Miten muiden lättäreiden jussi on mennyt?

Itse nukuin pitkään, heräsin noin klo 11.00. ei darraa. Join lasin vettä ja lähdin ulos.

Olen vihannut litteänmaan kupolikesää ja taivaankannen aiheuttamaa kuumuutta tähän saakka, mutta nyt ostin hellehatun, ja värikkään havaiji t-paidan jotka viilentävät mukavasti.

Farkut jalassa hiostaa vielä, mutta ensiviikolla tiistaina käyn pankissa nostamassa rahaa ja ostan shortsit ja kevyemmät gollegehousut. (En omista pankkikorttia tms, etten voi netissä törsätä rahaa esim. uhkapeleihin tai sijoittamiseen)

Tämä kaikki säästäminen siksi, että tavoitteeni on syksyllä ostaa nikon P1000 kamera ja perustaa uusi litteänmaan youtube kanava.

Mutta miten sinun jussi meni? Kello 21.00 tänään alkaa muuten Italia-Itävalta futismatsi, itse juon kylmää olutta parvekkeella ja pyykkituvalla pyykit pyörii matsia odotellessa :)

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia Lättäpäälle kysymästä, hyvin minulla menee mutta menköön koska en ole piikkejäkään ottanut.
      Serkkuni on 68-vee.., oikein mukava ja huumorintajuinen veikko.
      Oli nuoruudessaan pikajuoksija ja painonnostaja kuten minäkin. Nyt hän on leski.

Serkku on ottanut 2 myrkkypiikkiä ja on aivan rauniona. 100:n metrin kävelyyn menee 2 minuuttia ja nukkuu päivät pitkät. Käyn hänelle ostamassa ruokia koska itse ei siihen enää kykene.

Vaikka Aurinko paistaa niin fiilis on aivan paskana koska uskon että serkkuni tulee menehtymään noihin piikkeihinsä.
      Varoittelin toki niistä mutta hän on töllön ja iltalehtien aivopesemä.

• jatkoa.....

Onnittelen kameran ostopäätöksellesi. Sillä voit zoomailla lomajärvesi horisonttia ja huomaat ettei se kaarru mihinkään.
        Itse broidin ja parin pariskunnan kanssa ammuimme laserilla vastarantaan yli kilometrin päästä. Tasaista ja litteää oli....

• martta98 kirjoitti:

jatkoa.....

Onnittelen kameran ostopäätöksellesi. Sillä voit zoomailla lomajärvesi horisonttia ja huomaat ettei se kaarru mihinkään.
        Itse broidin ja parin pariskunnan kanssa ammuimme laserilla vastarantaan yli kilometrin päästä. Tasaista ja litteää oli....

Ostankin vaan halvemman Nikon P900 kameran. Vanhempi ja edullisempi. Riittää minun tulevan youtubekanavan zoomaustesteihin todistamaan että maa on todellakin litteä.

• Anonyymi

Nasu-Martta.

Nää sun itsekseen puhelut on varsin läpinäkyviä.

ETENKIN sen jälkeen kun pari viikkoa sitten aloitit Nasuna ja unohdit uloskirjautua ja kommentoit samalla tapaa kiittäen noin 30-45 minuuttia myöhemmin.

Olen sen jälkeen alkanut kiinnittämään huomiota asiaan.

Surullista että jollain niin tyhjä elämä että joutuu puhumaan itselleen netin välityksellä. No, sentään olet yleensä itsesi kanssa samaa mieltä, se katsottakoon positiiviseksi. Palstalla kun on myös kirjoittajia jotka kinaavat itsensä kanssa.

• Kirjoitustyyli paljastaa Martta-Viktorin auttamatta. Ei auta eri "persoonien" luominen.

• Mä en ole nasumartta, valitettavasti oot arvannut väärin. Myöskin valitettavasti vastaus tulee lähes vuoden myöhässä.

Minä olen kirjoitellut myös nimimerkillä Delfine jonka profiilin kirjoitusoikeuden ylläpito poisti koska julkkikset osastolla paheksuin ulkoministeri Pekka Haavistoa ja osoitin tukeani virkaa tekevälle kansanedustajalle Päivi Räsäselle.

Koska Päivi on ilmeisesti rikostutkinnan alaisena, niin minulle tuli privaviesti että rikollisuuteen yllyttäviä keskustelunavauksia ei sallita.

Ehkä nyt lähtee tämä Lättäpää nimimerkkikin vittuun täältä?

• Tämä suomi24 alkaa näemmä muistuttaa jo julkista päiväkirjaa tai blogia. :)

Vastaan itselleni aloitukseeni että kuumat esät ovat mahdollisia vain taivaankannen tapaisessa suljetussa järjestelmässä, litteässä maassa.

• Anonyymi

Osoitathan sen fysikaalisen reaktion kaavan jolla perustelet väitteesi.

Mutta totta on, kesä on nyt ollut taas kuuma; mukavaa kun ei tarvi siellä lumessa palella.

• Anonyymi

Ah! Sinäkin Delphine olet alkanut käyttämään toista nimimerkkiä. Tämä tiputtaakin Suomen litteänmaan kannattajien määrää yli 30%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      187
      4107
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      397
      3027
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      1
      2269
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      61
      2209
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      17
      1897
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1875
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      167
      1411
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1283
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      2
      1276
    10. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      98
      1166
    Aihe