Veikan voitto viesti

Anonyymi

max 1000€ mikä tarina tällä on.

9

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuollaisia voittoja heru Veikkauksen taholta. Ei mistään muualtakaan.

    • Anonyymi

      Itse voitin aikanaan ässäarvasta 10000markkaa ja lähdin samantien Prahaan. Hieno kulttuurikaupunki täynnä ystävällisiä ihmisiä ja upeaa kulttuuria.

    • Anonyymi

      Veikkaukselta ei voi voittaa. Ellei sitten, pelaa kymppi, saat euron takaisin, ole voitto.

      • Anonyymi

        Mielestäni se ei ole voitto. Silloin kun itse pelasin niin en ollut koskaan voitolla vuositasolla. Kuukausitasolla olin myös aina "nettomaksaja". Yhden ainoan kerran oli sellainen viikko, jossa palautusta tuli enemmän kuin mitä peleihin meni rahaa. Tämä kertoo mulle, että ei enää viitsi pelata. Ainainen peleihin törsättyjen rahojen täysimääräinen menettäminen alkoi kyllästyttää ja turhauttaa. Maaliskuu 2020 lopetin Veikkauksen pelien pelaamisen.


    • Anonyymi

      Kysytään näin se siis ilmoittaa kun voitat 5€-1000€ miksi vain 1000 on max?
      voittohan voi olla vaikka kuinka suuri hihiiheheheheheh

      • Anonyymi

        Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!


      • Anonyymi

        Joku ei ymmärrä lukemaansa ??
        ''Voittoviestit lähetetään, kun arvonta- tai urheilupelien voittosi on suurempi kuin määrittelemäsi raja''
        Eli, jos määrität rajaksi tonnin ja voitat enemmän kuin tonnin, voittoviesti kilahtaa sähköpostiin tai luuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ei ymmärrä lukemaansa ??
        ''Voittoviestit lähetetään, kun arvonta- tai urheilupelien voittosi on suurempi kuin määrittelemäsi raja''
        Eli, jos määrität rajaksi tonnin ja voitat enemmän kuin tonnin, voittoviesti kilahtaa sähköpostiin tai luuriin.

        Ei voi tonnia voittaa. Ei edes satasta. Kymppiinkin saat pelata satoja euroja. Kyllä veikkaus osaa hommat.


    • Anonyymi

      Tainat on vähissä syystä jos toisestakin, peliyhtiö tietää hyvin tämän.
      Pelatkaa hyvät ihmiset vain lottoa jos ylipäätään lottopelejä pelaatte.
      Loton 50v juhlavuoden kunniaksi päävoittoja jaetaan vain lotossa ja jokunen jojerissa ehkä.
      Monikansallisissa viking lotossa ja eurojackpotissa suomalaisilla on enää vain rahoittajan rooli.

      Kun peliyhtiö viis veisaa asiakkaiden toiveista jättää paikkakunnat pois voittouutis otsikoista niin pitäisiköhän saman tien julkistaa paikkakunnat otsikoissa jo ennen arvontaa. Kaikkihan voivat päätellä että voittoja on helppo kohdentaa postinumeron mukaan .
      Lähikaupassa käydessäni tämän totesi jo kauppiaskin, Kuopion seudulla vain Nilsiässä ja Siilinjärvellä voi saada päävoiton, Kuopion kaupunkialueella ei kande osallistua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe