Kepun eduskuntaryhmän puheenjohtaja Timo Kalli ja kepulainen kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen ovat jo julkisessa sanasodassa.
Kepun vahva mies Pekkarinen kehotti hillitsemään porvarihurmaa, jos ei varmuutta kokoomuslaisten siirtymisestä tukemaan Kepun ehdokasta jo vaalin ensimmäisellä kierroksella.
Tänään Kalli lyö Pekkarista julkisuudessa kovin sanoin.
Matti Vanhasen siviilielämän töppäilyt ovat saattaneet puolueen jälleen historiallisen pahaan kriisiin.
Tällä tavalla on hieno surffata kohti presidentinvaaleja...
Kepussa taas valtataistelu
4
211
Vastaukset
- Lape
Nyt on kepussa piru irti, kun on tajuttu että Vanhanen ei pääse toiselle kierrokselle.
Kyllä hymyilyttää esim. Pekkarinen tekemässä Niinistön vaalityötä 2. kierroksella.
Kepu on nyt sortumassa itse kaivamaansa kuoppaan, siitä kertoo myös tuo näkyvä riita Kallin ja Pekkarisen välillä. - Muusa
Perskuta-Kiäriäisen osakkeet kohoavat koko ajan.
Olvimies se vain nauraa partaansa... - hih hih hih
sit kelppa, kun Kiäriäine ol keskusta ehdokkaan!
Meill on voitto varma! - uskottava kepu?
Kepulla karkaa tilanne käsistä, vaikka se kuinka yrittäisi esittää ulospäin, että mitään hätää ei ole.
Tosiasiassa hätä on niin suuri, että Annelin toilailujen jälkiselvittelyjen aikanakaan kepun tilanne ei ollut näin heikko kuin nyt.
Annelista päästiin eroon näppärästi ja tilalle istutettiin kelopökkelö Vanhanen.
Ja nyt Vanhanen on kepun valttikortti, josta ei ole mihinkään ja parempaakaan ei kepusta löydy.
Ja kokoomukselle tuli kepulaisten taholta jo vannottua uskollisuutta, ennen aikojaan ja nyt koetetaan tilannetta pekkaroida uuteen uskoon, paremmin kepulaisten demarirakkauteen sopivaksi.
Eli kepulaiset ei sitoudukaan mihinkään yhteishankkeisiin, jos ei Niinistö ensin kerro tavoitteitaan tarkemmin.
Parempi se vaan kokoomuslaisten on nyt äänestää Vanhasta jo ensimmäisellä kierroksella, sellainen on kepun käsitys yhteistyöstä.
Ja, jos ei kokoomuslaiset avita Vanhasta toiselle kierrokselle, niin kepulaiset avittaa Halosen presidentiksi.
Selvä kuin pläkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t277562Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357311Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1033585V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!643352Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5823068- 692860
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382528- 342384
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321973- 331514