Miten muiden lättäreiden jussi on mennyt?

Itse nukuin pitkään, heräsin noin klo 11.00. ei darraa. Join lasin vettä ja lähdin ulos.

Olen vihannut litteänmaan kupolikesää ja taivaankannen aiheuttamaa kuumuutta tähän saakka, mutta nyt ostin hellehatun, ja värikkään havaiji t-paidan jotka viilentävät mukavasti.

Farkut jalassa hiostaa vielä, mutta ensiviikolla tiistaina käyn pankissa nostamassa rahaa ja ostan shortsit ja kevyemmät gollegehousut. (En omista pankkikorttia tms, etten voi netissä törsätä rahaa esim. uhkapeleihin tai sijoittamiseen)

Tämä kaikki säästäminen siksi, että tavoitteeni on syksyllä ostaa nikon P1000 kamera ja perustaa uusi litteänmaan youtube kanava.

Mutta miten sinun jussi meni? Kello 21.00 tänään alkaa muuten Italia-Itävalta futismatsi, itse juon kylmää olutta parvekkeella ja pyykkituvalla pyykit pyörii matsia odotellessa :)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia Lättäpäälle kysymästä, hyvin minulla menee mutta menköön koska en ole piikkejäkään ottanut.
      Serkkuni on 68-vee.., oikein mukava ja huumorintajuinen veikko.
      Oli nuoruudessaan pikajuoksija ja painonnostaja kuten minäkin. Nyt hän on leski.

      Serkku on ottanut 2 myrkkypiikkiä ja on aivan rauniona. 100:n metrin kävelyyn menee 2 minuuttia ja nukkuu päivät pitkät. Käyn hänelle ostamassa ruokia koska itse ei siihen enää kykene.

      Vaikka Aurinko paistaa niin fiilis on aivan paskana koska uskon että serkkuni tulee menehtymään noihin piikkeihinsä.
      Varoittelin toki niistä mutta hän on töllön ja iltalehtien aivopesemä.

      • jatkoa.....

        Onnittelen kameran ostopäätöksellesi. Sillä voit zoomailla lomajärvesi horisonttia ja huomaat ettei se kaarru mihinkään.
        Itse broidin ja parin pariskunnan kanssa ammuimme laserilla vastarantaan yli kilometrin päästä. Tasaista ja litteää oli....


      • martta98 kirjoitti:

        jatkoa.....

        Onnittelen kameran ostopäätöksellesi. Sillä voit zoomailla lomajärvesi horisonttia ja huomaat ettei se kaarru mihinkään.
        Itse broidin ja parin pariskunnan kanssa ammuimme laserilla vastarantaan yli kilometrin päästä. Tasaista ja litteää oli....

        Ostankin vaan halvemman Nikon P900 kameran. Vanhempi ja edullisempi. Riittää minun tulevan youtubekanavan zoomaustesteihin todistamaan että maa on todellakin litteä.


    • Anonyymi

      Nasu-Martta.

      Nää sun itsekseen puhelut on varsin läpinäkyviä.

      ETENKIN sen jälkeen kun pari viikkoa sitten aloitit Nasuna ja unohdit uloskirjautua ja kommentoit samalla tapaa kiittäen noin 30-45 minuuttia myöhemmin.

      Olen sen jälkeen alkanut kiinnittämään huomiota asiaan.

      Surullista että jollain niin tyhjä elämä että joutuu puhumaan itselleen netin välityksellä. No, sentään olet yleensä itsesi kanssa samaa mieltä, se katsottakoon positiiviseksi. Palstalla kun on myös kirjoittajia jotka kinaavat itsensä kanssa.

      • Kirjoitustyyli paljastaa Martta-Viktorin auttamatta. Ei auta eri "persoonien" luominen.


      • Mä en ole nasumartta, valitettavasti oot arvannut väärin. Myöskin valitettavasti vastaus tulee lähes vuoden myöhässä.

        Minä olen kirjoitellut myös nimimerkillä Delfine jonka profiilin kirjoitusoikeuden ylläpito poisti koska julkkikset osastolla paheksuin ulkoministeri Pekka Haavistoa ja osoitin tukeani virkaa tekevälle kansanedustajalle Päivi Räsäselle.

        Koska Päivi on ilmeisesti rikostutkinnan alaisena, niin minulle tuli privaviesti että rikollisuuteen yllyttäviä keskustelunavauksia ei sallita.

        Ehkä nyt lähtee tämä Lättäpää nimimerkkikin vittuun täältä?


    • Tämä suomi24 alkaa näemmä muistuttaa jo julkista päiväkirjaa tai blogia. :)

      Vastaan itselleni aloitukseeni että kuumat esät ovat mahdollisia vain taivaankannen tapaisessa suljetussa järjestelmässä, litteässä maassa.

      • Anonyymi

        Osoitathan sen fysikaalisen reaktion kaavan jolla perustelet väitteesi.

        Mutta totta on, kesä on nyt ollut taas kuuma; mukavaa kun ei tarvi siellä lumessa palella.


    • Anonyymi

      Ah! Sinäkin Delphine olet alkanut käyttämään toista nimimerkkiä. Tämä tiputtaakin Suomen litteänmaan kannattajien määrää yli 30%.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe