Ois uupeeta nähdä nainen runkulla

Anonyymi

Ois aivan upeaa nähdä joku nainen runkkaamassa näin kesäaikaan jossain ulkona....ja ehkä liittyä itse mukaan tai vaan katsella naisen nauttimista. T:m44

17

1681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä asut?
      T. N, 40 .

      • Anonyymi

        Helsingissä, missä itse?


      • Anonyymi

        Tässä ois 34v urheilullinen isolla varustettu mies kuopiosta. Olis älyttömän kiihottava tilanne saada nainen kiinni tyydyttämässä itseään. Ja sovitustikin seurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingissä, missä itse?

        V-S. Matkaa tulee liikaa, ikävä kyllä.


      • Anonyymi

        Missä N, 40× nainen asustelee?
        T: mies 52v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä N, 40× nainen asustelee?
        T: mies 52v

        Rannikolla V-S.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rannikolla V-S.

        täällä olis 46 suomalainen mies länsirannikolta.mä haluisin katsoa naista runkkaamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rannikolla V-S.

        Todella kiihottavaa, "yllättää" nainen masturboimasta julkisella paikalla, kaivaa kalu esiin ja runkata hänen katsoessa ja hyväillessä itseään....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella kiihottavaa, "yllättää" nainen masturboimasta julkisella paikalla, kaivaa kalu esiin ja runkata hänen katsoessa ja hyväillessä itseään....

        Kunhan saisi tehdä sen rauhassa, ilman ei-toivottuja silmäpareja.


      • Anonyymi
        metsänkävi kirjoitti:

        täällä olis 46 suomalainen mies länsirannikolta.mä haluisin katsoa naista runkkaamassa

        Olen utelias käymään joskus Turun paikoissa, vaikka vain katsomassa. Ilmeisesti Ruissalon nakurannalla tapahtuu?
        Olen asiassa vielä kokematon.


    • Anonyymi

      Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Mukava olisi katsella kun nainen tyydyttää itseään ja samalla näyttää omaa runkkausta. alaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Lenkki polululla toisinaan tulee sormeiltua orgasmi... Kiihotun ja kostun siitä et joku vaikka vois nähdä.. Tänään viimeksi sormeilin lenkillä ollessa.... Tj74vm

      • Anonyymi

        Aamu lenkillä kävin... Tj74vm


    • Anonyymi

      Mulla täysin sama haave, jonkun vanhemman naisen kun pääsisi yllättänään 😍 jos naista oulusta löytyy, ilmoittele 😍

    • Nam

    • Anonyymi

      Oisin valmis näyttämään tyydytystäni Kelle vaan t.nainen n 25 keljonkangas

    • Anonyymi

      Kaikki naiset ei runkkaa lainkaan. Niillä ei ole seksuaalisuus balanssissa. Ja ääriharva nainen runkkaa ulkona. Mun ex-naisystävä antoi katsella kun runkkasi, se oli nättiä. Sen pillu oli seksikäs, runsaat sisähäppärit. Kaunein pillu jonka olen livenä nähnyt . Harmittaa yhä kun se rakastui toiseen ja jätti mut. Nykyinen, joka on jo vaimo ei runkkaa. Tuskin tekee sitä edes salassa. Pillua saan vaan kerran viikossa. En ole tyytyväinen tilanteeseen.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe