Vasuri EU kiristää unkaria

Anonyymi

EU painostaa Unkaria pysäyttämään uuden Jumalan tahtoa toteuttavan lain mikä kieltää koulua perehdyttämästä lapsia homouden saloihin. Muille tämä on tärkeä asia että sanoivat ettei Unkaria tarvita EUssa.

Orban ja Putin ovat enää ainoita kristillisiä oikeistojohtajia. Ennemmin Suomi heidän yhteisöön! Saisimme vaikutusvaltaa omiin asioihin ja Putin on kansallisten valtioiden takuumies vasemmistoglobalismia vastaan.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska muutat Unkariin?

      • Anonyymi

        Herran viha tulee päällesi!


      • Anonyymi

        Kaikki unkarin homot muuttavat helsinkiin.


    • Anonyymi

      Unkarin pitäisi erota Euvostoliiton pakkovallasta missä pitää vapaaehtoisesti noudattaa ihmisoikeuksia. Unkari oli paljon itsenäisempi Neuvostoliiton satelliittivaltiona kuin nyt Euvostoliiton pakkojäsenenä.

      Äänestäkää Unkari takaisin. Eläköön kansainvälinen vallankumous ja työväen diktatuuri.

    • Kiitos alottajalle tervehenkisestä aloituksestaan.

      Homous on syntiä kaikissa uskonnoissa; tunnustaa niitä tai ei.
      Useissa islamistisissa maissa siitä rangaistaan vieläkin kuolemantuomiolla. Suosittuja tapoja ovat. mm. katoilta heitot ja häkeissä elävältä polttaminen mikä on suuri ja suosittu kansanhuvi.

      Nyt globaalieliitti haluaa nitistää kristinuskon ja ovat jo saaneet valtaansa esim. kotimaisen kirkkomme leipäpapit jotka paskat Raamatusta välittävät.

      Kaduillamme marssivat kymmenet tuhannet ihmiset Pride- aatteen sokaisemina.
      He kannustavat miehiä peräsuoliyhdyntöihin toistensa kanssa.
      Itse en halua haistella miesten peräaukkoja mutta jokainen toki kiimansa mukaan.

      Eräs ystäväni sanoi että likan kaa ekoilla treffeiilä ykköseen, tokalla kakkoseen; että näinkin.

      • Anonyymi

        "Homous on syntiä kaikissa uskonnoissa"

        Ja mitä sitten? Ei se anna syytä syrjiä tai haukkua homoja. He ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin huoline ja murheineen.

        Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa että ihmiset vieraantuvat uskonnoista koska ne ovat näin rasistisia eivätkä näin sovi nykyaikaisen ihmisen arvoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Homous on syntiä kaikissa uskonnoissa"

        Ja mitä sitten? Ei se anna syytä syrjiä tai haukkua homoja. He ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin huoline ja murheineen.

        Oletko miettinyt sitä vaihtoehtoa että ihmiset vieraantuvat uskonnoista koska ne ovat näin rasistisia eivätkä näin sovi nykyaikaisen ihmisen arvoihin?

        EI tässä kukaan homoja hauku, kuten itse sanot, homot on samanlaisia kuin muutkin.

        NIISTÄ SAA JOKAINEN ESITTÄÄ OMAN MIELIPITEENSÄ.

        Ei ole mitään velvollisuutta olla samaa mieltä homo-myönteisten kanssa.

        Opettele kunnioittamaan muiden mielipiteitä ja maailmankatsomuksia.

        Minä en halua lopettaa ketään olemasta homo, tai muuttamaan itseään. Tunnen joukon homoja enkä häiriinny heidän seurassaan Homoilkaa niin paljon kuin haluatte tai vielä enemmän, se ei oo multa pois. Helvettiin silti menette, ja kuulutte sen perusteella mitä se mihin minä uskon sanoo.

        Mainittakoon etten ole ylläsanomastani huolimatta koskaan kertonut homotutuilleni mitä mieltä olen heidän elämänvalinnoistaan; KOSKA SE ON HEIDÄN OMA ASIANSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI tässä kukaan homoja hauku, kuten itse sanot, homot on samanlaisia kuin muutkin.

        NIISTÄ SAA JOKAINEN ESITTÄÄ OMAN MIELIPITEENSÄ.

        Ei ole mitään velvollisuutta olla samaa mieltä homo-myönteisten kanssa.

        Opettele kunnioittamaan muiden mielipiteitä ja maailmankatsomuksia.

        Minä en halua lopettaa ketään olemasta homo, tai muuttamaan itseään. Tunnen joukon homoja enkä häiriinny heidän seurassaan Homoilkaa niin paljon kuin haluatte tai vielä enemmän, se ei oo multa pois. Helvettiin silti menette, ja kuulutte sen perusteella mitä se mihin minä uskon sanoo.

        Mainittakoon etten ole ylläsanomastani huolimatta koskaan kertonut homotutuilleni mitä mieltä olen heidän elämänvalinnoistaan; KOSKA SE ON HEIDÄN OMA ASIANSA.

        "Helvettiin silti menette, ja kuulutte sen perusteella mitä se mihin minä uskon sanoo."

        Ja näin osoitit että valehtelet ja olet heti tuomitsemassa muita. En kunnioita sellaisia mielipiteitä missä halutaan vain pahaa toisille.

        Ehkä sinä vielä jonain päivänä löydät lähimmäisenrakkauden ja jätät tuon tuomitsemisen Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Helvettiin silti menette, ja kuulutte sen perusteella mitä se mihin minä uskon sanoo."

        Ja näin osoitit että valehtelet ja olet heti tuomitsemassa muita. En kunnioita sellaisia mielipiteitä missä halutaan vain pahaa toisille.

        Ehkä sinä vielä jonain päivänä löydät lähimmäisenrakkauden ja jätät tuon tuomitsemisen Jumalalle.

        En minä tuossa tuomitse ketään. Jos luet lauseen uudestaan: "SEN PERUSTEELLA JOHON MINÄ USKON SANOO"

        Sanoja en siis ole minä. Vaan teos johon minä uskon.

        Raamatussa asia sanotaan selvästi.

        Ja Helvetin tuomiot jakaa Jumala kaikille jotka sen ansaitsee.


    • Anonyymi

      Kuinka monta mustalaista on unkarissa?

      • Persekärpäseltä loistava kysymys, harvoin häneltä tuollaisia irtoaa.

        Piti oikein Googlata; melkein 10 000 000 asukasta, puolet soittavat viulua ja hyppivät ripaskaa.
        Ovat kuitenkin koko Euroopan järkevintä kansaa.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Persekärpäseltä loistava kysymys, harvoin häneltä tuollaisia irtoaa.

        Piti oikein Googlata; melkein 10 000 000 asukasta, puolet soittavat viulua ja hyppivät ripaskaa.
        Ovat kuitenkin koko Euroopan järkevintä kansaa.

        Ainakin suurimpia mitä tulee korruptioon.

        Tosin varastaminen ei taida olla äärikristittyjen mielestä syntiä.


    • Meidän koulussa 1970-l. kansalaistaidon tunnilla, koulun rehtorin toimesta, homous ja pedofiiliys käsiteltiin yhdessä nipussa.

      Se oli oikein.

      • Anonyymi

        Kansalaistaito oli oppiaineen nimi kansakoulussa ja kansalaiskouluun siirtyessä oppiaineen nimi vaihtui kansalaistietoon. Tässä sitä riittää persuille pähkäilemistä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kansalaistaito oli oppiaineen nimi kansakoulussa ja kansalaiskouluun siirtyessä oppiaineen nimi vaihtui kansalaistietoon. Tässä sitä riittää persuille pähkäilemistä !

        Kyllä meillä perusk. yläasteella oppiaineen nimi oli kansalaistaito.

        Rehtorimme seksuaaliopetus oli muuten suoraan oppikirjasta, mikä sekin oli 1970-l. tuote.

        Tässä yhteydessä muuten ensimmäistä kertaa törmäsin sanaan 'namusetä'. En todellakaan tiennyt mitä se tarkoitti.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Kyllä meillä perusk. yläasteella oppiaineen nimi oli kansalaistaito.

        Rehtorimme seksuaaliopetus oli muuten suoraan oppikirjasta, mikä sekin oli 1970-l. tuote.

        Tässä yhteydessä muuten ensimmäistä kertaa törmäsin sanaan 'namusetä'. En todellakaan tiennyt mitä se tarkoitti.

        Kattelin tuossa joutessani vanhaa kansakouluntodistustani jossa oli kansalaistaidon numerona 8. Kansalaiskoudussa ei tuosta kansalaistiedoksi vaihtuneesta oppiaineesta sain myös 8.

        Pakkosuomenkieletsä ( suomenkieltä huomasitko ) sain kolme arvosanaa: lukeminen 8, kirjoitus 9, englannin kieli 7. Kansalaiskoulun puolelle siirryttäessä tämä laskennon oppiaine vaihtui mittausopiksi. Nykyjölpereillä on joku perhevetin matematiikka tarkoittamassa yksinkertaistakin yhteenlaskun oppisääntöä. Hyi helvate. Ei matematiika ole synonyymi laskuopille. Matematiikka on luonnontieteiden alaisuuteen kuuluva oppi missä teoreetisia matematiikan ratkaisemattomia arvoituksia on tarkoitus pohdiskella tai mahdollisesti uusia ratkaisumahdollisuuksia kehitellä ilman mitään laskennon tasolle alentuvaa käytännön teorioiden avulla ratkaistavissa olevia kaavoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kattelin tuossa joutessani vanhaa kansakouluntodistustani jossa oli kansalaistaidon numerona 8. Kansalaiskoudussa ei tuosta kansalaistiedoksi vaihtuneesta oppiaineesta sain myös 8.

        Pakkosuomenkieletsä ( suomenkieltä huomasitko ) sain kolme arvosanaa: lukeminen 8, kirjoitus 9, englannin kieli 7. Kansalaiskoulun puolelle siirryttäessä tämä laskennon oppiaine vaihtui mittausopiksi. Nykyjölpereillä on joku perhevetin matematiikka tarkoittamassa yksinkertaistakin yhteenlaskun oppisääntöä. Hyi helvate. Ei matematiika ole synonyymi laskuopille. Matematiikka on luonnontieteiden alaisuuteen kuuluva oppi missä teoreetisia matematiikan ratkaisemattomia arvoituksia on tarkoitus pohdiskella tai mahdollisesti uusia ratkaisumahdollisuuksia kehitellä ilman mitään laskennon tasolle alentuvaa käytännön teorioiden avulla ratkaistavissa olevia kaavoja.

        "Matematiikka on luonnontieteiden alaisuuteen kuuluva oppi missä teoreetisia matematiikan ratkaisemattomia ...."

        Koska siitä on muka tullut jokin oppi? Muutenkin sinulla ei näytä olevan hajuakaan mitä matematiikka tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Jestas. Vuosien varrella on uskontojen varjolla milloin sallittu tai kiellety mikä tahansa.

      Yk ihmisoikeuksien, uskonnon ja ajattelimisen vapaus (kristityn usein dissaavat uhriutuessaan ajattelun vapauden) on juuri siitä näkökulmsta annettu että mitään uskontoa ei voi julistaa tai todistaa oikeaksi. Se on jo itsessään loukkaisi muiden uskoa ja myös loogisesti mahdonta vaikka emotinaalisesti joillekin onkin pakonomainen tarve.

      Fundamentalisti kristityt tekevät saman aina toistuvan virheen että oman uskonnon harjoittaminen halutaan viedä lakiin ja se loukkaa muiden subjektiivisia oikeuksia - milloin oikeutettu maaorjuus, itsevaltius, noitavainot tai toisen sukupuoli identiteetin kriminalisointi.

      Sitten uhriudutaan kun ei saakaan tuomita homoja sananvapauden ja jumalan ”sanan nimissä”.

      Kaikki vaino on väärin ja kielettyä. Kristinuskokaan ei peliteoreettisesti viivasta, toisaalta maireasti saatetaan puhua ihmisten tasa-arvosta ja toisessa lauseessa sanotaan että 80% ihmiskunnasta joutuu helvettiin ja iloitaan omasta taivaspaikasta ”herran kirkkaudessa”. Naapuria ärsyttäisi jo vähempi.

      Sanotaan ääneen kertaalleen: ei ole oikeaa uskoa. Jotta tuo himmeli pysyy kasassa muu universumi on ihmisten yövalot tai jotkut teologit postivat kävikö jeesus kuolemassa jokaisella planeetalla…..

      Oikea usko on kaiken ihmisyyden vastaista ja aatteena johtaa vain sortoon ja kuolemaan.

    • Anonyymi

      Vasemmisto EU/Globalismi/Globaalikommunismi/EU-kommunismi >> sosialistisia atribuutteja. Sosialismi on lähtökohtaisesti globalistinen/kommunistinen suuntaus.

      Swastika -politiikassa alunperin kommunistinen tunnus >> Swastika = kaksi ässää "SS" = Soviet Sosialist. Käytettiin tunnuksena mm. seteleissä ja postimerkeissä. Tekstejä useammilla kuin yhdellä kielellä.

      20th century on okkultistisen politiikan ja globaalin propagandan vuosisata. Kommunismi käynnistettiin Venäjällä mutta ei ole venäläinen innovaatio.

      Kansallissosialismi on kommunismisohdannainen liike. Moderni propaganda ja mainostava markkinatalous yleensä.

      Pet Shop Boys - Go West
      https://www.youtube.com/watch?v=LNBjMRvOB5M

      Kappale on vain kappale mutta kuva puhuu enemmän kuin 1000 sanaa. Musiikkivideolla vilisee symboliikkaa. Valkoinen punainen sininen ja keltainen >> Skandinavian värit. Stairway to heaven. Kremlin tähti ja vapauden patsas (luficer) sekä Nimrodin sauva (antichrist). Kohdassa 3.40 artistit osoittavat länteen Pyhän Vasilin katedraalin edustalla. Tarkemmin luoteeseen >> Skandinavia / jopa Grönlanti.

      Enteileekö videon sanoma uuden tulevaisuuden yhteiskuntamallin esiintuloa skandinaavisessa äärimmäisen kontrollin ja valvontayhteiskunnan muodossa? Onko yleiseurooppalainen kulttuuri vaarassa altistua pohjoisesta nousevan uuden äärimmäisen onnellisuuden hirmuvallan alle alkaen kohta mökkeillä saunoa ja hiihtää?

      • Anonyymi

        Kuules poju. Olen valmistunut itse historiasta ja filosofiasta ja toistat vain äärioikeisto juttua omina ajatuksina.

        Eka väite että sosialimi olisi globalistinen, ihan höpöä. Globalismin loi kapitalismi ja markkinatalous. Se ei sinänsä ole väärin jos se maksaa yhteiskunnille arvon lisästä mitä se tuottaa.


        Kansallissosialismi oli termistä huolimatta äärioikeiston aate mitä se myös faktisesti implementoi. Sen päävihollinen oli kommunismi eikä ilman sitä olisi kans. sos. puoluetta. Preussilainen sosialismi lähti siitä että tehdään uudistuksia mikä estää kom. kumouksen.

        Sinä äärioikeiston ajattelijana olet Putinin hyödyllinen idiootti.

        Keskustelen mielellään Sinun kanssa mistä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules poju. Olen valmistunut itse historiasta ja filosofiasta ja toistat vain äärioikeisto juttua omina ajatuksina.

        Eka väite että sosialimi olisi globalistinen, ihan höpöä. Globalismin loi kapitalismi ja markkinatalous. Se ei sinänsä ole väärin jos se maksaa yhteiskunnille arvon lisästä mitä se tuottaa.


        Kansallissosialismi oli termistä huolimatta äärioikeiston aate mitä se myös faktisesti implementoi. Sen päävihollinen oli kommunismi eikä ilman sitä olisi kans. sos. puoluetta. Preussilainen sosialismi lähti siitä että tehdään uudistuksia mikä estää kom. kumouksen.

        Sinä äärioikeiston ajattelijana olet Putinin hyödyllinen idiootti.

        Keskustelen mielellään Sinun kanssa mistä vaan.

        Teknisesti ottaen 27.06.2021 18:49 kommentti ei ottanut poliittista linjaa -ainakaan äärioikeistolaista sellaista vaan toimi enemmänkin viestin viejänä. Yritti ainakin.

        Kommentoijan 27.06.2021 21:14 on otettava huomioon palstan kategorian luonne. Kaninkolo on syvempi mitä yleisen historian tutkimus noteeraa.

        "All history is bunk" -totesi aikoinaan Henry Ford -33 asteen vapaamuurari antisemiitti ja juutalainen.

        Sosialismia ei suinkaan demonisoitu vaan pyrittiin toteteamaan kuinka kommunismi on poliittisena liikkeenä toiminut todellisuudessa käynnistävänä siirtymäriittinä tuleville maailmansodille joita vapaamuurareiden mukaan tarvitaan kolme kappaletta jotta ihmiskunta voi uudestisyntyä heidän uuteen lusiferiaaniseen maailmanjärjestykseensä.

        Bayerissa käynnistetystä kansallissosialistisesta vastaliikkeestä puhuttiin piireissä jo 1860-luvulla -aikoina joilloin kommunismia suunniteltiin. Kaikki on ollut suunniteltua ja pitkien tähtäinten toimintaa.

        Näillä argumenteilla voidaan palstan kategorian mukaisesti ehdottaa onko Corona / Black eye of Horus >> eliitin antikristuksen kultin sisääntulon siirtymävaihe?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe