Juhannuskisat last season

Anonyymi

Joutavat lopettaa ja paljon maksaa kunnalle? Vamhukset makaa vaipoissaan!

16

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä niin,saavat eläkeläiset päteä.

    • Anonyymi

      Ei lopu ennenku muutama henkilö loppuu.

    • Anonyymi

      Vimpeli sai tänään 3200 katsojaa pesäpallopeliin, ensi sunnuntaina saman verran. Ei paljoa mainoksia.

      Kuortane ei saa kerran kesässä tuota määrää katsojia kisoihin vaikka mainostavat kuinka paljon. Olisiko aika miettiä, onko tarpeelliset pidot.

      • Anonyymi

        Vimpeli on kyllä muuten dead place!


    • Anonyymi

      Kalliiksi on käyneet. Lapinlahdella juoksivat kuudella radalla ja hyvin onnistui. Kuortaneen piti laittaa miljoona ratojen lisäämiseen, jotta saataisiin suurempia kisoja. Ei muuten saada. Lapinlahti laittoi 350 tuhatta katsomon kattamiseen, Kuortane pani 750 tuhatta. Ei oo ihme, jottei ollut varaa rakentaa uutta vanhainkotia, vaan ikänsä veroja kuntaan maksaneet vietiin kuolemaan Ähtäriin. Niin, Lapinlahdella on yli 10000 asukasta, Kuortaneella vaivaiset 3500.

      • Anonyymi

        Mutta silloin tavallaan siinä uppoassa laivassa ei olla yksin.


    • Anonyymi

      Kalliit ja hyvät puitteet on muutaman tunnin kisoille, kuntalaiset maksaa. Paljon auliimmin antais oman osuutensa veroista urheilulle jos rahat menisivät kukun nuorten erilajien tukemiseen. Eliittiikisat ry aika huono tulouttamaan vaikka kisat menisivät hyvinkin.

      • Anonyymi

        Nämä on yhden lapualaisen keihäänheittäjän paistattelukisat, jotka me maksetaan. Hyöty tasan nolla.


    • Anonyymi

      Ei tarvita montaa tappiollista vuotta niin saadaan eliittikisa ry nurin. Josko ne sitten tajuaisi lopettaa, toki Hesa kumppaneineen sitten niin vanhoja että joko riittäisi.

    • Anonyymi

      Missä on kökkähenki ja yhdessä tekemisen voima? Missä kannustus?

      Kateutta kyllä näkyy olevan! Hävetkää!!!!!!

      • Anonyymi

        Kökkähenkeä nostatetaan eliittiväen saunaillassa joka koskee vain muutamia kökkäläisiä. Muut ei saa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kökkähenkeä nostatetaan eliittiväen saunaillassa joka koskee vain muutamia kökkäläisiä. Muut ei saa mitään.

        Juurikin näin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin!!!!

        Luulevat että nyky sukupolvi kulkee kökässä siitä ilosta että saa lippalakin ja olematon laatuisen t-paidan. Kunnian kaikesta järjestelyistä vie lehtijutussa samat äijät jotka muniaan kynsii kentällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulevat että nyky sukupolvi kulkee kökässä siitä ilosta että saa lippalakin ja olematon laatuisen t-paidan. Kunnian kaikesta järjestelyistä vie lehtijutussa samat äijät jotka muniaan kynsii kentällä.

        Juurikin näin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe