selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."
Ap t 17:3
KRISTUKSEN PITI KÄRSIMÄN!
32
245
Vastaukset
- Anonyymi
Siunattu PITI!
- Anonyymi
Kyllä! 😁
- Anonyymi
Kiduttamalla tappaminen on kivaa?
- Anonyymi
Niin se on!
PITI!- Anonyymi
Kyllä. Jumala teki meidän pelastamiseksemme kaiken tarpeellisen. Silti jotkut vaan haistattelevat pitkät. Omaksi tuhoksensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Jumala teki meidän pelastamiseksemme kaiken tarpeellisen. Silti jotkut vaan haistattelevat pitkät. Omaksi tuhoksensa.
selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ”piti”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii varmaan juu.
Jim Jonesin luontoineen huijari se sekin vaan oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana ”piti”!
Kyllä on!
- Anonyymi
Kärsälliset "kärsii."
- Anonyymi
Puhut varmaan sitten itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut varmaan sitten itsestäsi.
Satujeesuksen "kärsimisestähän" täällä on ollut puhetta, jos ymmärrät???
- Anonyymi
Minulleko päätit kahjoilusi kertoa, mitä se minulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään ”satujeesusta”.
On Jeesus Kristus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Jeesus Kristus.Elä sinä vain houreissasi, eihän se meiltä satuihn uskomattomilta ole pois.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Jeesus Kristus.Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On Jeesus Kristus.Onko joku väittänyt, että satujeesus olisi olemassa, päinvastoin.
Puhumattakaan konkreettisesta jeesuksesta, jonka ylivoimainen enemmistö tajuaa huijaukseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi on Jeesus Kristus.
Hän on kärsinyt ristillä sinun syntiesi takia. - Anonyymi
Norsujen vihkikaavassa on lopussa: Kärsikää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Norsujen vihkikaavassa on lopussa: Kärsikää.
Siat on myös joutuneet kärsimään, tiedä sitten kenen takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi on Jeesus Kristus.
Hän on kärsinyt ristillä sinun syntiesi takia.Ei vaan omien syntiensä takia.
Kysykää vaikka sen ajan Roomalaisilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
Perun aameneni.
- Anonyymi
Sanomattoman valtavasta teostaan ylistän Jeesusta! 😁
- Anonyymi
Turha vaiva.
Et saa tuosta mitään plussa pisteitä.
- Anonyymi
Kuka tai mikä on päättänyt nuo "pelastusprosessin" pelisäännöt? Eihän niissä ole päätä eikä häntää. Joku vitsiniekka on aikoinaan alkanut satuilla tuollaisia. Tuskinpa itsekään uskoi millaisen bestsellerin hän laittoi liikkeelle.
- Anonyymi
Jumala sovitti itsensä Jeesuksessa Kristuksessa!
Joko hokaat! - Anonyymi
Ei kristinuskon idea ainakaan kaikkien mielestä ole siinä että itse pelastuu.
Idea on siinä että muut eivät pelastu. He voi yrittää estämällä tuomitsemalla heidät lain mukaan kuolemaan ja herjaamalla muutoin.
Valitettavasti sillä ei vain ole mitään vaikutusta asiaan muiden kohdalla. Itseään niin voi ampua jalkaan. - Anonyymi
Se oli Jumalan pelastussuunnitelma, jotta halukkaat Jeesukseen uskomalla voisivat pelastua.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Tarkennan vielä että Saunatonttuun uskomalla pelastuu.
- Anonyymi
Jeesuksen Kristuksen Golgatalla kärsimän ristin työn kautta ihmisillä on uskon kautta Jeesukseen Kristukseen mahdollisuus päästä iankaikkisen elämään.
- Anonyymi
Ei ole.
Jesse oli aikansa häirikkö jonka Roomalaiset teloittivat.
Luut ovat jossakin aavikon hiekassa.
- Anonyymi
Se oli Jumalan tahto, jotta me syntiset voisimme pelastua iankaikkiseen elämään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982