Tiihosen linja, paluu todellisuuteen.

Anonyymi

5

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostan Tiihosen mielipiteitä jotka ovat usein puolueen vastaisia. Kummastelen suuresti ettei äijää ole potkittu ulos puolueesta a´la Turtiainen.

      Jussi kirjoitti "testamenttinsa" jonka saa avata vasta kymmenen vuoden kuluttua.
      Naurettava äijä, minäkin tiedän vetäytymisensä syyt vaikka en mikään suuri ja loistava ennustaja olekaan.

      Jussi on kerännyt päälleen niin paljon paskaa ettei ole enää hallituskelpoinen.
      Purrasta tulee pj ja seuraava pääministeri. PS saa kuitenkin vain maltillisen määrän ministerin paikkoja; tästä päätetään vaalihuijauksilla- ja vilpeillä.

      Purralta vaaditaan ehdotonta uskollisuusvakuutusta kaikista EU- ja NATO- päätöksistä. Kansalle hän joutuu kiemurtelemaan että puolue on toista mieltä.

      Palkkioksi PS saa pitää matu- kriittisen linjansa joka on yhtä tyhjän kanssa ja kirveen ilmaan huitomista.

      Vieläkö joku ivaa minua perussuomalaiseksi?

      • jatkoa......

        Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

        häähäääää... hauskaa.....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa......

        Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

        häähäääää... hauskaa.....

        Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

        Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

        Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.

        Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

        Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

        Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

        Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

        Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?

        En ymmärrä miksi Jussi meni tuohon yhteiskuvaan ja vielä toinen kumma, miksi eloterrorroristit menivät Jussin kans samaa kuvaan, tosin he myöhemmin katuivat kauheaa lipsahdustaan, olivatko pöllyissä tai siidereissä, tiedä häntä.

        Kun on pakko/velvollisuus äänestää on valittava se lähin puolue jota voi juuri ja juuri sulattaa, kristilliset ovat se toinen vaihtoehto, perusmoraaliltaan ja arvoiltaan ok puolue, Sari Essayah on napsakka ja osaava emäntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe