En enää muista miltä tuntuu olla onnellinen.

Anonyymi

Ehkä sitten olisin kun kuolisin. On vain niin paha olla.

20

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama. Olen kuollut sisältä jo kauan aikaa sitten. Kaikki mitä olen on täysin feikkiä.

      • Anonyymi

        Tärkeä on tunnistaa, mikä tuntuu tai on sitä feikkiä ja mihin tahtoisi muutosta. Todella ikävää, jos tilanteesi on tuollainen. Toisaalta hyvä, että osaa sanoittaa sen, mitä tuntee. Sehän on tie johonkin uuteen ja aitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeä on tunnistaa, mikä tuntuu tai on sitä feikkiä ja mihin tahtoisi muutosta. Todella ikävää, jos tilanteesi on tuollainen. Toisaalta hyvä, että osaa sanoittaa sen, mitä tuntee. Sehän on tie johonkin uuteen ja aitoon.

        Pakko vain olla jotain ja pyrkiä olemaan. En oikein pysty muuhun. Tuntuu välillä pakottamiselta pitäisi olla jotain mitä ei ole.


      • Anonyymi

        Mulla on tää sama. Oon ollut käytännössä eloton jo vuosikausia. Näyttelen vaan kaikille, että asiat sujuu ja kaikki on hyvin. Tosiasiassa mua ei kiinnosta yhtään mikään enää. Toivon, että kuolisin pois.


    • Anonyymi

      Voisitko mennä puhumaan jonkun kanssa kasvotusten?

      • Anonyymi

        Joo mutta ei se juttelu poista mun pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei se juttelu poista mun pahaa oloa.

        Ymmärrän. Se varmaan poistuu pikku hiljaa, kun saat ensin sanoa sen jollekin ja kaiken, mitä siihen liittyy. Usein sitä puhumista ja toistoa tarvitaan paljon. Toisaalta ehkä se onnen tunnekin tulee, kun elämä alkaa muuttumaan sellaiseksi kuin haluaisi sen olevan. Sekin voi kuitenkin tuoda ensi hätään helpotusta, että saat sanottua kaiken jollekin kasvokkain ja tulla siinä tilanteessa kohdatuksi ja ymmärretyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta ei se juttelu poista mun pahaa oloa.

        Voi että sua ressukkaa.

        Onko sydän pipi? Älä luovuta, kyllä se on aika hyvä vehje parantumaan, jos jaksaa uskoa siihen, että maailmassa on mukaviakin asioita, joista sydän tykkää ja iloitsee.

        Terveisiä mun sydämeltä, se on ollut kans vähän toipilaana nyt, mutta kävin kirjakaupassa ostamassa sydämen parannusoppaita ja oli mukava myyjäkin, heti ymmärsi❤

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että sua ressukkaa.

        Onko sydän pipi? Älä luovuta, kyllä se on aika hyvä vehje parantumaan, jos jaksaa uskoa siihen, että maailmassa on mukaviakin asioita, joista sydän tykkää ja iloitsee.

        Terveisiä mun sydämeltä, se on ollut kans vähän toipilaana nyt, mutta kävin kirjakaupassa ostamassa sydämen parannusoppaita ja oli mukava myyjäkin, heti ymmärsi❤

        Sivusta

        Ei tässä pelkkä sydän ole kipeä, vaan kaikki asiat on pielessä. Aina ei vain jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä pelkkä sydän ole kipeä, vaan kaikki asiat on pielessä. Aina ei vain jaksa.

        Ei nyt ihan kaikki, kun vielä elävien kirjoissa olet kuitenkin.

        Tipun askelin lähdet nostamaan hommaa parempaan suuntaan. Ihan pikkupikku tipunaskelin🐤

        Mitäs jos tänään vaikka katselisit jonkun elokuvan josta oikein paljon tykkäät? Tai kävisit rentouttavassa kuumassa suihkussa ja kuuraisit itsesi oikein putipuhtaaksi ennen yöunia? Sitten pieni iltapala ja nukkumaan.

        Semmoisin mukavin pikku tipun askelin. Aina ei niitä suuria edes tarvi ajatellakkaan.

        Sitten, kun osaa tulla pienistä asioista onnelliseksi ja tyytyväiseksi, niin yhtäkkiä onkin ihan hyvä olo!

        Suurempia asioita voi kyllä järjestellä myös jossain vaiheessa, ihan varmasti. Jossei järjesty, niin antaa olla sitten vaan perseellään, kun on kerran edes yrittänyt järjestää, niin enempää ei kukaan voikkaan sulta vaatia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt ihan kaikki, kun vielä elävien kirjoissa olet kuitenkin.

        Tipun askelin lähdet nostamaan hommaa parempaan suuntaan. Ihan pikkupikku tipunaskelin🐤

        Mitäs jos tänään vaikka katselisit jonkun elokuvan josta oikein paljon tykkäät? Tai kävisit rentouttavassa kuumassa suihkussa ja kuuraisit itsesi oikein putipuhtaaksi ennen yöunia? Sitten pieni iltapala ja nukkumaan.

        Semmoisin mukavin pikku tipun askelin. Aina ei niitä suuria edes tarvi ajatellakkaan.

        Sitten, kun osaa tulla pienistä asioista onnelliseksi ja tyytyväiseksi, niin yhtäkkiä onkin ihan hyvä olo!

        Suurempia asioita voi kyllä järjestellä myös jossain vaiheessa, ihan varmasti. Jossei järjesty, niin antaa olla sitten vaan perseellään, kun on kerran edes yrittänyt järjestää, niin enempää ei kukaan voikkaan sulta vaatia.

        Ei oikeasti. Joskus voisi olla hiljaa. Viestisi on kamalaa lässytystä.


    • Anonyymi

      Pahalta tuntuu sun puolesta.
      Koettaisit vaan löytää elämästä niitä ilonpisaroita. Se ei tarvi olle niin suurta, vaan jotain ihan vaikka arkipäivään sisältyvää iloa.
      Minä koen olevani onnellinen vaikkei elämässä mitään niin ihmeellisempää tapahdukaan. Uskon että onnellisuuden kokemus lähtee omasta ajattelusta eli kehoittaisin sinua miettimään tapaasi nähdä ympäröivä maailma ja omat reaktiosi siihen.

    • Anonyymi

      Välillä samankaltainen olo kun aloittajalla, mutta en kyllä kuolemaa oo miettinyt. Toivon et pääsis pois tästä kaupungista ja sais alottaa elämän jossain muualla.

    • Anonyymi

      Kun sinä kuolet, sinä et enää tunne mitään, sinua ei ole enää olemassa.
      Et voi olla onnellinen kuolleena. Se on sama kuin jos lyhytpylväs tuntisi jotain.
      Ainoa toivo kokea onnellisuus on elää ja päästää irti omista kahlehtivista ajatusmalleistaan. Saattaa kuulostaa vaikealta, mutta ei ole. Sinun onnellisuus on sinun korviesi välissä.

    • Anonyymi

      Mitä se kertoo kun ei oikeasti jaksa enää välittää mitä muut susta puhuvat ja olettavat, ei jaksa muuttaa toisten mielipiteitä vaan alistuu ja koittaa elää elämää vaan eteenpäin. Ihan kuin kiinnostus muiden mielipiteitä kohtaan vaan katoaisi eikä oikee tunne omaa arvoansa enää. Ei vaan jaksa kiinnostaa mikään vaan elää mielummin pienessä sumussa kokoajan.

    • Anonyymi

      Onnelliset ihmiset ovat tylsiä, mutta apatia on ihan hyvä asenne niihin asioihin, jotka eivät omassa vallassa.

    • Anonyymi

      Itsekin Kuolisin mieluusti ja sitähän moni haluaisikin.

    • Anonyymi

      Tyhmät ihmiset on lähes aina onnellisempia kuin fiksut. Johtuu siitä, että tyhmyyttään ne ei osaa kaivata enempää. Hyvä heille itselleen. Saatat siis olla fiksu.

      • Anonyymi

        Pröööt


    • Anonyymi

      Voimia! Muista, että jo se, että olet olemassa, on arvokasta. Tosiaankin sitten, kun kutsu koittaa, siellä ei ole ikävyyksiä. Mutta elämäsi on pyhää kaikista vaikeuksista huolimatta. Et ole turhaan tänne syntynyt. Itse ei kannata haikailla kuoleman perään. Kyllä se kaikille aikanaan tulee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe