Tiihosen linja, paluu todellisuuteen.

Anonyymi

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostan Tiihosen mielipiteitä jotka ovat usein puolueen vastaisia. Kummastelen suuresti ettei äijää ole potkittu ulos puolueesta a´la Turtiainen.

      Jussi kirjoitti "testamenttinsa" jonka saa avata vasta kymmenen vuoden kuluttua.
      Naurettava äijä, minäkin tiedän vetäytymisensä syyt vaikka en mikään suuri ja loistava ennustaja olekaan.

      Jussi on kerännyt päälleen niin paljon paskaa ettei ole enää hallituskelpoinen.
      Purrasta tulee pj ja seuraava pääministeri. PS saa kuitenkin vain maltillisen määrän ministerin paikkoja; tästä päätetään vaalihuijauksilla- ja vilpeillä.

      Purralta vaaditaan ehdotonta uskollisuusvakuutusta kaikista EU- ja NATO- päätöksistä. Kansalle hän joutuu kiemurtelemaan että puolue on toista mieltä.

      Palkkioksi PS saa pitää matu- kriittisen linjansa joka on yhtä tyhjän kanssa ja kirveen ilmaan huitomista.

      Vieläkö joku ivaa minua perussuomalaiseksi?

      • jatkoa......

        Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

        häähäääää... hauskaa.....


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        jatkoa......

        Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

        häähäääää... hauskaa.....

        Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

        Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

        Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.

        Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

        Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

        Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

        Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

        Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?

        En ymmärrä miksi Jussi meni tuohon yhteiskuvaan ja vielä toinen kumma, miksi eloterrorroristit menivät Jussin kans samaa kuvaan, tosin he myöhemmin katuivat kauheaa lipsahdustaan, olivatko pöllyissä tai siidereissä, tiedä häntä.

        Kun on pakko/velvollisuus äänestää on valittava se lähin puolue jota voi juuri ja juuri sulattaa, kristilliset ovat se toinen vaihtoehto, perusmoraaliltaan ja arvoiltaan ok puolue, Sari Essayah on napsakka ja osaava emäntä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe