Koronavirus

Heipparallaa. Täällä sitä taas ollaan. On taas jälleen kerran aika puhua koronasta. Nythän on niin, että on peruskoronaa ja muuntokoronaa. Sitä brittiläistä, etelä-afrikkalaista ja intialaista koronaa. Etelä-Amerikassa on se Montezuma-korona, ja voi olla, että tulee taas näitä muuntokoronaviruksia. Saksassa voi tulla sellainen, kuin natsi-korona, ja silloin voi muuttua natsiksi. Heh heh, vittu jee. Lähi-Idässä voi tulla isis-korona. Ja onhan näitä vaikka mitä. Korona runtelee taloutta ja tulee perkeleesti tappiota joka suunnasta. Matkailu ja sun muut kärsii Koronan takia. Ja tunteet alkavat kuumeta. Monissa maissa on ollut koronamellakoita. Ne ovat johtaneet ryöstöihin: liikkeitä, kauppoja ja kaikkea on porukka ryöstänyt, ja näitä tilaisuuksia monet käyttävät hyväksi. Paikkoja laitetaan palasiksi.Ja sitten on niitä kylmäkontteja eli lihakontteja, mihin ruumiit(lihat) laitetaan, ettei ne härskiinny. Ja monissa maissa kun oli koronaan kuolleita ruumiita iso kasa, niin korpit ja muut linnut nokkivat niitä. Ne olisi kannattanut valella bensalla ja laittaa tulille. Vittu jee. Muutenkin nämä koronarajoitukset ovat perseestä. Yleisöä ei pääse urheilutapahtumiin, tai jos pääsee, niin rajattu määrä. Tappiota tulee. Ei hyvä. Ja muutenkin yhteiskunnan sulkeminen aiheuttaa niin paljon vahinkoa näiden koronarajoitusten takia. Ja en yhtään ihmettele sitäkään, että tällaisten toimien takia tulee näitä mellakoita. Tätäkö päättäjät monissa maissa haluaa, että näin käy. Tuskin, mutta näin on jo käynyt. Täytyy sanoa, että tämä koronahässäkkä alkaa jo kyllästyttää ketä tahansa. Että silviisiin

3

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään uutta, halut maalliset himot ovat aina edellä lopullisia kohtalokkaita seurauksia. Todisteita väitteelle loputtomiin. Nyt koronan vuoksi laitettu yhteensä 1000 miljardia ? velkarahaa painoon ja jakoon haisemaan rajoituksien sekä rajoituksien aiheuttamien monimnuotoisien haittojen peittämiseen yksityis henkilöitä myöten mutta nyt siltikin elettävä ilman rajoituksia entisestään tappavampien variaatioiden rinnalla. Tämä muhevan hyvin rahoitetun vaan naurettavasti onnistuneen korona stratekian siunauksella juhannuksenakin porukalla irstaillaan sekä iloitellaan ilman rajoituksi josta Sanna Marinin hallitusta tässä pitäisi sitten vielä kehua äänestää jatkoon.

      • Anonyymi

        KORONAN 4 .... SIIS NELJÄS AALTO TULLUT JO PIETARISTA....KIITOS SIITÄ KUULUU HUKKAFANEILLE JA SUOMEN HALLITUKSELLE, STM, THL JA AVEILLE !
        NYT SITÄ TAAS SAA KORONAA !!!!!!!!

        SUUNNITTEILLA ON KÄYTÄNTÖ JUHANNUKSEN JÄLKEEN..... EI RAVINTOLOIHIN, EI YLEISIIN TILAISUUKSIIN, EI KIRJASTOIHIN, EI MUSEOIHIN, EI ELOKUVIIN EIKÄ MUUALLEKKAAN PÄÄSE SISÄÄN ELLEI OLE ROKOTETTU....TODISTUS SIITÄ OLTAVA MUKANA...

        T. EN EDES KATSONUT POTKUPALLOPELEJÄ...SUOMEN HUKKIENKAA !

        SITÄ SAADAAN MITÄ TILAUKSESSA OLI !

        Husin diagnostiikkajohtaja Pietarista kulkeutuneen delta-variantin uhasta: ”On riski jonkilaiselle neljännelle aallolle”
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7261199c-49d8-4c1a-8cf8-5e3b06e30c97


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KORONAN 4 .... SIIS NELJÄS AALTO TULLUT JO PIETARISTA....KIITOS SIITÄ KUULUU HUKKAFANEILLE JA SUOMEN HALLITUKSELLE, STM, THL JA AVEILLE !
        NYT SITÄ TAAS SAA KORONAA !!!!!!!!

        SUUNNITTEILLA ON KÄYTÄNTÖ JUHANNUKSEN JÄLKEEN..... EI RAVINTOLOIHIN, EI YLEISIIN TILAISUUKSIIN, EI KIRJASTOIHIN, EI MUSEOIHIN, EI ELOKUVIIN EIKÄ MUUALLEKKAAN PÄÄSE SISÄÄN ELLEI OLE ROKOTETTU....TODISTUS SIITÄ OLTAVA MUKANA...

        T. EN EDES KATSONUT POTKUPALLOPELEJÄ...SUOMEN HUKKIENKAA !

        SITÄ SAADAAN MITÄ TILAUKSESSA OLI !

        Husin diagnostiikkajohtaja Pietarista kulkeutuneen delta-variantin uhasta: ”On riski jonkilaiselle neljännelle aallolle”
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/7261199c-49d8-4c1a-8cf8-5e3b06e30c97

        Tuon vuoksi tänään nostetaan Suomenlippu salkoon klo.18.00, kiitos siitä potkupallofanit....fanitetaan nyt teitä.
        Ilman teitä ei olisi tuotakaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      120
      1181
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe