Veikan voitto viesti

Anonyymi

max 1000€ mikä tarina tällä on.

9

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuollaisia voittoja heru Veikkauksen taholta. Ei mistään muualtakaan.

• Anonyymi

Itse voitin aikanaan ässäarvasta 10000markkaa ja lähdin samantien Prahaan. Hieno kulttuurikaupunki täynnä ystävällisiä ihmisiä ja upeaa kulttuuria.

• Anonyymi

Veikkaukselta ei voi voittaa. Ellei sitten, pelaa kymppi, saat euron takaisin, ole voitto.

• Anonyymi

Mielestäni se ei ole voitto. Silloin kun itse pelasin niin en ollut koskaan voitolla vuositasolla. Kuukausitasolla olin myös aina "nettomaksaja". Yhden ainoan kerran oli sellainen viikko, jossa palautusta tuli enemmän kuin mitä peleihin meni rahaa. Tämä kertoo mulle, että ei enää viitsi pelata. Ainainen peleihin törsättyjen rahojen täysimääräinen menettäminen alkoi kyllästyttää ja turhauttaa. Maaliskuu 2020 lopetin Veikkauksen pelien pelaamisen.

• Anonyymi

Kysytään näin se siis ilmoittaa kun voitat 5€-1000€ miksi vain 1000 on max?
      voittohan voi olla vaikka kuinka suuri hihiiheheheheheh

• Anonyymi

Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!

• Anonyymi

Joku ei ymmärrä lukemaansa ??
        ''Voittoviestit lähetetään, kun arvonta- tai urheilupelien voittosi on suurempi kuin määrittelemäsi raja''
        Eli, jos määrität rajaksi tonnin ja voitat enemmän kuin tonnin, voittoviesti kilahtaa sähköpostiin tai luuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku ei ymmärrä lukemaansa ??
        ''Voittoviestit lähetetään, kun arvonta- tai urheilupelien voittosi on suurempi kuin määrittelemäsi raja''
        Eli, jos määrität rajaksi tonnin ja voitat enemmän kuin tonnin, voittoviesti kilahtaa sähköpostiin tai luuriin.

Ei voi tonnia voittaa. Ei edes satasta. Kymppiinkin saat pelata satoja euroja. Kyllä veikkaus osaa hommat.

• Anonyymi

Tainat on vähissä syystä jos toisestakin, peliyhtiö tietää hyvin tämän.
      Pelatkaa hyvät ihmiset vain lottoa jos ylipäätään lottopelejä pelaatte.
      Loton 50v juhlavuoden kunniaksi päävoittoja jaetaan vain lotossa ja jokunen jojerissa ehkä.
      Monikansallisissa viking lotossa ja eurojackpotissa suomalaisilla on enää vain rahoittajan rooli.

Kun peliyhtiö viis veisaa asiakkaiden toiveista jättää paikkakunnat pois voittouutis otsikoista niin pitäisiköhän saman tien julkistaa paikkakunnat otsikoissa jo ennen arvontaa. Kaikkihan voivat päätellä että voittoja on helppo kohdentaa postinumeron mukaan .
      Lähikaupassa käydessäni tämän totesi jo kauppiaskin, Kuopion seudulla vain Nilsiässä ja Siilinjärvellä voi saada päävoiton, Kuopion kaupunkialueella ei kande osallistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4482
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2929
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2692
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1669
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      109
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1174
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45