Verta ahnaasti imevien hyttysten määrä nyt runsas Offia kuluu ja vesimittarit laulavat.
Terrrvetuloa syksy!!!!!!!!!
Saatiin pieni lievitys kuumuuteen. Oikein hyvä.
5
<50
Vastaukset
Oikein hyvä tosiaan,
paljon paremmin kestää vähän viileämpää kesää.
Vielähän tässä kesää eletään.
pikkulinnuille on ollut yhtä juhlaa kun hyönteisiä on nyt runsaasti.
Ainaskin kirvoja ja hyttysiä.- Anonyymi
Kirvat ja ötökät eivät riitä isommille linnuille, edes rastaillekaan. Niiden pääsaalis lienee lierot ja kastemadot.
Olen kerran pelastanut kiitäjälintuihin lukeutuvan ns. tervapääskyn. Se oli pudonnut pesältä alas. Harakka nokki sitä niskaan. Kun avasin kourani, lintu lensi tiehensä.
- Anonyymi
Onneksi olen kaupungissa niin ei ole itikoista haittaa, mutta helle tahtoi olla liikaa. Nyt tosiaan mukavaa kun on ollut hiukan viileämpää, vaan eivät helteet tähän lopu, koitetaan kestää.
Hyttysiä on.Olen opetellut elämään niiden kanssa, kun on pakko.
Jos joku kertoo vaihtoehdon, muun kuin maahanmuuton, niin olen tyytyväinen.
Nyt ei ole sisällä yhtään hyttystä.Aamulla kello 7 ja varjomittarissa kuitenkin 18 astetta plussaa.
Taitaa tulla sopivan leppoisa päivä ilman paahtavaa hellettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511