Mihin Halla-ahon luopuminen voi johtaa?

Jussi Halla-ahon luopuminen voi johtaa jo vuosia sitten profetoituun PS:n hajoamiseen ja uuden oikeistopuolueen nousuun.

5

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jussi kyllästyi johtotehtävään ja odottaa keskittyen nyt uusiin tarjottaviin haasteisiin.

• Anonyymi

Nimenomaan näin. Jussi ei halua olla johtotehtävissä.

• Anonyymi

1. Moos. 2
      16 Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
      17 mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

16 Herra Jumala sanoi ihmiselle: "Saat vapaasti syödä puutarhan kaikista puista.
      17 Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet kuoleman oma."

16 Ja Herra Jumala käski ihmistä, ja sanoi: syö vapaasti kaikkinaisista puista Paradisissa;
      17 Mutta hyvän ja pahan tiedon puusta älä syö: sillä jona päivänä sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman.

Oman käsitykseni mukaan, kuolema on ERO Jumalasta, sekä monissa tapuksissa myös "kaikkea pahaa".

eli jos eli kun ihminen eli mies ja sen jälkeen nainen, syö eli saa hyvää ja pahaa tietoa, on se "neutraalia" eikä itsessään vaikuta kuolemaa eli eroa, Jumalasta tahi "muusta", esim avioERO on "kuolema", ja se mistä sew johtuu on usein "väärä" tieto tahi sen oikean tahi väärän tiedon, HUONO valinta.
      eli kuolema avioliitossa eli miehen ja naisen erosta.

nyt se että teille, taas muistutan Herran Sanasta, tässä ketjussa on, teille hyväksi.

Mitä ja kuka on "Jussi Halla-aho", en tiedä, sen TIEDÄN että hän on syönyt hyvään ja pahan tiedon puusta eikä TIEDÄ, mikä on hyvää ahi mikä on pahaa!

Vain Jumala tietää, mikä on ja mihin mikäkin johtaa...

Ps. 139:23
      Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.

Daavid ei tiennyt.

Jes. 66:18
      Minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa. Aika tulee, että minä kokoan kaikki kansat ja kielet, ja he tulevat ja näkevät minun kunniani.

Jer. 29:11
      Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Jumala tuntee, eli tietää meidän teot ja ajatukset,
      sekä omansa.

Jumala tutkii sydämen ja tietää mitää ajatuksia ja ja sen ajatuksen jälkeen ttekojja on ihmisellä.
      Pahoja, nuoruudesta lähtien alkaen, kaikki:

1. Moos. 6:
      5 Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat,
      ja
      Ps. 2:1
      1 Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
      2 Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan:
      3 "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
      4 Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
      5 Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:

Tässä on ihmisen "tiivistetty" ajatus ja teko Jumalaa ja ihmistä, MIESTÄ vastaan, lopunaikana.

MUTTA
      MUTTA
      Jumalalla on SUUNNITELMA, ja kunhan kohtaan Jumalan kasvoista kasvoihin, myös teille sen tuon julki:

8 Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja maan ääret sinun omiksesi.
      9 Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat, niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
      10 Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.

Jos tahdotte JOUDUTTAA sitä hyvää mitä Herra meille, Suomalaisille on varannut, voitt muistaa minua esirukouksessa!
      ellei samase.

eli sillä ei ole mitään väliä kuka on missäkin toimessa tahi virassa, jos ei ole Jumalan aika ja säädös eli ajatus:
      Jes. 46:10
      Minä ilmoitan alusta asti, mitä tuleva on, ammoisia aikoja ennen, mitä ei vielä ole tapahtunut; minä sanon: minun neuvoni pysyy, kaiken, mitä tahdon, minä teen.

Joten tämä eikä mikään tule ja ole Jumalalle yllätys.
      Jumala on aina ja loppuun asti, KAIKKIVALTIAS joka tekee mitää tahtoo.

Muistakaa minua! että Herra Jumala, Kaikkivaltias, notkistaisi taivaat ja ASTUISI ALAS, maan päälle, elii Suomeen ja tulisi tykäni ja siunaisi minut.
      Totisesti, totisesti.

• Anonyymi

Jer. 29:11
      Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Jer. 31:10
      Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

Fil. 4:7
      ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

2. Piet. 2:5
      Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka varjelikin Nooan, vanhurskauden saarnaajan, ynnä seitsemän muuta, vaan antoi vedenpaisumuksen tulla jumalattomain maailman päälle.

ja tiivistettynä sama:
      1. Moos. 15:
      1 Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."

Jumala on meidän KILPEMME!

me olemme "aabraham" eli siemen, eli sperma.

Jumala varjeli Nooan ja "nooan aikana", kuten Jeesus sanoo, tulee loppu, niin
      Jeesus, varjelee meitä kilvellä eli itsellä!

Jeesus on meidän kilpemme!
      ja ajatukset tulee "ensiksi" varjella, sydän sillä sieltä lähtee, elämä ja kuolema..
      Yhteys Herraa tahi ero Herrasta eli kuolema.

Joten, nostakaa päänne, Isäni, Jumala Kaikkivaltias, sekä Herrani Jeesus, on kanssani, ja myös teidän kanssa..
      Tule Herra Jeesus.

• Anonyymi

Kaikki ehdokkaat on ihan persiistä ja suomi niin korruptoitunut kiitos kaikkien kommari poliitikkojen. Ainoo järkevä tapa äänestää on ajaa rekan alle.

Sit voi sanoo et hastalavista kommarit, and i am not going to be back.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe