Haluaisin nyt

Anonyymi

Olen noin 40v nainen. Haluaisin mennä jonkun hotellin baariin, bongata sieltä sopivan vähän vanhemman miehen, jolta menisin kysymään " Haluutko nuolla mun pillua?" Sitten mentäisiin miehen huoneeseen ja se nuolisi kunnolla mun pillua ja lopuksi ehkä vielä pantaisiin.

45

2246

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No miksi mennä hotelliin kun voi tehdä se luonnossakin tai muualla😜

      • Anonyymi

        Tämä…..tyyppi on selvästikin varattu ja hakee pikavoittoa. Limasetä, hyhhyyii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä…..tyyppi on selvästikin varattu ja hakee pikavoittoa. Limasetä, hyhhyyii

        Ei oo kyllä varattu ihan vapaa oon mutta en liiku hotelleissa bongailemassa naisia🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyllä varattu ihan vapaa oon mutta en liiku hotelleissa bongailemassa naisia🤗

        Liikutko luonnossa sitten bongailemassa naisia? Ettet vaan ois siellä bongailemassa housut kintussa kullia vatkaten, sellaista hassuhkoa luontomiehen flirttailua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikutko luonnossa sitten bongailemassa naisia? Ettet vaan ois siellä bongailemassa housut kintussa kullia vatkaten, sellaista hassuhkoa luontomiehen flirttailua..

        Luonnon keskellä kyllä olen täällä järvenrannalla , mutta muna on housussa ottamassa jotakin naista joka vatkaisi ta sitten voisin vatkata sillä myös pimperoo.


      • Anonyymi

        Koska hotellissa on huone lähellä. Sängyssä on mukavampaa kuin mättäällä ;) Ei oltaisi kummankaan tontilla, ehkä lisäisi jännitystä ettei nää kummankaan arkikamppeita. Lisäksi ajattelisin, että hotellissa oleva mies olisi ehkä työmatkalla tai lomalla tai muuta. Minua ei oikein sytytä semmoinen mies, joka vaan istuu sohvalla ja juo kaljaa. Semmoisia ketkuja löytyy vähän joka kulmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hotellissa on huone lähellä. Sängyssä on mukavampaa kuin mättäällä ;) Ei oltaisi kummankaan tontilla, ehkä lisäisi jännitystä ettei nää kummankaan arkikamppeita. Lisäksi ajattelisin, että hotellissa oleva mies olisi ehkä työmatkalla tai lomalla tai muuta. Minua ei oikein sytytä semmoinen mies, joka vaan istuu sohvalla ja juo kaljaa. Semmoisia ketkuja löytyy vähän joka kulmasta.

        En juo kaljaa enkä loju sohvalla ja on mulla täällä hyvä sänky sekä rantasauna , ym.mukavuuksia joita nyky ol-talossa onkaan😂😂. Missä päin haluat hotelliin mennä niin sekin järjestyy😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hotellissa on huone lähellä. Sängyssä on mukavampaa kuin mättäällä ;) Ei oltaisi kummankaan tontilla, ehkä lisäisi jännitystä ettei nää kummankaan arkikamppeita. Lisäksi ajattelisin, että hotellissa oleva mies olisi ehkä työmatkalla tai lomalla tai muuta. Minua ei oikein sytytä semmoinen mies, joka vaan istuu sohvalla ja juo kaljaa. Semmoisia ketkuja löytyy vähän joka kulmasta.

        Olisko 53 v mies sopiva nuolemaan hotellissa pilluasi ja halutessasi myös panisin sua. Nauttisin jos istuisit kasvoilleni nuolettamaan itseäsi vai mitäs ois mielessäsi kiva ois kuulla lisää😘


      • Anonyymi

        mennään vaan ihan mihin vaan sovitaan paikka ja aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mennään vaan ihan mihin vaan sovitaan paikka ja aika

        Tuu vaikka Kuopioon niin mennään rauhalahteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo kaljaa enkä loju sohvalla ja on mulla täällä hyvä sänky sekä rantasauna , ym.mukavuuksia joita nyky ol-talossa onkaan😂😂. Missä päin haluat hotelliin mennä niin sekin järjestyy😘

        Kuulostat ihan kivalta mieheltä. Mutta rantasauna ja muut mukavuudet ei ole oleellisia, mies jalkojen välissä on se juttu. :) Se myös, että haluaisin bongata sopivan miehen, netissä sokkona sopiminen ei oo ihan mun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko 53 v mies sopiva nuolemaan hotellissa pilluasi ja halutessasi myös panisin sua. Nauttisin jos istuisit kasvoilleni nuolettamaan itseäsi vai mitäs ois mielessäsi kiva ois kuulla lisää😘

        Kuulostaa hyvältä. Jos vaan jossain sattumalta törmättäisiin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Jos vaan jossain sattumalta törmättäisiin ;)

        Missä törmätään ...vaikka pyöräillessä lennettäessä pensaaseen😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat ihan kivalta mieheltä. Mutta rantasauna ja muut mukavuudet ei ole oleellisia, mies jalkojen välissä on se juttu. :) Se myös, että haluaisin bongata sopivan miehen, netissä sokkona sopiminen ei oo ihan mun juttu.

        Niin tiedän kyllä naiset valitsee räkäisimmän jätkän kapakasta 🥴🤮


      • petu46v
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat ihan kivalta mieheltä. Mutta rantasauna ja muut mukavuudet ei ole oleellisia, mies jalkojen välissä on se juttu. :) Se myös, että haluaisin bongata sopivan miehen, netissä sokkona sopiminen ei oo ihan mun juttu.

        Voi tutustua aluksi kikin kautta esim.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska hotellissa on huone lähellä. Sängyssä on mukavampaa kuin mättäällä ;) Ei oltaisi kummankaan tontilla, ehkä lisäisi jännitystä ettei nää kummankaan arkikamppeita. Lisäksi ajattelisin, että hotellissa oleva mies olisi ehkä työmatkalla tai lomalla tai muuta. Minua ei oikein sytytä semmoinen mies, joka vaan istuu sohvalla ja juo kaljaa. Semmoisia ketkuja löytyy vähän joka kulmasta.

        Miksi mun työmatkoilla ei koskaan kukaan tule ehdottamaan tuollaista. Olisin heti valmis kyllä asiassa jeesaamaan. Miettikää suuseksistä haaveilevat naiset, että voisi vaan mennä ja sanoa sopivan oloiselle miehelle että nuole mun pillua, ja homma toimisi. Vähän kuin joku "sesam aukene" juttu.

        Hotelli on paras... neutraalia maaperää, paksut tyynyt ja riittävästi, paljon pyyhkeitä ja pesula pesee lakanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kyllä varattu ihan vapaa oon mutta en liiku hotelleissa bongailemassa naisia🤗

        Miksi et ota kumppania ns. livessä! Jos olet suht normaali, niin saat varmasti ilman mitää helvetin baaria ja tai nettiä!


    • Anonyymi

      olen 63vuotias mies haluan että sinäkin nuolet imet kulliani jossain hotellissa minä nuolen sinun pillua himokkaasti ja kunnolleen

    • Anonyymi

      Aika kiva ajatus. Pidätkö sen fantasiana vai aiotko toteuttaa?

      • Anonyymi

        Ehdottomasti haluaisin toteuttaa. En täällä kotikaupungissa menisi hotellin baariin istuskelemaan. Ehkä pitäisi buukata pikku loma naapurikaupunkiin, ties vaikka nappaisi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti haluaisin toteuttaa. En täällä kotikaupungissa menisi hotellin baariin istuskelemaan. Ehkä pitäisi buukata pikku loma naapurikaupunkiin, ties vaikka nappaisi ;)

        Täällä olis kyllä hyviä baareja jossa toteuttaa toiveesi


      • Anonyymi

        Mielellään toteutan kyllä lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis kyllä hyviä baareja jossa toteuttaa toiveesi

        En halua baareilua, hotellin baarista nappaisin alkuillasta miehen, joka on vaan poikennut drinkille. Tai vaikka aamupalapöydästä! Ehtis hyvin nuolla mun pimppiä ennenkuin pitää lähteä klo 12!

        Oisikohan tämmöinen mahdollista, vai onko Suomen kaupungit liian pieniä, onko niissä edes yksittäisiä miehiä liikkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua baareilua, hotellin baarista nappaisin alkuillasta miehen, joka on vaan poikennut drinkille. Tai vaikka aamupalapöydästä! Ehtis hyvin nuolla mun pimppiä ennenkuin pitää lähteä klo 12!

        Oisikohan tämmöinen mahdollista, vai onko Suomen kaupungit liian pieniä, onko niissä edes yksittäisiä miehiä liikkeellä?

        Voihan sitä haaveilla ja jos sulla on syötit kohdillaan niin voi joku tehdä syrjähypyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua baareilua, hotellin baarista nappaisin alkuillasta miehen, joka on vaan poikennut drinkille. Tai vaikka aamupalapöydästä! Ehtis hyvin nuolla mun pimppiä ennenkuin pitää lähteä klo 12!

        Oisikohan tämmöinen mahdollista, vai onko Suomen kaupungit liian pieniä, onko niissä edes yksittäisiä miehiä liikkeellä?

        Kyllä yksittäisiä miehiä on liikkeellä.
        Pienellä vihjailulla pääset hyvin alkuun.
        Kesäinen, vihjaileva, nainen on aina innostava tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua baareilua, hotellin baarista nappaisin alkuillasta miehen, joka on vaan poikennut drinkille. Tai vaikka aamupalapöydästä! Ehtis hyvin nuolla mun pimppiä ennenkuin pitää lähteä klo 12!

        Oisikohan tämmöinen mahdollista, vai onko Suomen kaupungit liian pieniä, onko niissä edes yksittäisiä miehiä liikkeellä?

        Nyt kesällä ei työmatkalaisia ole niin paljon, lomien jälkeen alkaa reppurit taas kiertämään, kuten allekirjoittanutkin. Aamupalapöydässä skodaaminen olisi kova... yleensä itsellä ainakin vaan jo kiire töihin, mutta puolen tunnin pikaiset armaan ehtii aina. Sitten työpäivän uudelleen järjestely ja illalla paremmin. Joskaan edelleenkään tällaista satumaista onnea ei koskaan ole osunut kohdalle.


    • Anonyymi

      Jos oot pks alueella niin pistä yhteystiedot

    • Anonyymi

      Kaataisin sut sängylle ja nostaisin sun hameenhelmat ylös , repisin sun pikkarit jaloistasiassa ja levittäisin sun jalkasi jotta saisin alkaa sormettaa ja nuolla sun kiimaista pilluasi...

    • Anonyymi

      No voit sä tulla mun luo? 35v urheilullinen m kuopio

      • Anonyymi

        Mies siis ja hame päällä😂😂


    • Anonyymi

      Missä olet tuun nuoleen pilluasi

    • Anonyymi

      no tuo hyvä ehdotus pitäisin tuosta

    • Anonyymi

      Jos Jyväskyläön hotellilomalle olet tulossa... [email protected] kokeilunhaluinen 180/90 , 48v. kielimies valmiina palvelukseen 😋

    • Anonyymi

      soita markolle autan sua tuu mun luo espooseen

    • Anonyymi

      mako antaa sulle tänään soita

      • Anonyymi

        Hohhoijaa. Aikuinen olisi soittanut suoraan maksulliselle, ja lähtenyt heti hommiin.


    • Anonyymi

      Hei partareiska, ota ny ne pillerit ja mene nukkumaan, tullaan hakee kohta!

    • Anonyymi

      Sattuispa mun kohdalle joskus!

      • Anonyymi

        Mee istuu niin kyllä kiimaisia naisia on johan sen kiima tuoksun tuntee😄


    • Anonyymi

      Mun fantasia. Nuolkaa miehet enemmän niin naiset on tyytyväisiä. Oon kateellinen lesboille.

    • Juu, luonnossa. Mistä tavoitan, jotta pääsen aloittamaan.

    • Anonyymi

      Ei kukaan halua pilluasi nuolla.

    • Mistä löydän seksikkään naisen hoitelemaan minut? pohjoisessa reilu 30v sinkku yh-äiti kaipailee ja haaveilee..saat olla vähän pervo ;) kuvan saa pyydettäessä..en usko että petyt ja toivon että sinäkin olet kuuma..

      • Anonyymi

        Täällähän minä mutta miten sinuun saan yhteyden?


    • Anonyymi

      Tapasin mun miehen just noin. Ensin tavattiin hotellissa, missä eri asennoissa hän nuoli mun pillua ja sitten nussittiin lopuks aina. Lopulta alkoi mun mieheks.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe