laittoi 1001,8,9% Euribor-velan
mitäpikavippifirmat tekivät minulle
20
605
Vastaukset
- Anonyymi
ja 1001 euron vinkin
- Anonyymi
ohoh.
- Anonyymi
kuka soittanut?
- Anonyymi
1001-100 = 901 - 4 =887
887€ tulot -> ege- Anonyymi
Viron yritykset kanteli oikeuteen, sata euroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viron yritykset kanteli oikeuteen, sata euroa
terveisin sickevilfuck, syy ja seuraus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
terveisin sickevilfuck, syy ja seuraus
Eli laitettu velkavankeuteen, siksi SEKOILI NETISSÄ
- Anonyymi
Panttaus tarkoitti velan minimointia toiseen suuntaan 7-7-7 kaks tuhatta kolmio kolmio ~1.1 median 7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panttaus tarkoitti velan minimointia toiseen suuntaan 7-7-7 kaks tuhatta kolmio kolmio ~1.1 median 7
Kaikki laskelmat velasta tähän itse olen LASKENUT 3.vuodessa.!½½!½
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki laskelmat velasta tähän itse olen LASKENUT 3.vuodessa.!½½!½
kohta...
- Anonyymi
ELI LOPPUSUMMA 6000000€ VELKA===8(((((((((8(0
jaa
- Anonyymi
eli euron suoja
- Anonyymi
et menetä rahojasi
- Anonyymi
JUURI NIIN, mistä tietää KUKA KIRJOITTAA, KUKAAN EI VASTAA,EI POISTA IP BANNATTU
- Anonyymi
Velat korostuu kyberturvalliselle tasolle pian. Voi luulla olevan turvallista sitten.
- Anonyymi
Vanha Outokumpulainen viisaus:
"Austria est imperare orbi universo" - Anonyymi
Kukaan ei pakottanut lainaa ottamaan. Olisit kerjännyt Hurstilta, kirkolta tai sossusta, jos oli pakko ottaa.
Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875