Ois aivan upeaa nähdä joku nainen runkkaamassa näin kesäaikaan jossain ulkona....ja ehkä liittyä itse mukaan tai vaan katsella naisen nauttimista. T:m44
Ois uupeeta nähdä nainen runkulla
17
2044
Vastaukset
- Anonyymi
Missä asut?
T. N, 40 .- Anonyymi
Helsingissä, missä itse?
- Anonyymi
Tässä ois 34v urheilullinen isolla varustettu mies kuopiosta. Olis älyttömän kiihottava tilanne saada nainen kiinni tyydyttämässä itseään. Ja sovitustikin seurata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä, missä itse?
V-S. Matkaa tulee liikaa, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Missä N, 40× nainen asustelee?
T: mies 52v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä N, 40× nainen asustelee?
T: mies 52vRannikolla V-S.
Anonyymi kirjoitti:
Rannikolla V-S.
täällä olis 46 suomalainen mies länsirannikolta.mä haluisin katsoa naista runkkaamassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rannikolla V-S.
Todella kiihottavaa, "yllättää" nainen masturboimasta julkisella paikalla, kaivaa kalu esiin ja runkata hänen katsoessa ja hyväillessä itseään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella kiihottavaa, "yllättää" nainen masturboimasta julkisella paikalla, kaivaa kalu esiin ja runkata hänen katsoessa ja hyväillessä itseään....
Kunhan saisi tehdä sen rauhassa, ilman ei-toivottuja silmäpareja.
- Anonyymi
metsänkävi kirjoitti:
täällä olis 46 suomalainen mies länsirannikolta.mä haluisin katsoa naista runkkaamassa
Olen utelias käymään joskus Turun paikoissa, vaikka vain katsomassa. Ilmeisesti Ruissalon nakurannalla tapahtuu?
Olen asiassa vielä kokematon.
- Anonyymi
Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Mukava olisi katsella kun nainen tyydyttää itseään ja samalla näyttää omaa runkkausta. alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
Lenkki polululla toisinaan tulee sormeiltua orgasmi... Kiihotun ja kostun siitä et joku vaikka vois nähdä.. Tänään viimeksi sormeilin lenkillä ollessa.... Tj74vm
- Anonyymi
Aamu lenkillä kävin... Tj74vm
- Anonyymi
Mulla täysin sama haave, jonkun vanhemman naisen kun pääsisi yllättänään 😍 jos naista oulusta löytyy, ilmoittele 😍
Nam
- Anonyymi
Oisin valmis näyttämään tyydytystäni Kelle vaan t.nainen n 25 keljonkangas
- Anonyymi
Kaikki naiset ei runkkaa lainkaan. Niillä ei ole seksuaalisuus balanssissa. Ja ääriharva nainen runkkaa ulkona. Mun ex-naisystävä antoi katsella kun runkkasi, se oli nättiä. Sen pillu oli seksikäs, runsaat sisähäppärit. Kaunein pillu jonka olen livenä nähnyt . Harmittaa yhä kun se rakastui toiseen ja jätti mut. Nykyinen, joka on jo vaimo ei runkkaa. Tuskin tekee sitä edes salassa. Pillua saan vaan kerran viikossa. En ole tyytyväinen tilanteeseen.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646