Soten vieminen maaliin vain hallituksen kannatuksella, tosin ei täydellisellä, koska vastustajat eivät uskaltaneet olla paikalla, on merkittävä tapahtuma. Ei hyvässä mielessä merkittävä vaan huonossa. Se on merkki huonosta yhteistyöstä, parlamentarismin kunnioituksen puutteesta ja asiantuntijoiden aliarvostamisesta. Se on poliittista shoppailua pahimmoillaan. Ihmisten kustannuksella.
Hallituksen junttaama sotepäätös on lähtölaukaus uusjaolle, jossa hallituspuolueet menettävät kannattajiaan ja kahtiajako sotepalvelujen osalta syvenee USA:n malliin, kasvaviin yksityisiin palveluihin ja heikkeneviin julkisiin palveluihin. Kyseessä on hyvä esimerkki siitä, miten vasemmistopuolueet puhuvat paljon, mutta teot ovat toisin.
Marinin hallituksen pakkosote on lähtölaukaus uusjaolle
3
161
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo Sote-uudistus ole kepun ajama operaatio rahojen siirrosta pääkaupunkiseudulta Ilomantsin ja Kainuun kaltaisiin periferiapaikkakuntiin.
- Anonyymi
Hallitus alas, ja sote v*ttuun!!!! 😡😡😠😠
- Anonyymi
La Kalle https://www.suomenuutiset.fi/paljon-elvytysta-paljon-velkaa-ja-olematonta-kasvua/ Euroopan komissio ja EU:n eteläiset jäsenmaat ovat luonnehtineet unionin elvytyspakettia käänteentekeväksi hetkeksi. Sitä se voi toden teolla ollakin, joskaan ei varmastikaan siinä merkityksessä kuin mitä komissio toivoo. Posketon elvytys kanavoituu tehottomiin projekteihin. Velat toki kasvavat reippaasti. Aiheesta kirjoitti taloustieteen tohtori Daniel Lacalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440