Vaikka Perussuomalaiset on ulkomaalais vastainen puolue niin Kaupungin valtuuston Perussuomalaisten jäsen Mika Pihjalan mielestä oli oikeeen että IKH myytiin Irlantiin.
Perussuomalainen Mika Pihlaja tykkää kun yrityksiä myydään ulkomaille.
29
1517
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä Mikan kohdalla vanha sanonta pitää hyvin paikkaansa. Ei tyhjä lato kattoa tarvitse.
- Anonyymi
Ei taida miehelle tulla yhtään enempää järkeä päähän vaikka peruukin päähänsä laittaisi.
- Anonyymi
Eikös se sanonta mennyt niin että tukka ja järki ei samassa päässä pysy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se sanonta mennyt niin että tukka ja järki ei samassa päässä pysy
Mikä on hyvä esim tästä.
- Anonyymi
Eli järki mies viisaampi kuin moni takkutukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli järki mies viisaampi kuin moni takkutukka
Taitaa asia olla just toistepäin.
- Anonyymi
Ahlsell olis myös ostanu...Varastointi olisi siirtynyt hyvinkäälle nykyisen keskusvaraston yhteyteen.
Myymälä olis ehkä jääny kauhajoelle.
Jo lähtöoihtaisesti huono vaihtoehto- Anonyymi
Olis ainakin jäänyt yritys Suomeen jos Ahlsell olis myyty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ainakin jäänyt yritys Suomeen jos Ahlsell olis myyty.
Ahlsell ruotsalaisvetoinen firma ja olisi ikh:n pilkkonut kilpailijana pois.Kauhajoella paikkakuntana ei olisi ollut mitään hyvää heille annettavana,olisko edes myymälää säilyttäneet.
Ei suomesta olisi löytynyt ostajaa,joka ikhoon toimintaa olisi kehittänyt,edes säilyttäny.
Uudella omistajalla halu laajentaa toimintaansa pohjoismaihin. - Anonyymi
Kärkkäinen tarjosi kuulemma enemmän kuin irlantilaiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärkkäinen tarjosi kuulemma enemmän kuin irlantilaiset?
Kärkkäisen liikettä oon jo Etelä-Pohjanmaalle odottanut sais tulla.
- Anonyymi
Myiköhän Pihlajan Mika Peltonsakkin ulkomaalaisille muutama vuosi sitten kun sillä meni huonosti?
- Anonyymi
Sinun täytyy puhua omalle valtuutetullesi että torppaa kaupan välittömästi.
- Anonyymi
Ei pysty ku lyyskikää ei menny läpi🤤
- Anonyymi
Odotan kyllä että ikh laajentaa toimintaansa kauhajoellakin, mitä ahlsell ei olisi tehnyt varmuudella.
- Anonyymi
Mäkin odotan Juhannuksena Joulupukkia
- Anonyymi
Kaksi vuotta on IKH Kauhajoella sen jälkeen yritys siirtyy Irlantiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi vuotta on IKH Kauhajoella sen jälkeen yritys siirtyy Irlantiin.
Meinaakko jotta ikh brändi on niin vahva,että irlantilaiset omii sen vaan itselleeen😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaakko jotta ikh brändi on niin vahva,että irlantilaiset omii sen vaan itselleeen😆
IKH:n Patron työvaatteet on sen verran huonoa laatua ettei moni firma edes osta niitä.
- Anonyymi
Tässä on taas hyvä esim siitä että persuihin ei voi luottaa.
- Anonyymi
kyllä se niin on että nuo suojatyöpaikat saa lähteä kauhajoelta,vielä kun poistuu bonusrahat ,niin kyllä pitää tykätä ittestänsä kun siä duunia vääntää
- Anonyymi
Mitähän täs taas oikeen tarkoitetaan?
- Anonyymi
Se on pääasia et miehellä on mielipide asiassa.
Tämän esitti naamakirjassa ihan omalla nimellään.
Toisin kuin te vätykset jotka vaihtaa foorumia,kun ei oo miestä kertoa omaa näkemystään naamallaan julki.
Vai eikö akka antanu siihen lupaa? - Anonyymi
Siis Ilkkahan olisi voinut vaikka lopettaa koko IKH:n jos olis halunnut. Ovet kiinni ja työväki pellolle. Paree siis näin(kin). Yksityinen saa tehdä firmallensa mitä haluaa, sille ei paljoa mahda. Jokaanen meistä olis voinut sen ostaa, kai rahoittajia olisi löytynyt. Turha on enää viisastella jälkikäteen.
- Anonyymi
Jos on Perussuomalaisten jäsen valtuustossa pitää olla ulkomaan kauppoja vastaan eikä puolesta.
- Anonyymi
Tääläkö kuulutetaan puoluekuria😆
Jättihän halla-ahoki paatin.Kyllähän miehillä näkemykset aina jossain erkanee,ei niitä puoluekirjaan oo raapustettu.
Ja toisillahan selvästi akat päättää mitä julkisesti voi lausua.
- Anonyymi
Silloin kun yrittäjällä menee hyvin ne on Kokoomuslainen sitten kun alkaa mennä huonosti se on Perussuomalainen.
- Anonyymi
Maanviljelijät ovat Keskustalaisia köyhänä ja rikkaana Kokoomuslaisia.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243