Raision terveysaseman palvelut ovat ruuhkautuneet

Anonyymi

Raision terveysaseman palvelut ovat tällä hetkellä erittäin ruuhkautuneet. Puhelimitse tehtävä hoidontarpeen arvio on ruuhkautunut eikä toimi normaaliin tapaan. Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, palaathan asiaan myöhemmin.

10

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuuko nämä ruuhkat nyt siitä että Naantalin terveyskeskuksen porukka on kesälomilla?

• Anonyymi

Korona osasto on täynnä hoitajia vain potilaat puuttuvat

• Anonyymi

Toki toki se tiedetään ja pian sieltä kylästä on kaikki loppu ja rehutehtaan porttivahdilta voitte kysyä lisää! No, menkää TYKS`in linjoille jonottelemaan tai jos ette halua, niin raisiossa on oma hautuumaakin ja pappinne hoitaa asiannne....

• Anonyymi

Transumania on nyt tullut myös Sinebrychoffin agendalle.

Sinänsä yllättävää, koska luulisi Karhu-oluen julistamisen transuksi vähentävän sen kysyntää.

Toisaalta kartellisoinnin myötä eivät monikansalliset yritykset enää pelkää tappioitakaan, koska niillä on markkinat niin tiukassa kuristusotteessa.

• Anonyymi

Pitääkö huhu paikkaansa että Raision terveyskeskus olisi houkuttelemassa henkilökuntaa Naantalin teveyskeskuskesta lupaamalla parempia työolosuhteita ja parempaa palkkaa?

• Anonyymi

Vielä tammikuussa tarkastusvaliokunnan puheenjohtaja Outi Alanko-Kahiluoto (vihr) oli autuaan tietämätön siitä, että tarkastusvirasto oli maksanut entiselle virkamiehelleen laittomasti palkkaa yli kaksi vuotta, jotta tämä ei tulisi töihin.

• Anonyymi

Kyllä se pitää paikkaansa. Naantalin terveyskeskuksen alasajo on alkanut.

• Anonyymi

Raision terveyskeskusen ruuhkat johtuvat helteestä eli kaupunkilaiset ovat hakeneet hoitoja palovammoihin ja muihin helteiden aiheuttamiin vammoihin.

• Anonyymi

"Kaupunkilaiset"? Raision kyläpahasessa ei ole vielä yhtään kaupunkilaista nähtykään! Ehkä silloin näkyy kun siitä tulee Turun kaupunginosa kuin varissuokin nykyään.

• Anonyymi

Enimmäkseen kysymys on kuitenkin siitä, että ihminen yleensä pystyy keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan, vaikka toisin usein kuvitellaan.

Yksi iso joukko potilaita olivat vielä naiset, joilla oli vaivaa häpyalueella. Tämä oli se ongelma, johon ei ollut oikein mitään apua tarjolla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66