hei

tyhmät rasistit, käyttekö koskaan ulkomailla?

8

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei silti rasisti

En ole rasisti vaan realisti ja käyn lähes vuosittain ulkomailla työn ja lomailun takia.
      Wanha sanontahan kuuluu:

"Pitää mennä kauas nähdäkseen lähelle"

Muslimimaissakin olen käynyt useammin, kuin kerran ja todennut, kuinka takapajuinen, keskiaikainen, naisia halventava ja ihmisiä alistavia nämä muslimikulttuurit ovat. Ja sitä en todellakaan tähän maahan kaipaa.

• ei silti rasisti

En ole muuten tyhmä.
        Toinen wanha sanonta: "Hullu saa olla, muttei tyhmä".
        Älykkyysosamääräni oli Mensan testin mukaan noin 50 yksikköä korkeampi kuin esim. Afrikassa keskimäärin. Eiväthän nuo testit mitään Jumalan sanaa ole, mutta todistanevat kuitenkin jotain.

• cisma

Eniten ihmettelen tuota samaa argumenttia, että naisia alistetaan, naisia raiskataan. Myöntäkää jo pois, että se on pelkkä tekosyy rasismillenne, ette te mistään naisten asemasta tosissanne välitä p:n vertaa.

Oma napa tärkein ja pääasia että sekin on valkoinen. (jos on)

• ei silti rasisti
        cisma kirjoitti:

Eniten ihmettelen tuota samaa argumenttia, että naisia alistetaan, naisia raiskataan. Myöntäkää jo pois, että se on pelkkä tekosyy rasismillenne, ette te mistään naisten asemasta tosissanne välitä p:n vertaa.

Oma napa tärkein ja pääasia että sekin on valkoinen. (jos on)

Voi sinuakin. Epäillet, että minäkin alistan naisia. Näin en tee ja jos tekisin, tekisin omaa tyhmyyttäni. Siihen ei inspiroi minua suomalainen kulttuuri, uskonto tai tapakulttuuri.
        Yritäpä itse ymmärtää kokonaisuus, jos suinkin pystyt. Islam on syvältä ja siellä pysyköön, tänne sitä ei fiksummat kaipaa.

• cisma
        ei silti rasisti kirjoitti:

Voi sinuakin. Epäillet, että minäkin alistan naisia. Näin en tee ja jos tekisin, tekisin omaa tyhmyyttäni. Siihen ei inspiroi minua suomalainen kulttuuri, uskonto tai tapakulttuuri.
        Yritäpä itse ymmärtää kokonaisuus, jos suinkin pystyt. Islam on syvältä ja siellä pysyköön, tänne sitä ei fiksummat kaipaa.

Mielestäni on avuton argumentti rasseilta selitellä rasistisuuttaan sillä, että naisten asema on muslimimaissa huonompi. Vai luuletko, että rasistit olisivat vähemmän rasistisia vaikka näissä maissa naisen asema olisi minkätahansalainen?

Sinusta en sitten tiedä, mikä olet.

Voin kyllä kertoa, että ulkomailla on tullut kierreltyä melko paljonkin Afrikkaa myöten ja toki naisen asema on siellä(kin) huonompi, mutta tuskinpa vain nämä Finnboitsut sun muut siitä välittävät p:n vertaa. Tekopyhyyttä väitän ma.

Toisekseen suomalainenkin ns kulttuuri on hyvin väkivaltainen - ei sentään julkisesti naisia kivitetä, mutta turpiin tulee neljän seinän sisällä, tuskin sinäkään sitä kiistät?

• matkamies

mutta todella vain käyn. Ei tulisi mieleenkään jäädä sinne toisten kustannuksella maleksimaan.

• Wanha gubbe

Olen budjannut viimeiset 10 vuotta Afrikan mantereella ja käsitykseni siitä, että nämä täkäläiset joskus sopeutuisivat eurooppalaiseen elämäntapaan tai moraalikäsityksiin on hyvin negatiivinen. Mitä enemmän heidän kanssaan on tekemisissä ja heidän kulttuureihinsa tutustuu, niin sitä vähemmän heitä Eurooppaan haluaa.

Joskus olisi hyvä katsoa asioita ilman maailmaa syleilevää ideologiaa ja ilman ruusunpunaisia laseja. Todellisuus on jotain aivan muuta!

• Jyrinäpalli

karva alapää oli aika "guru" mamupalstalla.

Hän edusti maahanmuuttajien ykkösketjua aiheellisin kysymyksineen jo silloin. T: Kadunlakaisija.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      48
      2618
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1320
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe