Koronarokote ja alkoholi

Anonyymi

Sain eilen koronapiikin. Voiko tänään ottaa alkoholia? Joku oli sanonut jossain että ei. Mutta en löydä netistäkään mitään varoituksia asiasta. Miten se nyt on?

30

4043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä saako nauttia alkoholia, mutta minua kummasti pyörrytti piikin jälkeen nauttimieni mäyräkoiran ja muutaman viinilasin jälkeen.

Johtui varmasti rokotteesta....

• Anonyymi

Et kai nauttinut mäyräkoiraa raakana?

• Anonyymi

Minä menin suoraan rokotuspaikalta lähipubiin kaljalle. Ei mitää kummaa tapahtunut. Ja krapulakin oli kuten ennenkin.

• Anonyymi

Alkoholi neutralisoi piikin hyödyn, mene ottamaa uusi. Rokotepiikin ottanut voi tartuttaa virusta muihin, joten eristäydy kotiin.

• Anonyymi

Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen keksittyihin väitöksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä. 🙂😊🤗😄😃😆😌😀😁

• Anonyymi

Kaikkihan tietää että ensimmäisen ja toisen piikin välissä ei saa ottaa tippaakaan. Kun toisesta annoksesta on kulunut kaksi viikkoa voit taas korkata.

Hyvää selvää kesää!

• Anonyymi

Ei missään tapauksessa pisaraakaan alkoholia. Jos sitä on otettava niin aikaisintaan kolmen kuukauden kuluttua toisesta piikistä. Samoin tupakointia on vältettävä rokotuksen vaikutusaikana, koska tupakka rasittaa voimakkaasti ylähengitysteitä, johon viirus iskee rajusti.

• Anonyymi

Ja muistakaa seksi pois. Partneri saa piikkiproteiinia ja kuolee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Partneri saa ilmaisen rokotteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö edes nuken kanssa saa harrastaa seksiä?

• Anonyymi

Meikäläinen tissutteli viikon putkeen olutta eka rokotteen jälkeen ja mitään sivuvaikutuksia ei tullut. Mitä nyt vähän huikoi, kun lopetin oluen käytön.

• Anonyymi

Myös seksi on kiellettyä. Sekä kahden kesken että itsekseen.

• Anonyymi

Ja hengittäminen: todellakin neutraloi rokotteen.

• Anonyymi

Minä kuulin sellaisen jutun jotta Corona olutta on suositeltavaa juoda piikin jälkeen sillä se nopeuttaa elimistön vastustuskyvyn muodostumista.

• Anonyymi

Koronarokotteen päälle ottaa alkoholi? Kyllä voi ottaa.
      Kuule otat ja kuuluukin ottaa perussuomalaisiahan sinä olet, otat vaan ja nautit, yksinhän tuo piikki ei vaikuta miltään, kuin vähän pistää.

• Anonyymi

Kysyn vielä kerran.
      Mitä epäisänmaallista on koronarokotekriittisyydessä?

Eiköhän tuokin ole jonkun trollin levittämää propagandaa.
      Trolli tekee työtä kun käsketään.

• Anonyymi

Ei tietenkään siellä Venäjällä ole epäisänmaallista yrittää pitkittää Suomen korona-epidemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään siellä Venäjällä ole epäisänmaallista yrittää pitkittää Suomen korona-epidemiaa.

En ole Venäjällä.
        En osaa Venäjää.
        Olen suomalainen.
        Kannatan maamme itsenäisyyttä.

Sinun kohdallasi taitaa olla toisin.
        Olet luultavasti innokas luovuttamaan itsenäisyytemme rippeetkin eurostoliiton hyväksi.

• Anonyymi

Ei se taida se alkoholi siihen rokotteeseen kai vaikuta, mutta voi hidastaa sitä toimintaa verenkierrossa vain.

• Anonyymi

Voihan sitä ottaa vaikka rotanmyrkkyä mutta seuraukset on sitten asia erikseen.

• Anonyymi

Ota, jos olet niin tyhmä, että haluat välttämättä myrkyttää elimistösi ja tuhota elämäsi. Juhannuksena tai muunakaan 'juhlana' ei ole pakko ottaa.

• Anonyymi

Samaa mieltä, kuka pakotti ottamaan juhannuksena sen myrkkypiikin, nyt ei sitten voi juhlia juhannusta, kun on virusta ruiskutettu kehoon.

• Anonyymi

Kannattaa muuttaa epsanjaan, kuin uuno-tomppeli hirvimies ottamaan herpestä vaginaan

• Anonyymi

Unohda alkoholi kokonaan.

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään havaintoa koronasta.
      Onko muilla?
      Korona tappaa väkeä laumoittain aina jossain kaukana, jossa on niin valtavasti ihmisiä, että jutun todenperäisyyttä on vaikea tutkia.
      Jos joku tuttu sattuukin olemaan seudulla, on vastaus luultavasti, "ei täällä, mutta tämä on suuri maa..."

• Anonyymi

Minä menin kännissä rokotukseen. Onneksi olen sellainen, että voin olla kovassakin kännissä ja minusta ei huomaa, en huoju ja sössötä, osaan käyttäytyä. Kerroin varmuuden vuoksi juoneeni oluen, koska tiesin haiskahtavani alkoholille. Hoitsu sanoi, ettei haittaa.

• Anonyymi

Kannattaa varmuuden vuoksi kertoa myös poliisille juoneensa yhden oluen, kun puhaltaa ratissa 4 promillea. Harvemmin uskovat, mutta aina kannattaa varmuuden vuoksi yrittää.

• Anonyymi

Mää oon juonu koko vuojen. Tai no viime vuojenki jo. Silti antouvat piikin. No jotenki tuppas kyl väsyttää aika lailla.

• Anonyymi

Ensimmäisen rokotepiikin jälkeen ei missään tapauksessa saa nauttia alkoholijuomia jonka alkoholiprosentti on alle 20%. Vatsalaukkuun juotava riittävän vahva alkoholi pitää mRNA-rokotteen sienirihmastot kaikkein parhaimmassa toimintakunnossa.

Käytännössä viinejä ei saa juoda 1 ja 2 rokotteen välillä lainkaan, vaan ainoastaan tislattuja alkoholijuomia.

Ne on nautittava raakana, ilman lantrinkeja. Muuten elintärkeät mRNA-rihmastot kuolee.

• Anonyymi

ei mitään ongelmaa, olin itse päissään kun hain piikin ja jatkoin juomista koko viikonlopun yli. Kaikki hyvin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2278
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1873
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1530
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1528
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1254
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1184
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      106
      1095
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      932
    Aihe