Vain Semos pelastaa!

siino

Ihmettelen kauheasti, miten jotkut saattavat uskoa sumeilematta johonkin Jumalaan. Sehän ei teekään yhtään mitään. Pyytäkääpäs häneltä jotakin ja katso, mitään ei toteudu. Koomassa koko kuppe.

Ottakaa sen sijaan Semos jumalaksenne ja alkakaa voida hyvin jo tänään. Vain Semos pelastaa, sillä hän on elävä jumala.

Välttykää kadotukselta, te surkeat, ja tulkaa Semoksen leiriin.

16

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .o.o.o.

semos? Onko se jokin pakastinkoneen merkki?
      Uskothan sinäkin sumeilematta tohon sun pakastimees kun noin sen puolesta puhut.
      Mut turha noista jumalista on väitellä
      ku ei se mitään auta eikä rakenna. Kyllä
      jokainen aikanansa tulee näkemään mihin/keneen
      tuli uskottua sitten kun täältä jokainen lähtee. Jos ei OIKEA Jumala herätä ihmistä ennen sitä?

• siino

Oli näemmä sinulle ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että Semos on jumala. Vastaavasti: Onko se sinun Jumalasi joku viinisanko? Ainakin kännissä tuntuu olevan kovasti, koska mistään tuo ei välitä vähääkään. Kauheuksia tapahtuu ja ukko vain röhnöttää pilvessä pilven reunalla ihaillen aikaansaannoksiaan. Sellaista kutsutaan vielä hyväksi. Täys perkele sellainen on, jos on olemassa.

Kuoleman jälkeen ei Jumalaan uskovat näe enää mitään. Jumala ei herätä ketään, koska on aina pilvessä.

• Semokselta
        siino kirjoitti:

Oli näemmä sinulle ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että Semos on jumala. Vastaavasti: Onko se sinun Jumalasi joku viinisanko? Ainakin kännissä tuntuu olevan kovasti, koska mistään tuo ei välitä vähääkään. Kauheuksia tapahtuu ja ukko vain röhnöttää pilvessä pilven reunalla ihaillen aikaansaannoksiaan. Sellaista kutsutaan vielä hyväksi. Täys perkele sellainen on, jos on olemassa.

Kuoleman jälkeen ei Jumalaan uskovat näe enää mitään. Jumala ei herätä ketään, koska on aina pilvessä.

..että eräs. nimimerkki siino lopettaisi kaikilla palstoilla höpötyksensä semoksesta.

Joskus saattoi olla hyväkin juttu, mutta ei naurata enää ketään!

Katsotaan tapahtuuko mitään?

• viinikannu
        Semokselta kirjoitti:

..että eräs. nimimerkki siino lopettaisi kaikilla palstoilla höpötyksensä semoksesta.

Kylla minua ainaskin nauratti

• siino
        Semokselta kirjoitti:

Semos ilmestyi minulle äsken ja käski minun välittää seuraavaa: "Minä, Semos, en ole vitsi kuten se kristittyjen Jumala. Niin kauan kuin Jumalaan uskovat jaksavat jauhaa soopaa, jatka sinä Siino kunniakasta työtäsi oikean asian puolesta ja yritä saada ihmiset järkiinsä."

Siinä sulle vastausta, nössö.

• dgbrhrh
        siino kirjoitti:

Semos ilmestyi minulle äsken ja käski minun välittää seuraavaa: "Minä, Semos, en ole vitsi kuten se kristittyjen Jumala. Niin kauan kuin Jumalaan uskovat jaksavat jauhaa soopaa, jatka sinä Siino kunniakasta työtäsi oikean asian puolesta ja yritä saada ihmiset järkiinsä."

Siinä sulle vastausta, nössö.

perkeleellä on monta nimeä kuten semos.

• siino
        dgbrhrh kirjoitti:

perkeleellä on monta nimeä kuten semos.

perkeleellä on monta nimeä kuten dgbrhrh

• kyllä toteutuu.Olen huomannut monesti että näin on.

Mikä toi Semos homma on , siinä on samat kirjaimet kuin Moseksessa.

Uskotko oikeasti Semokseen vai oletko kärsivällinen provo.

• siino

"Ei vaan Raamatun Jumala"

Raamatun Jumala on satua.

"kyllä toteutuu.Olen huomannut monesti että näin on."

Kyseessä on ollut sattuma. Kun Semos puuttuu peliin, tilanne on hallussa aina. Jumalasta ei ole mihinkään.

"Mikä toi Semos homma on , siinä on samat kirjaimet kuin Moseksessa."

Semos on aivan uudentyyppinen luomujumala, joka todella elää ja joka todella haluaa niin paljon hyvää, että pelastusta ei pysty välttämään. Jos nuo kirjaimet hänen nimessään nyt sattuvat olemaan samanlaiset, se on puhtaasti sattumaa. Onhan sanassa jumala melkein samat kirjaimet kuin sanassa humala. Lystikästä, eikö totta.

"Uskotko oikeasti Semokseen vai oletko kärsivällinen provo."

Haluan oikeasti uskoa hyvään jumalaan, mutta en sellaiseen, jota kristityt kauppaavat. Heidän Jumalansa on kauhea peto, joka sallii hirveyksien toteutua ja hän itse vain istuksii pilven reunalla ja naureskelee, mitä kauheuksia niskaamme satelee. Sellaiseen hirviöön en halua uskoa ikinä.
        Siksi haluan uskoa Semokseen, todelliseen hyvään jumalaan, joka on suureksi avuksi elämän koettelemuksissa. Kenelle tahansa kelpaisi sellainen jumala. Sinun Jumalastasi ei ole ikinä apua mihinkään, mokomasta koomaisesta kupesta.

• siino kirjoitti:

"Ei vaan Raamatun Jumala"

Raamatun Jumala on satua.

"kyllä toteutuu.Olen huomannut monesti että näin on."

Kyseessä on ollut sattuma. Kun Semos puuttuu peliin, tilanne on hallussa aina. Jumalasta ei ole mihinkään.

"Mikä toi Semos homma on , siinä on samat kirjaimet kuin Moseksessa."

Semos on aivan uudentyyppinen luomujumala, joka todella elää ja joka todella haluaa niin paljon hyvää, että pelastusta ei pysty välttämään. Jos nuo kirjaimet hänen nimessään nyt sattuvat olemaan samanlaiset, se on puhtaasti sattumaa. Onhan sanassa jumala melkein samat kirjaimet kuin sanassa humala. Lystikästä, eikö totta.

"Uskotko oikeasti Semokseen vai oletko kärsivällinen provo."

Haluan oikeasti uskoa hyvään jumalaan, mutta en sellaiseen, jota kristityt kauppaavat. Heidän Jumalansa on kauhea peto, joka sallii hirveyksien toteutua ja hän itse vain istuksii pilven reunalla ja naureskelee, mitä kauheuksia niskaamme satelee. Sellaiseen hirviöön en halua uskoa ikinä.
        Siksi haluan uskoa Semokseen, todelliseen hyvään jumalaan, joka on suureksi avuksi elämän koettelemuksissa. Kenelle tahansa kelpaisi sellainen jumala. Sinun Jumalastasi ei ole ikinä apua mihinkään, mokomasta koomaisesta kupesta.

taas meni.Minun Jumalani on antanut minulle mm.iloisen ja positiivisen mielentilan tilanteissa joissa olisi syytä olla vittuuntunut.

Ja sen jälkeen kun olen rukoillut apua.

"heidän Jumalansa on kauhea peto joka istuksii pilven reunallla ja antaa hirveyksien tapahtua...
        sinun Jumalasta ei ole apua mihinkään mokomasta..."

No niin ensin valitat että ei anna apua ja sitten pyydät lisää ongelmia.Katsos vaikka uskoisit johonkin Semokseen se ei tarkoita että sellainen olisi olemassa.
        Mutta kuitenkin myönsit että Jumala on olemassa.

• siino
        L.J.H kirjoitti:

taas meni.Minun Jumalani on antanut minulle mm.iloisen ja positiivisen mielentilan tilanteissa joissa olisi syytä olla vittuuntunut.

Ja sen jälkeen kun olen rukoillut apua.

"heidän Jumalansa on kauhea peto joka istuksii pilven reunallla ja antaa hirveyksien tapahtua...
        sinun Jumalasta ei ole apua mihinkään mokomasta..."

No niin ensin valitat että ei anna apua ja sitten pyydät lisää ongelmia.Katsos vaikka uskoisit johonkin Semokseen se ei tarkoita että sellainen olisi olemassa.
        Mutta kuitenkin myönsit että Jumala on olemassa.

"Väärin taas meni."

Ei mennyt, kun oikein. Sinulla on logiikka pielessä.

"Minun Jumalani on antanut minulle mm.iloisen ja positiivisen mielentilan tilanteissa joissa olisi syytä olla vittuuntunut."

Sinähän olet nytkin vittuuntunut, kuten Jumalaan uskovat aina. Vain Semos saa ihmisen todella hyvälle tuulelle.

"No niin ensin valitat että ei anna apua ja sitten pyydät lisää ongelmia."

En valita, sillä Semos auttaa minua todella. En pyydä mitään sellaiselta, jolta ei muuta voi tullakaan kuin vaikeuksia.

"Katsos vaikka uskoisit johonkin Semokseen se ei tarkoita että sellainen olisi olemassa."

Katsos vaikka uskotkin johonkin Jumalaan se ei tarkoita että sellainen pystyy yhtään mihinkään kuten ei pystykään.

"Mutta kuitenkin myönsit että Jumala on olemassa."

On hän sepitteellisenä olentona olemassa. Tämä myös todistaa, miksi hänestä ei mihinkään oikeasti olekaan.

• siino kirjoitti:

"Väärin taas meni."

Ei mennyt, kun oikein. Sinulla on logiikka pielessä.

"Minun Jumalani on antanut minulle mm.iloisen ja positiivisen mielentilan tilanteissa joissa olisi syytä olla vittuuntunut."

Sinähän olet nytkin vittuuntunut, kuten Jumalaan uskovat aina. Vain Semos saa ihmisen todella hyvälle tuulelle.

"No niin ensin valitat että ei anna apua ja sitten pyydät lisää ongelmia."

En valita, sillä Semos auttaa minua todella. En pyydä mitään sellaiselta, jolta ei muuta voi tullakaan kuin vaikeuksia.

"Katsos vaikka uskoisit johonkin Semokseen se ei tarkoita että sellainen olisi olemassa."

Katsos vaikka uskotkin johonkin Jumalaan se ei tarkoita että sellainen pystyy yhtään mihinkään kuten ei pystykään.

"Mutta kuitenkin myönsit että Jumala on olemassa."

On hän sepitteellisenä olentona olemassa. Tämä myös todistaa, miksi hänestä ei mihinkään oikeasti olekaan.

minä olen oikeassa, sinä et.Emmekä ole aina vittuuntuneita toisinaan minulla on jopa loistavan iloinen mielentila.Useimmiten normaali.

Vielä tulee aika jolloin jokainen polvi tulee notkistumaan Jumalan edessä. Valehtelet kun väität ettei tee suuria tekoja.

• siino
        L.J.H kirjoitti:

minä olen oikeassa, sinä et.Emmekä ole aina vittuuntuneita toisinaan minulla on jopa loistavan iloinen mielentila.Useimmiten normaali.

Vielä tulee aika jolloin jokainen polvi tulee notkistumaan Jumalan edessä. Valehtelet kun väität ettei tee suuria tekoja.

Sinä et tiedä mistään mitään valehtelija. Olet tasainen luonne eli aina vittuuntunut. Se on sinulle normaalia.

Vielä tulee aikaa, kun uskovat saavat turpiinsa ja se tapahtuu heidän kuolemansa hetkellä, kun he havaitsevat olleensa kaiken aikaa väärässä.

Jumalasta ei ole mihinkään, mikä sopii hyvin sepitteelisen hahmon toimenkuvaan.

• Ragnarrock!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
      Seemos!!!!!!!!!!!!
      Se on kyllä kova jätkä, mutta sekin laneks mun edessä koska mä oon ah kerhon pomo ja ainut funhurskas tässä maailmassa!
      Eli mä oon heti Jeesuksien jäleekn funhurskain!

• Dead_end

..lakkaisit vouhkaamasta. Tuo on ihan yhtä fiksua kuin minä keksisin vaikkapa jumalan nimeltä Alt ja tulisin tänne vouhkaamaan kuinka Alt on ainoa oikea jumala ja kristittyjen Jumala on valetta.

Kuka uskoo tuohon Semokseen tosissaan? Hullut? Empä ole nähnyt minkään semoksen tekoja tässä maailmassa koskaan. Mielikuvitusta koko roska.

• milkyway-cowboy

sitä on katsottu Apinoiden planeettaa :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      105
      4899
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3262
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2999
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1747
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      111
      1368
    7. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      9
      1237
    8. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1059
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1027
    Aihe