Hei! Olen 28 vuotias nainen ja vailla lisärahaa! Myyn alusvaatteita kaikkien toiveiden mukaan. kuvia ja videoita itsestäni! Juttelen tuhmia! 🔥
Laita mulle viestiä [email protected] 😋
Kik tummaenkeli
Kysy rohkeasti voit saada muutakin!
6
735
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään somali-ja mustalais huijareilla tekee tiukkaa talouden kanssa.
- Anonyymi
Aika lyhyt puheinen olet ja et kovin tuhmia juttele takas.
- Anonyymi
Taitaa se tarina tatuointien merkityksestä olla pelkkä tavoite eikä kertomus sun todellisesta minästä
- Anonyymi
Moi, mäkin myyn alusvaatteita 💋
Kiinnostaisiko pieni lisäfiilistely tai piristys omiin leikkeihin? Saavatko tuoksut aistisi heräämään uudella tavalla?
Myyn käytettyjä alushousuja toiveidesi mukaan, fantasioitasi kiihottamaan 😉
Saatavilla on S/M -kokoisia stringejä ja hipstereitä, mustana tai punaisena. Käytän pikkareita toiveistasi riippuen 1-2 vuorokautta ja pakkaan ne suoraan käytöstä ilmatiiviiseen minigrip-pussiin.
24h alushousut 30€
48h alushousut 40€
Lisätoiveet:
Masturbointi alushousut päällä 5€
Hikilenkki alushousut päällä 5€
Kuukautistahra 10€
(Myös muut toiveet keskusteltavissa)
Mikäli kiinnostuit, laita viestiä [email protected] 💋 Muistathan mainita myös haluamasi pikkareiden mallin - string/hipster ja värin - musta/punainen!
• Maksut PayPalilla
• Hintaan sisältyy kuva pikkareista päällä
• Tilaukset hoidetaan 100% luottamuksella ja toistemme yksityisyyttä vaalien
• Postitus kirjeenä
~ Adele Lush 💋- Anonyymi
Mulle onnistuu vaan sähköpostitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle onnistuu vaan sähköpostitus!
Onnistuuko anaaliyhdyntä lidlin parkkipaikalla?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014