Maamme rajat ovat täysin avoinna kaikkien tänne tulla ja kyllä niitä tänne tunkeekin ja mikäs siinä.
Islam on meille miehille oikein hyvä asia ja naurattaa kun sitä kaikki naisemme ja jopa feministimme ylistävät. Islamiin kääntyminen on hyvin yksinkertaista.
Jokainen on lukenut, kuullut ja nähnyt videoita kuinka jyrkän islamistisissa maissa kohdellaan seksuaalisesti poikkeavia miehiä ja avionrikkovia naisia. Varkailta amputoidaan raajoja. Nämä rankaisutoimet suoritetaan aina viikonloppuisin kaupunkien toreilla ja niillä on hyvin opettavavainen moraalinen vaikutus.
Pride- kulkueita ei enää maassamme silloin sallita.
Ostetun vaimon ylläpitokulut painuvat minimiiin nykyiseen verrattuana.
Heille ei tarvitse ostaa kuin 10 metriä mustaa kangasta. Siitä ompelevat anopin kaa 2 jätesäkkiä; toinen kotioloihin ja toinen viikottaiselle valvotulle torikäynnille.
Iltaisin me pojat istumme kuppiloissa piipullisilla ja rupattelemme niitä näitä. Sinne on akkojen turhaa soitella.
Maastamme tulee islamistinen ja se on varmaa!
0
87
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 67897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 46490
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 32445