminnpuolista. Se tuo elämään energiaa, virtaa ja voimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muusana oleminen voi olla vastavuoroista, molemminnpuolista. Se tuo elämään energiaa, virtaa ja voimaa.
Muusa on elämän innoittaja, ei mikään ikävä juttu. Miksi palsta on täynnä pahan tuulen levittäjiä?
Käännätte kaiken kielteiseksi. Oma elämänne on varmasti ikävää johtuen omasta negatiivisesta asenteestanne ja tänne tulette sitten levittämään huonoa tuultanne, mikä valitettavasti on tarttuvaa.
- Anonyymi
Ei tainnu ihan ymmärtää
- Anonyymi
Minä ymmärsin sen mitä aloittaja tarkoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärsin sen mitä aloittaja tarkoitti.
Minäpä en. Perinteinen / alkuperäinen muusa on "toisen uran edistäjä" ja suhde on ollut yleensä epätasa-arvoinen. Itse en uneksi orjan asemasta, enkä seksiorjuudesta. Muusahan yleensä toi romantiikkaa taiteilijalle, mutta myös täytti tämän seksuaaliset tarpeet.
Mahtoikohan taiteilija edes muistaa omahyväisyydessään tyydyttää muusansa seksuaaliset toiveet ja tarpeet? 🤔 Tuskinpa!
Ajatuskin tässä mielessä muusansa olemisesta on loukkaava! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä en. Perinteinen / alkuperäinen muusa on "toisen uran edistäjä" ja suhde on ollut yleensä epätasa-arvoinen. Itse en uneksi orjan asemasta, enkä seksiorjuudesta. Muusahan yleensä toi romantiikkaa taiteilijalle, mutta myös täytti tämän seksuaaliset tarpeet.
Mahtoikohan taiteilija edes muistaa omahyväisyydessään tyydyttää muusansa seksuaaliset toiveet ja tarpeet? 🤔 Tuskinpa!
Ajatuskin tässä mielessä muusansa olemisesta on loukkaava!Pitäisikö muusana olla vielä sinun eroottinen viihdyttäjätär, joka täyttää kaikki seksuaaliset himosi sinun toiveidesi mukaan? Saisit tehdä hänelle seksuaalisesti mitä tahdot?
Oh, muusaksesi on varmaan tunkua! Ja tästä asemasta pitäisi olla ylpeä ja otettu, kun saa palvella sinua? Ihan ojentaa ruumiinsa käyttöösi seksuaalisille himoillesi! Mitä rivoa tekisit hänelle ensimmäiseksi?
Sinähän kerroit tarvitsevasi vain muusan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuskin tässä mielessä muusansa olemisesta on loukkaava!Aloittaja kirjoitti ettei hän ole panomies. Ehkä muusalla on hänelle henkinen merkitys työnsä edistäjänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuskin tässä mielessä muusansa olemisesta on loukkaava!No mieti hetki hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti ettei hän ole panomies. Ehkä muusalla on hänelle henkinen merkitys työnsä edistäjänä.
Johan on " söpöä" sekin, käyttää toista oman uransa edistämiseen, viis muusta! Eihän nyt tunteet, sydämellisyys ja rakkaus mitään ole, kunhan vain itse saa mainetta ja kunniaa ja menestyy työssään. Mikä tunteeton lohikäärme!
Suosittelisin, että alistaisit muusasi sekä urasi edistämiseen että seksuaalisten himojesi tyydyttämiseen. Ottaisit toisesta kaiken irti, saisit tuntea itsesi mahtavaksi ja menestyväksi keisariksi. Miten toisen antautuminen hallintaasi lisäämään valta-asemaasi ja tyydyttää ronskeimmatkin tarpeesi ja himosi kaikessa ailahtelevaisuudessasi.
Jättäisit vain muusallesi lapun pöydälle (rientäessäsi rakkaan työsi pariin saavuttamaan mainetta ja kunniaa itsellesi) missä asennossa ja miten hänen on oltava valmiina palvelemaan mieltymyksiäsi, kun saavut töistä himokkaana hänet ottamaan. Ja miten hän on mielestäsi onnekas, kun saa antautua noin menestyksekkäälle suuruudelle ja tuntea mahtavuutesi peppuaukossaan - kiimaiset, vaativat ja lujat työntösi, kunnes saat tarpeeksesi ja haluatkin ottaa hänet . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieti hetki hiljaa
En voi tietää toisen mietteitä ja nuo mainitsemani piirteet muusaan yleisesti liitetään.
Joten voit kyllä ihan sitten ystävällisesti itse selventää, mitä tarkoitit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan on " söpöä" sekin, käyttää toista oman uransa edistämiseen, viis muusta! Eihän nyt tunteet, sydämellisyys ja rakkaus mitään ole, kunhan vain itse saa mainetta ja kunniaa ja menestyy työssään. Mikä tunteeton lohikäärme!
Suosittelisin, että alistaisit muusasi sekä urasi edistämiseen että seksuaalisten himojesi tyydyttämiseen. Ottaisit toisesta kaiken irti, saisit tuntea itsesi mahtavaksi ja menestyväksi keisariksi. Miten toisen antautuminen hallintaasi lisäämään valta-asemaasi ja tyydyttää ronskeimmatkin tarpeesi ja himosi kaikessa ailahtelevaisuudessasi.
Jättäisit vain muusallesi lapun pöydälle (rientäessäsi rakkaan työsi pariin saavuttamaan mainetta ja kunniaa itsellesi) missä asennossa ja miten hänen on oltava valmiina palvelemaan mieltymyksiäsi, kun saavut töistä himokkaana hänet ottamaan. Ja miten hän on mielestäsi onnekas, kun saa antautua noin menestyksekkäälle suuruudelle ja tuntea mahtavuutesi peppuaukossaan - kiimaiset, vaativat ja lujat työntösi, kunnes saat tarpeeksesi ja haluatkin ottaa hänet . . .Eikö tämä nyt kuulosta siltä, mistä puhuit innoittajanasi? Innoittaahan tuo nyt kaltaistasi, että otat toisesta kaiken irti henkisesti urasi edistäjänä ja fyysisesti mitä ronskimpien halujesi tyydyttäjänä. Ja miten hänen nöyryyttämisensä kaikkiin likaisempiinkin seksuaalisten fantasioidesi toteuttamiseen saa äreän ja oikukkaan mielesi hetkellisesti tyydytetyksi. Kunnes haluat taas muuta. . . Ehkäpä muusasi ja jonkun toisen naisen toteuttamaan yhä villimpiä seksisessioita. Ja miten kiinnostuneena ensin katsot naisten keskinäistä seksiä kiihottuaksesi äärimmillesi kunnes pääset työntymään molempien naisten kaikkiin aukkoihin vuorotellen ja saat heidät antautumaan ja tottelemaan jokaista käskyäsi. Ja miten naiset kilpailevat siitä, miten saavat sinut parhaiten tyydytettyä ja tyytyväiseksi. Ja muusasi on ymmärrettävä, miten kaikki muutkin naiset haluavat olla sinun ja antautua sinulle . . .
Mutta muusan osa on onnellinen, hänhän saa palvella ja tyydyttää kaikkia tarpeitasi päivittäin ja olla sitä kautta osa elämääsi. Muut naiset tuovat vain oman lisänsä himoihisi ja kutkuttavat ailahtelevaa mieltäsi tuoden vaihtelua ja hurmosta elämääsi. Ja miten ahnetta mieltäsi tyydyttää nähdä, kuinka niin monet naiset antautuivat sinulle ja valtaasi. Eihän nyt yksi nainen voisi mitenkään riittää kaltaisellesi mahtavalle tyypille, jota niin monet naiset haluavat ja himoitsevat . . .
Mahtaneeko nyt tämäkään riittää muusan tehtäväkuvaan? Kerrothan, mitä muuta vielä odotat muusaltasi? Miten hän voi innoittaa sinua vielä enemmän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä nyt kuulosta siltä, mistä puhuit innoittajanasi? Innoittaahan tuo nyt kaltaistasi, että otat toisesta kaiken irti henkisesti urasi edistäjänä ja fyysisesti mitä ronskimpien halujesi tyydyttäjänä. Ja miten hänen nöyryyttämisensä kaikkiin likaisempiinkin seksuaalisten fantasioidesi toteuttamiseen saa äreän ja oikukkaan mielesi hetkellisesti tyydytetyksi. Kunnes haluat taas muuta. . . Ehkäpä muusasi ja jonkun toisen naisen toteuttamaan yhä villimpiä seksisessioita. Ja miten kiinnostuneena ensin katsot naisten keskinäistä seksiä kiihottuaksesi äärimmillesi kunnes pääset työntymään molempien naisten kaikkiin aukkoihin vuorotellen ja saat heidät antautumaan ja tottelemaan jokaista käskyäsi. Ja miten naiset kilpailevat siitä, miten saavat sinut parhaiten tyydytettyä ja tyytyväiseksi. Ja muusasi on ymmärrettävä, miten kaikki muutkin naiset haluavat olla sinun ja antautua sinulle . . .
Mutta muusan osa on onnellinen, hänhän saa palvella ja tyydyttää kaikkia tarpeitasi päivittäin ja olla sitä kautta osa elämääsi. Muut naiset tuovat vain oman lisänsä himoihisi ja kutkuttavat ailahtelevaa mieltäsi tuoden vaihtelua ja hurmosta elämääsi. Ja miten ahnetta mieltäsi tyydyttää nähdä, kuinka niin monet naiset antautuivat sinulle ja valtaasi. Eihän nyt yksi nainen voisi mitenkään riittää kaltaisellesi mahtavalle tyypille, jota niin monet naiset haluavat ja himoitsevat . . .
Mahtaneeko nyt tämäkään riittää muusan tehtäväkuvaan? Kerrothan, mitä muuta vielä odotat muusaltasi? Miten hän voi innoittaa sinua vielä enemmän?Noh' kuulostiko tämä jokseenkin tutulta / itseltäsi ja vastasi toiveitasi muusastasi?
- Anonyymi
Et sinä ymmärrä taiteesta hevon kukkua
- Anonyymi
Muusat ovat taru olentoja
- Anonyymi
Totta tuo on. Ei minusta ole sellaiseksi alfaksi eikä kai kiinnostusta. Tällainen olen ollut aina nyt ne 30 vuotta kun olen ollut täysi ikäinen
- Anonyymi
Mutta kaikkein eniten haluaisin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904