Tiihosen linja, paluu todellisuuteen.

Anonyymi

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostan Tiihosen mielipiteitä jotka ovat usein puolueen vastaisia. Kummastelen suuresti ettei äijää ole potkittu ulos puolueesta a´la Turtiainen.

Jussi kirjoitti "testamenttinsa" jonka saa avata vasta kymmenen vuoden kuluttua.
      Naurettava äijä, minäkin tiedän vetäytymisensä syyt vaikka en mikään suuri ja loistava ennustaja olekaan.

Jussi on kerännyt päälleen niin paljon paskaa ettei ole enää hallituskelpoinen.
      Purrasta tulee pj ja seuraava pääministeri. PS saa kuitenkin vain maltillisen määrän ministerin paikkoja; tästä päätetään vaalihuijauksilla- ja vilpeillä.

Purralta vaaditaan ehdotonta uskollisuusvakuutusta kaikista EU- ja NATO- päätöksistä. Kansalle hän joutuu kiemurtelemaan että puolue on toista mieltä.

Palkkioksi PS saa pitää matu- kriittisen linjansa joka on yhtä tyhjän kanssa ja kirveen ilmaan huitomista.

Vieläkö joku ivaa minua perussuomalaiseksi?

• jatkoa......

Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

häähäääää... hauskaa.....

• Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

jatkoa......

Laura Huhtasaarelta tuli eilen live- video jossa chattikommenteissani sanoin noita samoja totuuksia. Jo vain lopetti äkkiä lähetyksensä koska ei osannut bannata minua pois keskustelusta.
        Tänään huomasin että oli saanut teknistä apua ja kommenttini chatista on poistettu...

häähäääää... hauskaa.....

Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.

• Anonyymi kirjoitti:

Luulen, että Jussi kyllästyi toimittajien ainaisen jahtaamiseen ja irvailuun. Kuppi tuli täyteen. Liian kiltti alkaa räyhäämäänkään. On ollut nyt ilmeisen helpottunut, jopa naurussa suin kuvattu jo jätski suussa liikenteessä.
        Riikka on sähäkkä emäntä joka antaa tulla kovaakin tekstiä tarvittaessa.

Tiihonen olisi jämäkkyydellään ja laajalla asiantuntemuksellaan hyvä lisä tuohon porukkaan. Sanoo niin suoraan, että monia alkaa kuivamaan kielen alta.

Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?

• Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

Jussi nähtiinkiin heti seuraavana päivänä eroilmoituksensa jälkeen patsastelemassa Eloapinoiden kaa peukkua näyttäen.
        Tämä voidaan katsoa Persujen hyväksynnäksi moiselle älyttömälle toiminnalle.
        Jussi on kuitenkin kansanedustaja, kaupungin valtuutettu ja Helsingin pormestariehdokas.

Jos kansallismieliset äänestitte Perussuomalaisia niin äänenne menivät kaivoon.
        Mikään ei tule muuttumaan vaikka seuraava pääministeripuolue tulee olemaan Persuvetoinen.

Vieläkö jolu ivaa minua Persuksi?

En ymmärrä miksi Jussi meni tuohon yhteiskuvaan ja vielä toinen kumma, miksi eloterrorroristit menivät Jussin kans samaa kuvaan, tosin he myöhemmin katuivat kauheaa lipsahdustaan, olivatko pöllyissä tai siidereissä, tiedä häntä.

Kun on pakko/velvollisuus äänestää on valittava se lähin puolue jota voi juuri ja juuri sulattaa, kristilliset ovat se toinen vaihtoehto, perusmoraaliltaan ja arvoiltaan ok puolue, Sari Essayah on napsakka ja osaava emäntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe