Saatiin pieni lievitys kuumuuteen. Oikein hyvä.

Anonyymi

Verta ahnaasti imevien hyttysten määrä nyt runsas Offia kuluu ja vesimittarit laulavat.

Terrrvetuloa syksy!!!!!!!!!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikein hyvä tosiaan,
      paljon paremmin kestää vähän viileämpää kesää.

      Vielähän tässä kesää eletään.
      pikkulinnuille on ollut yhtä juhlaa kun hyönteisiä on nyt runsaasti.
      Ainaskin kirvoja ja hyttysiä.

      • Anonyymi

        Kirvat ja ötökät eivät riitä isommille linnuille, edes rastaillekaan. Niiden pääsaalis lienee lierot ja kastemadot.

        Olen kerran pelastanut kiitäjälintuihin lukeutuvan ns. tervapääskyn. Se oli pudonnut pesältä alas. Harakka nokki sitä niskaan. Kun avasin kourani, lintu lensi tiehensä.


    • Anonyymi

      Onneksi olen kaupungissa niin ei ole itikoista haittaa, mutta helle tahtoi olla liikaa. Nyt tosiaan mukavaa kun on ollut hiukan viileämpää, vaan eivät helteet tähän lopu, koitetaan kestää.

    • Hyttysiä on.Olen opetellut elämään niiden kanssa, kun on pakko.
      Jos joku kertoo vaihtoehdon, muun kuin maahanmuuton, niin olen tyytyväinen.
      Nyt ei ole sisällä yhtään hyttystä.

    • Aamulla kello 7 ja varjomittarissa kuitenkin 18 astetta plussaa.

      Taitaa tulla sopivan leppoisa päivä ilman paahtavaa hellettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      167
      2074
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      345
      1637
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1162
    4. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      26
      1013
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      70
      972
    6. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      69
      839
    7. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      790
    8. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      735
    9. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

      Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
      Ikävä
      52
      710
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

      Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      20
      684
    Aihe