Muistomerkki Ilpo Larhalle?

Amerikassa näköjään muistomerkin saamiseksi riittää, että omaa rikollisen taustan, jos vain kuuluu sopivaan etniseen vähemmistöön.

https://lawandcrime.com/live-trials/live-trials-current/george-floyd-death/newly-erected-george-floyd-statues-vandalized-and-tagged-with-white-supremacist-groups-website/

Ilpo Larha oli kuuluisa suomalainen jännämies ja rikollinen, joka kuoli poliisin piiritystilanteessa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ilpo_Larha

Tulisiko esim. häntäkin muistaa muistomerkillä?

Taikka esim. Pihtiputaan poliisinampujaa ja vaimonsa kuristajaa Pasia? Hänellähän tosin on jo muistomerkkinä elokuvaohjaaja Mikko Niskasen eräs suurtuotanto, valtion tuella pykätty varmaankin.

12

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Chauvin sai tuomionsa juuri, muutama kymmenen vuotta vankilaa joka ei entiselle poliisille ole kiva paikka; joutuu istumaan eristyksissä jotta muut vangit ei pistele terotetulla hammasharjalla läviköksi.

      Rikollinen tausta ei oikeuta poliisia tappamaan.

    • Anonyymi

      Laitoit vahingossa väärällä nimimerkillä!

      :--))) TÖPPÄSIT, nuija!

      • Niin.

        Kaikki urheilijat polvistuvat nyt kuolleen kriminaalimustan puolesta. Hän oli levittämässä väärennettyä rahaa, oli varastanut kaupasta juuri ennen pidätystä tavaraa sekä oli monenlaisten kovien huumeiden vaikutuksen alaisena.

        Maailman urheiluväki nyyhkii nyt tanskalaisen pallonpotkijanarkin naamalleen kaatumista kuin suurtakin sankaritekoa. Kai vielä hänenkin puolestaan kentällä ryömitään ja ripotellaan kenttämultaa päähän?


      • >>>Laitoit vahingossa väärällä nimimerkillä!<<<

        En muuten laittanut vahingossa. Eikä minulla olekaan kuin yksi n.m.


    • G.F.:n muistomerkki saattaisi olla asiallisempi, jos hän siinä olisi piikittämässä itseensä fentanyyliä laskimoon.

      Takataskusta voisi riekkua nippu värilaserkopiokoneella valmistettuja leikkirahoja.

    • Täytyy sen verran itseään korjata, että Pihtiputaan poliisiampujahan oli etunimeltään Tauno, ei Pasi. Pasi oli roolihahmo Niskasen suurtuotannossa.

      Ja vielä mietin näitä, että kuka kotimainen rikollinen ansaitsisi meillä pystin?

      Jammu-setä? Auervaara? Vai kenties Oulun muutaman vuoden takainen kirvesmurhaaja joka kuoli poliisin luotiin?

      • Anonyymi

        Pistäs poika jo se korkki kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistäs poika jo se korkki kiinni.

        Komppaan hra kekek-kekekiä tässä ja kannatan ajatusta siitä että kuka suomalainen rikollinen ansaitsisi maassamme samanlaisen kunnianosoituksen kuin tuo karmea suurrikollinen Floyd ?

        Hänen kunniakseen saisimme vapaapäivän ja joka vuosi marssisimme häntä muistellen.
        Jokainen urheilukilpailu alkaisi molempien polvien maahan laitoilla ja tuhkan päälle ripottelemisilla.

        Uskon että tämän rikollisen tulisi edustaa mustaa rotua.
        Itsen ehdotan Abdirahim Hussein Mohamedia joka on päässyt jopa Helsingin valtuustoon suorittamiensa rikoksien ansiosta.


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Komppaan hra kekek-kekekiä tässä ja kannatan ajatusta siitä että kuka suomalainen rikollinen ansaitsisi maassamme samanlaisen kunnianosoituksen kuin tuo karmea suurrikollinen Floyd ?

        Hänen kunniakseen saisimme vapaapäivän ja joka vuosi marssisimme häntä muistellen.
        Jokainen urheilukilpailu alkaisi molempien polvien maahan laitoilla ja tuhkan päälle ripottelemisilla.

        Uskon että tämän rikollisen tulisi edustaa mustaa rotua.
        Itsen ehdotan Abdirahim Hussein Mohamedia joka on päässyt jopa Helsingin valtuustoon suorittamiensa rikoksien ansiosta.

        Kannanotot joita yllä esität on juuri se syy miksi kaikkia pitää muistuttaa siitä että on joku syyllinen tai ei, poliisilla ei silti ole oikeutta TAPPAA ilman oikeudenkäyntiä.

        Oikeusvaltio toimii noin.

        Ja Derek nyt maksaa siitä seuraavat vuodet; ensimmäinen poliisi Amerikassa joka näin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannanotot joita yllä esität on juuri se syy miksi kaikkia pitää muistuttaa siitä että on joku syyllinen tai ei, poliisilla ei silti ole oikeutta TAPPAA ilman oikeudenkäyntiä.

        Oikeusvaltio toimii noin.

        Ja Derek nyt maksaa siitä seuraavat vuodet; ensimmäinen poliisi Amerikassa joka näin tekee.

        Eiköhän valitus vapauta hänet melko pian. Oikeudenkäyntihän ei täyttänyt kaikkia muotoseikkoja yms.


      • Anonyymi

        Greerille muistomerkki!


    • Tämä G.F. marttyrointi on hyvin vakava asia, ja saattaa kääntyä trumppilaisille ja vastaaville eduksi, jopa seuraavissa presidentinvaaleissa, ehkä jo aiemmissa vaaleissa.

      Kyllä olisi jo aika Amerikan suvaitsevaisuuspiirien saada vähän järkeä päähänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe