Eräästä yksityisestä Oulaistelaisesta päiväkodista on aluehallintovirastossa valitus käsittelyssä.
Olisin vienyt lapseni hoitoon, mutta onneksi älysin tarkastella taustoja ensin. Protestilistalla melkein 100 000€ edestä vaatimuksia herätti huomioni.
Oulaisten kaupunki on saamaton, eivätkä ole saaneet avi:n mukaan asiaan ratkaisua. Hävetkää!
Elkää missään tapauksessa antako lapsianne ko. firman hoitoon.
Eräs perhekotiyritys on saman pyörittäjän hyppysissä, joten muistakaa vältellä myös sitä.
Yksityinen päiväkoti
10
3337
Vastaukset 10
- Anonyymi
Jaa vai pitäisikö se olla selvillä asioista ennen ku huutelee, kyllä on eri asia, jos firmalla uusi omistaja tiedä sitte, nimikin on kyllä eri
- Anonyymi
No onko sillä enää väliä, kun johtajakin on vaihtunut ja hän on omalla toiminnallaan muuttanut toiminnan suuntaa ja toimintatapoja?? Näin oli asiasta kertonut fb. Ei kai sillä Päivillä ole enää mitään tekemistä asian kanssa.
- Anonyymi
Mutta sukulainen jatkaa perhekotia ja lieneekö henkilökunta asianmukaista ja koulutus kohdillaan ois varmaan avulla asiaa tarkistaa se. Yritys on hyvä myydä tai vaihtaa nimeä kun rahat on loppu ja laskut maksamatta ei anna hyvää kuvaa ed yrittäjästä vaikka mainostaa itseään hyväksi ihmiseksi🤣
- Anonyymi
Anteeksi nyt vaan... puhutaanko täällä kokemuksen syvällä rinta äänellä vaiko kuulopuheilla vai onko tämä entisten työntekijöiden katkerat puheet ? tietääkseni kaikki asiat ovat nyt päiväkodissa niinkuin myös nuorisokodissa paremmin kuin koskaan. uusi yrittäjä on suorirttanut kaikki hänelle kuuluvat asiakirjat ja tarkastukset niin avin kuin muidenkin tahojen kanssa. päiväkoti ja nuorisokoti on saanut pelkkää kehua tarkastusten yhteydessä.
ensinnäkin uusiyrittäjä ei ole voinut päivin tekoihin vaikuttaa menneisyydessä joten miksi hänen pitäisi olla niistä vastuussa ??
miettikkää nyt hyvät ihmiset kuinka rankkaa kritiikkiä annatte asiasta minä ei pidä edes paikkaansa. ottakaa asiasta selvää ennenkukn puhutte ja jos puhutte niin olkaa edes rehellisiä..
voin seistä sanojeni takana kun olen hyvin lähellä tilannetta ja päässyt seuraamaan uuden yrityksen kulkua läheltä.
uusi yrittäjä tekee kaikkensa jotta yksiköt voisivat paremmin.
Ikävää että olette entisen yrittäjän kädenjäljestä tuota mietä, mutta tämä ei kuitenkaan liity nykyiseen yrittäjään millaan muotoa.
tämä tuskin on ensimmäinen taikka viimeinen firma jonka entinen yrittäjä on toiminut joidenkin mielestä kyseenalaisesti, mutta on saanut myöhemmin ansaitsemansa kunnian. - Anonyymi
Hei! Yrityksen y-tunnuksen vaihduttua, AVI on tehnyt tarkastuskäynnin jokaiseen yksikköön. Lupaprosessit on siis käyty läpi ja AVI on hyväksynyt jokaisen yksikön tilat sekä henkilökunnan, joten niiltäkin kantimilta toiminta on 110% laillista.
Yli 100 000€ maksamattomat velat ovat entisen yrittäjän jäljiltä ja niihin olen luonnollisesti itse täysin syytön. Toivoisinkin, ettei minua yhdistettäisi virheisiin joita Emilio Kids Oy on tehnyt, kun minulla ei ole niihin mitään osallisuutta.
Toiminta on toki aikaisemmin ollut sukulaiseni alaisuudessa mutta olisi hyvä muistaa, että minä en ole sukulaiseni ja toiminnan siirtyminen minulle on ollut aivan normaali yritystoiminnan kauppa. Olen siis ostanut liiketoiminnan Emilio Kids Oy:lta ja maksanut siitä.
Muistuttaisin myös siitä, että minä olen ihmisenä ja johtajana täysin erilainen kuin edellinen yrittäjä. Minä suosin avointa ja diplomaattista keskustelua.
En kiellä sitä, ettenkö minä olisi toistaiseksi lyhyen yrittäjyys taipaleen aikana kerennyt tekemään virheitä. Jokainen tekee virheitä mutta niistä otetaan opiksi ja kehitetään toimintaa paremmaksi.
Yrittäjyys on minullekin uusi ja vieras asia, jossa kokemus on paras oppi. Uskon kuitenkin, että tekemällä paljon töitä yrityksen, työntekijöiden ja asiakkaiden hyvinvoinnin eteen saadaan paras lopputulos. Siihen miten tässä olen onnistunut on asia johon minä en osaa sanoa vastausta. Tiedän kuitenkin, että parhaani olen yrittänyt ja yritän jatkossakin.
Minun henkilökohtainen tavoite yritykselle onkin vain tuottaa laadukkaita sosiaalipalveluita ja toimia rehellisesti, niin työntekijöitäni kuin asiakkaita kohtaan. Mikäli yritykseni toiminnassa on jotakin kritiikkiä herättävää tai muuten vain mietityttävää, niin minulle saa soittaa ja kysyä. Korjataan tai keskustellaan asia. On erittäin ikävää, että epämääräisiä juoruja ja huhuja pyörii mitkä sitten vaikuttavat esim. vanhempien päätökseen varhaiskasvatuspaikasta.
Hyvää kesän jatkoa kaikille! :)
Ystävällisin terveisin uusi yrittäjä - Anonyymi
Mennyt on mennyttä ja tällä hetkellä ainakin päiväkodissa töissä sydämellisiä ihmisiä j lapset näyttävät ja kuulostavat hyvinvoivilta.
Se mitä joku entinen yrittäjä on tehnyt tai jättänyt tekemättä tuskin on uuden yrittäjän vastuulla?
Hyvä juttu että avi on käynyt tuoreet tarkastukset tekemässä ja todennut kaiken olevan kunnossa 👍
Paljon Onnea uudelle yrittäjälle! Haasteita varmasti riittää, mutta onneksi suurin osa ihmisistä osaa ajatella oikein eikä sinua vedä mukaan entisen yrityksen mahdollisiin menneisiin kuvioihin 😊 - Anonyymi
Olen kyllä sitä mieltä että uuden yrittäjän ei kannattais arvostella /haukkua entisiä johtajia.Ei tee hyvää kuvaa johtajasta.Kyllä taustalla on paljon kaupungista johtuvia syitä.Siellä on muutama johtaja,jotka ensimmäiseksi sais laittaa pois kun ei kuunnella .On ollut lapsia edellisen johtajan aikana monta eikä mitään ongelmia.Harvassa päiväkodissa on niin monipuolista ohjelmaa kuin siellä. Ja lapset on tykännyt olla siellä.
- Anonyymi
Hei! Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut haukkua tai arvostella edellistä yrittäjää. Tarkoitukseni kommentillani oli se, että toivon ettei minua uutena yrittäjänä tuomita edellisen yrittäjän vuoksi.
On kuitenkin fakta, että edellinen yrittäjä on ollut mielipiteitä herättävä ja paljon näillä keskustelu foorumeilla häntä ja hänen johtamista on ikävään sävyyn mollattu. Samassa on ristiinnaulittu minutkin ja minun yritys sen vuoksi, että olen hänelle sukua.
Pahoittelen mikäli kommenteistani saa kuvan, että haukun tai arvostelen, kun se ei ole tarkoituksena.
Muutamasta kaupungin virkamiehestä olisi minullakin muutama sananen sanottavana mutta jätän sanomatta. On siellä kuitenkin useita, jotka tekevät hyvää työtä ja joiden kanssa yhteistyönteko onnistuu.
Omat lapseni ovat myöskin olleet kyseisessä päiväkodissa jo edellisen yrittäjän aikana, eikä minulla ole vanhemman näkökulmasta moitittavaa edellisenkään yrittäjän ajalta. Lapseni ovat aina viihtyneet Emiliassa.
- Anonyymi
No sehän on varmaan siksi että onko joutunut viemään lapset sinne hoitoon jos muualla ei ole vapaita paikkoja. Kun tulee tarkastaja paikalle niin työvuorolista ja paikat fiksattu kuntoon. Ed yrittäjähän haukkuu kaikki sen mielestä vika on aina muissa ihmisissä kannattaisi katsoa peiliin siellä se suurin syntipukki on🤦
- Anonyymi
Omasta mielestäni asiat on hoidettu niin kuin ne on parhaaksi nähty, se että tämmöisiä perättömiä asioita laitetaan liikkeelle on todella epäinhimillistä. Mielestäni sinulla on siellä se peiliin katsomisen paikka kun tämmöistä väität. Tämä on hyvin iso vale että homma pyörisi vain silloin kun tarkastaja tulee paikalle. Asiat edennyt mallillaan niin nykyisen kuin entisenkin omistajan alla. Turha tulla tänne näistä änkyttämään, jos jotain sanomista on niin menisi suoraan ison herran luokse itkemään. Tämmöinen käytös on vain ja ainoastaan naurettavaa täällä, anonyyminä kirjoittelette ja moititte ilman kunnollista ja todistettavaa pohjaa. Haloo ihmiset herätkää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen452073- 791351
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841351Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m151234Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291115Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.981032- 751010
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok160867Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast56792Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62753Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13739Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.87731- 45711
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25700- 150700
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698- 29693
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98682Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93657- 51637