S-Pankki. S = skeida

Anonyymi

Jokin aika sitten ihmettelin, että miksi s-mobiili ei toimi. Hain vastausta hakukoneilla ja sitten s-pankin sivuilta, eikä mitään löydy. Sitten sain pitkän jonottamisen päätteeksi vihdoinkin aspan vastaamaan. Selvisi se, että s-mobiili ei toimi, koska en ole asiakasomistaja. Tämäkin selvisi vasta myöhemmin, etten ole ostellut tarpeeksi bonusostoksia, jotta asiakasomistajuuteen edellyttävä summa olisi kertynyt. Missään ei tällaista tietoa ole ollut nähtävissä, että pysyisi ajantasalla. No tämä s-mobiiliongelma selvisi asiakaspalvelussa, mutta eivät sitten vaivautuneet kertomaan, että s-pankkikorttikin pitää uusia. Se toimi ihan normaalisti kaupassa, kunnes tänään kaupassa tuli "maksu hylätty" ilmoitus maksupäätteeseen. Tarkistin saldon, sitähän riitti, mutta ei mene läpi. Eikun taas asiakaspalveluun jonottamaan ja vasta sitten kerrottiin, että korttini on suljettu, koska en ole asiakasomistaja. Aspa vielä väitti, että minulle on lähetetty kirje asiasta, mutta mitään kirjettä ei ole tullut. Ei postiluukusta, eikä omapostiin sähköisenä. Ei ole edes hukkunut muun postin sekaan, koska minulla paperisälätön talous, eli ei tule mainos yms. sälää. luukusta. Ja kaiken huipuksi alkoi lähtemään tililtä yli 12 euroa per kuukausi tilimaksuja. On kallis, kankea ja sekava pankki. Tiedotukseen voisi pankki yrittää panostaa, niin ei tulisi tällaisia ongelmia. Nyt vaihtuu pankki.

52

2067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli oot joskus liittyny alle 100,- osaosuusmaksulla ja et oo saanut vaaditussa ajassa osuusmaksua täyteen. Varmasti ehdoista on kerrottu liittymisen yhteydessä. Eli oma syy. Hyvä siitä pankkia on syyttää. Just saying.

      • Anonyymi

        Olen ollut nyt vajaa 20v omassa osuuskaupassa jäsen. Liittyessä maksoin 20€ maksun ja huomasin hyvin nopeasti etten saa ostoilla sataa euroa kasaan kahdessa vuodessa. Niinpä hyvin pian maksoin silloin puuttuvan osuus maksun käteisellä loppuun.

        Jos miettii, niin olen saanut ylijäämä palautuksina tuon sata euroa moninkertaisesti takaisin. Juuri tuli 2020 palautus ja pääoman hyvitys, niin tuolla luvulla saisi takaisin kolmessa vuodessa, eli ainakin viisi kertaa tullut takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut nyt vajaa 20v omassa osuuskaupassa jäsen. Liittyessä maksoin 20€ maksun ja huomasin hyvin nopeasti etten saa ostoilla sataa euroa kasaan kahdessa vuodessa. Niinpä hyvin pian maksoin silloin puuttuvan osuus maksun käteisellä loppuun.

        Jos miettii, niin olen saanut ylijäämä palautuksina tuon sata euroa moninkertaisesti takaisin. Juuri tuli 2020 palautus ja pääoman hyvitys, niin tuolla luvulla saisi takaisin kolmessa vuodessa, eli ainakin viisi kertaa tullut takaisin.

        Liittymismaksun saa pois kun eroaa.

        Sille 100 eur saa hyvän tuoton. Toki marginaalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittymismaksun saa pois kun eroaa.

        Sille 100 eur saa hyvän tuoton. Toki marginaalista.

        Niin ja sitten sen lisäksi tulee asiakasomistaja bonus.

        Toki tärkeintä on ettei maksa saksalaisen perheen omistavan Lidlin voittoja. Sen verran pitää olla isänmaallinen.

        Ja Citymarketin johtajat vetää 1 miljoonaa euroa vuosituloja. Laittaa miettimään onko K citymarketin ruuat niin paljon parempia.

        Prisman ja Smarketin johtajan palkka on alle satatonnia vuodessa.


    • Anonyymi

      "Jokin aika sitten ihmettelin, että miksi s-mobiili ei toimi. Hain vastausta hakukoneilla ja sitten s-pankin sivuilta, eikä mitään löydy. Sitten sain pitkän jonottamisen päätteeksi vihdoinkin aspan vastaamaan. Selvisi se, että s-mobiili ei toimi, koska en ole asiakasomistaja."

      Jos korttia käyttää vain Lidlistä / Tokmannilla niin bonukset ei kerry. Kokeileppa
      tätä pankkia, ei valita missään & perustili ilmainen:
      N26
      https://app.n26.com/referral/mikap7557

      Myös Wise on hyvä:
      https://wise.com/invite/a/mikap36

      • Anonyymi

        Jaha, mikap7557 mainos.

        Arvio N26 pankista: https://transumo.com/n26-review/ täytyypä tutustua tarkemmin, N26 saitilla: https://n26.com/en-eu ei ole edes -About Us- sivua (ainakaan helposti löydettävissä).

        Ilmaiseen N26 tiliin sisältyvä kortti: Ilmainen virtuaalinen Mastercard -maksukortti ilmaisella pankkitilillä älypuhelimellasi -napauta maksu lähimaksuna Apple Paylla tai Google Paylla- (Suomessa lähimaksu lienee max 50 eur). Kolme ilmaisesta käteisnostoa kuukaudessa NFC-yhteensopivista pankkiautomaateista (maksimi nostosummaa ei ilmoteta tässä kohdassa). Fyysinen Mastercard-maksukortti maksaa 10 euroa, kertamaksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, mikap7557 mainos.

        Arvio N26 pankista: https://transumo.com/n26-review/ täytyypä tutustua tarkemmin, N26 saitilla: https://n26.com/en-eu ei ole edes -About Us- sivua (ainakaan helposti löydettävissä).

        Ilmaiseen N26 tiliin sisältyvä kortti: Ilmainen virtuaalinen Mastercard -maksukortti ilmaisella pankkitilillä älypuhelimellasi -napauta maksu lähimaksuna Apple Paylla tai Google Paylla- (Suomessa lähimaksu lienee max 50 eur). Kolme ilmaisesta käteisnostoa kuukaudessa NFC-yhteensopivista pankkiautomaateista (maksimi nostosummaa ei ilmoteta tässä kohdassa). Fyysinen Mastercard-maksukortti maksaa 10 euroa, kertamaksu.

        'Ilmaiseen N26 tiliin sisältyvä kortti: Ilmainen virtuaalinen Mastercard -maksukortti ilmaisella pankkitilillä älypuhelimellasi -napauta maksu lähimaksuna Apple Paylla tai Google Paylla- (Suomessa lähimaksu lienee max 50 eur). Kolme ilmaisesta käteisnostoa kuukaudessa NFC-yhteensopivista pankkiautomaateista (maksimi nostosummaa ei ilmoteta tässä kohdassa). Fyysinen Mastercard-maksukortti maksaa 10 euroa, kertamaksu.'

        Kaupassa riippuu miten Google Pay / Apple Pay käyttäytyy yli 50€ ostoksissa maksupäätteellä, vaatinee jonkin kuittauksen maksusoftalle. NFC pankkiautomaatteja ei Suomessa ole, vaikka Nosto automaateille valmius onkin, toiminne ei käytössä. OTTO verkostolla ei edes valmiutta. Parhaiten N26 käyttö luonistuu fyysisellä korteilla vaikka lähimaksulla selviää pitkälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Ilmaiseen N26 tiliin sisältyvä kortti: Ilmainen virtuaalinen Mastercard -maksukortti ilmaisella pankkitilillä älypuhelimellasi -napauta maksu lähimaksuna Apple Paylla tai Google Paylla- (Suomessa lähimaksu lienee max 50 eur). Kolme ilmaisesta käteisnostoa kuukaudessa NFC-yhteensopivista pankkiautomaateista (maksimi nostosummaa ei ilmoteta tässä kohdassa). Fyysinen Mastercard-maksukortti maksaa 10 euroa, kertamaksu.'

        Kaupassa riippuu miten Google Pay / Apple Pay käyttäytyy yli 50€ ostoksissa maksupäätteellä, vaatinee jonkin kuittauksen maksusoftalle. NFC pankkiautomaatteja ei Suomessa ole, vaikka Nosto automaateille valmius onkin, toiminne ei käytössä. OTTO verkostolla ei edes valmiutta. Parhaiten N26 käyttö luonistuu fyysisellä korteilla vaikka lähimaksulla selviää pitkälle.

        Paras pankeista. Voi asioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras pankeista. Voi asioida.

        ’Paras pankeista. Voi asioida.’

        Muita ei sitten ole kuin S-Pankki jolla kassapalvelut S-kaupoissa. Muuten pankit sulkeneet konttorit / rajoittaneet kassapalveluiden aukioloa.

        Virtuaalipankit kuten Wise / N26 / Revolut alkaa kuulostaa vaihtoehdolta jos ei halua maksaa itsepalvelussa 10€/kk. Tosin Automatia ei ole avannut talletuspalveluita ulkomaisille pankeille, nyt Loomis uutena omistajana toi 10€ setelit, kohta 5€ tulee varmasti mukaan. Lopulta talletukset on pakko avata. Seuraava askel on cryptojen myynti / osto OTTOPlus / TalletusOTTO masiinoilla.


    • Anonyymi

      Spankki pyytää taas jotakin päivitystä. Entä jos en ota tarjottuja päivityksiä?

      • Anonyymi

        'Spankki pyytää taas jotakin päivitystä. Entä jos en ota tarjottuja päivityksiä?'

        AppStore / PlayStore softa päivitystä?
        Ovat korjanneet jotain bugeja / tuoneet uusia ominaisuuksia softaansa.
        Ajan kanssa wanhalla softalla ei pääse sisään tai voi käyttää app:ta.


    • Anonyymi

      Minulla meni usko S-pankkiin, vaimon verkkopankkitunnukset lukkiutuivat virheitten vuoksi, ja aukihan niitä ei enää liikuntakyvytön ihminen saa millään, on se niin vaikeaksi tehty, pitäis mennä toimipisteeseen avaamaan ne, mutta milläs menet kun et pysty liikkumaan. Tunnuksia ei tarvita muuhun kuin Kantapalvelun tunnistautumiseen, se on se ongelma, yritimme hankkia jonkun toisen tunnistautumistavan, mutta eihän sekään onnistunut kun sinne olis pitänyt tunnistautua näillä lukkiutuneilla tunnuksilla, kertokaa viisaat miten saamme tunnistautumisen toimimaan täältä kotoa käsin?

      Joo, minä soitin asiakaspalveluun, siellä virkailija vain intti että on tultava toimipisteeseen, ei ymmärtänyt vaikka sanoin monta kertaa että kun on liikuntakyvytön, ei ymmärtänyt todellisuutta, vielä ilkesi sanoa että minä en saa nähdä vaimoni tunnuksia, vaan hänen on niitä itse käytettävä, sanoin että ei hän osaa niitä käyttää, minun on kuulemma neuvottava mitä nappia hän painaa, mutta tunnuksia en saa missään nimessä nähdä, asia ei edennyt sen pidemmälle, lopetin puhelun.

      Olen ainakin 15 vuotta käyttänyt hänen tunnuksiaan kun joudun uusimaan hänen reseptejä kuukausittain, nyt jää sekin asia apteekin hoidettavaksi.

      • Anonyymi

        Ei se ole pankin työntekijän vika, jos itse olette lukittaneet tunnukset. Eikä pankin työntekijä saa luovuttaa tietoja tai tehdä muutakaan toimenpidettä, mikäli pankkitunnusten haltijan puoliso niitä yrittää aukaista. Ainoa keino on käydä toimipaikassa tunnistautumassa passin tai poliisin myöntämän henkilökortin kanssa.

        Syynä tähän on se, että verkkopankkitunnukset toimivat tunnistautumisvälineenä netissä ja tunnusten päätyminen vääriin käsiin voi johtaa suuriin vahinkoihin niiden haltijalle. Pankin työntekijä noudattaa vain hänelle annettuja määräyksiä ja ohjeistuksia, jotka perustuvat lainsäädäntöön ja asiakasturvallisuuteen.

        Jos sinulla on virallinen paperi siitä, että olet puolisosi edunvalvoja / asioiden hoitaja, niin kannattaisi käydä selvittämässä pankkipisteessä, miten voit hoitaa jatkossa hänen asioitaan. Ja siis asiallisesti keskustelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole pankin työntekijän vika, jos itse olette lukittaneet tunnukset. Eikä pankin työntekijä saa luovuttaa tietoja tai tehdä muutakaan toimenpidettä, mikäli pankkitunnusten haltijan puoliso niitä yrittää aukaista. Ainoa keino on käydä toimipaikassa tunnistautumassa passin tai poliisin myöntämän henkilökortin kanssa.

        Syynä tähän on se, että verkkopankkitunnukset toimivat tunnistautumisvälineenä netissä ja tunnusten päätyminen vääriin käsiin voi johtaa suuriin vahinkoihin niiden haltijalle. Pankin työntekijä noudattaa vain hänelle annettuja määräyksiä ja ohjeistuksia, jotka perustuvat lainsäädäntöön ja asiakasturvallisuuteen.

        Jos sinulla on virallinen paperi siitä, että olet puolisosi edunvalvoja / asioiden hoitaja, niin kannattaisi käydä selvittämässä pankkipisteessä, miten voit hoitaa jatkossa hänen asioitaan. Ja siis asiallisesti keskustelemalla.

        Onnistuukohan asia jos minä menen vaimoni henkilötunnuksella pankkipisteelle, ja mitä tulee asialliseen keskusteluun, kun asiakasneuvoja vain intti että liikuntakyvyttömän vaimoni on mentävä asiakaspalveluun, kuinka se tapahtuu, se ei selvinnyt.
        Eikö asiakaspalvelusta voi saada sellaista palvelua että ns. terve virkailija käy henkilön tunnistamassa kotona joka ei pysty menemään toimipisteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuukohan asia jos minä menen vaimoni henkilötunnuksella pankkipisteelle, ja mitä tulee asialliseen keskusteluun, kun asiakasneuvoja vain intti että liikuntakyvyttömän vaimoni on mentävä asiakaspalveluun, kuinka se tapahtuu, se ei selvinnyt.
        Eikö asiakaspalvelusta voi saada sellaista palvelua että ns. terve virkailija käy henkilön tunnistamassa kotona joka ei pysty menemään toimipisteeseen?

        Kysy pankista, onnistuuko virkailijan käynti kotons. Entä invataksilla ja pyörätuolilla pankkiin?
        Nykyään pitää pankissa todistaa henkilöllisyys joko passilla tai poliisin myöntämällä henkilökortilla.
        Noissa asioissa ei ole pankilla joustovaraa, perustuvat lakiin.
        Jos vsimosi ei itse kykene hoitamaan Kanta-siointia niin kannattaisi harkita edunvalvojaksi ryhtymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuukohan asia jos minä menen vaimoni henkilötunnuksella pankkipisteelle, ja mitä tulee asialliseen keskusteluun, kun asiakasneuvoja vain intti että liikuntakyvyttömän vaimoni on mentävä asiakaspalveluun, kuinka se tapahtuu, se ei selvinnyt.
        Eikö asiakaspalvelusta voi saada sellaista palvelua että ns. terve virkailija käy henkilön tunnistamassa kotona joka ei pysty menemään toimipisteeseen?

        No, Kantaan voi kirjautua ihan minkä tahansa pankin tunnuksilla verkkoversiossa, eli missä ongelma?

        Verkkoversiossa voit myös tunnistautua esimerkiksi Nordean palveluihin OP:n tunnuksilla tai Dansken palveluihin Aktian tunnuksilla, tai miten tahansa ristiin edellä mainituilla ja muilla tunnuksilla.

        Aloittajan vaimolla on pakko olla jonkin pankin toimivat tunnukset, joten kirjautuu niillä.

        Veetun avuton uikuttaja prkl!!!


      • Anonyymi

        Pankeilla on kuitenkin toimintatapansa tähänkin. Eli tietenkin sinulle pitää antaa vaimosi tilinkäyttöoikeudet ja maksat laskut omilla tunnuksillasi hänen tililtään.

        Toinen asia on tämä tunnistautuminen. Jos vaimosi tila on niin heikko, ettei hän pysty käymään missään tapauksessa missään asioimassa eli tunnistautumassa pankissa, on sinun ryhdyttävä hänen edunvalvojakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole pankin työntekijän vika, jos itse olette lukittaneet tunnukset. Eikä pankin työntekijä saa luovuttaa tietoja tai tehdä muutakaan toimenpidettä, mikäli pankkitunnusten haltijan puoliso niitä yrittää aukaista. Ainoa keino on käydä toimipaikassa tunnistautumassa passin tai poliisin myöntämän henkilökortin kanssa.

        Syynä tähän on se, että verkkopankkitunnukset toimivat tunnistautumisvälineenä netissä ja tunnusten päätyminen vääriin käsiin voi johtaa suuriin vahinkoihin niiden haltijalle. Pankin työntekijä noudattaa vain hänelle annettuja määräyksiä ja ohjeistuksia, jotka perustuvat lainsäädäntöön ja asiakasturvallisuuteen.

        Jos sinulla on virallinen paperi siitä, että olet puolisosi edunvalvoja / asioiden hoitaja, niin kannattaisi käydä selvittämässä pankkipisteessä, miten voit hoitaa jatkossa hänen asioitaan. Ja siis asiallisesti keskustelemalla.

        Nordeassa tuollainen ongelma hoituu automaattisesti....

        Miten avaan lukkiutuneen tunnuslukusovelluksen?

        - Lukkiutunut tunnuslukusovellus avautuu automaattisesti seuraavan 24 tunnin kuluttua.

        - Lukituksen poistamista ei voi nopeuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordeassa tuollainen ongelma hoituu automaattisesti....

        Miten avaan lukkiutuneen tunnuslukusovelluksen?

        - Lukkiutunut tunnuslukusovellus avautuu automaattisesti seuraavan 24 tunnin kuluttua.

        - Lukituksen poistamista ei voi nopeuttaa.

        Nordea onkin Oikea pankki eikä mikään osuuskauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordea onkin Oikea pankki eikä mikään osuuskauppa.

        Sinulle joka kehut nordea.Lähdin sieltä pois koska korkeat tilinhoito maksut. lähetäminen lahja raha toiselle ymm.Palvelua kassalla siellä ei saanut.Halpa on käytää S-Pankkia ja sen palveluja.Eivät rikastuta nostoilla,tai tilisiiroilla itseään.Sen enempää ei pankki kortista ja sen käyttö maksuista.Rahaa saa 24h/ 7 päivää ja voi talettaakin .Valitsee vain sen S-kaupan joka auki 24H/ 7päivää


    • Anonyymi

      Päivitäthän asiakastietosi
      Oikea yläkulma
      Siis haloo
      koko kesän etsinyt sivuilla käydessä miisä se päivitys kohta on
      eipä vain löydy mistään

    • Anonyymi

      Luuletko jostain pankista saavas tilin ilman tilinhoitomaksuja?
      Omaa tyhmyyttäsi se on että osaa huolehtia siitä että osuusmaksun loppu on jäänyt maksamatta. Kannattaisi ensin katsoa peiliin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muutama kommentti. Itsekin olen S-pankissa asiakas, mutta silti olen sitä mieltä että asiakkuus vanhanajan pankissa on parempi vaikka se maksaa tavalliselle asiakkaalle melkeen 100€ vuodessa ja tulee nousemaan.

      Tuolla on tuo pyörätuolia käyttävän ihmisen puolison asia. Juuri toimintakyvyltä rajoittuneitten kannalta ns. vanhanajan pankki on parempi ratkaisu. S-pankki ei edes vaadi ( vuonna 2008, eli siis kauan sitten) valtakirjaa jos vaan on yhtäaikaa alussa pankissa. Siis jos tuo vanha juttu on pitää edellleen paikkaansa, niin verkkopankkia saa käyttää jos pysyy asiassa! Toisen korttia ei koskaan pidä käyttää sillä jos käy huonosti, niin lähtee kortti ja luottotiedot! ( on kuullut tarinan ihmisestä )

      Siis kipinkapin oikeaan pankkiin ja avaamaan tili ja tekemään se valtakirja. Sen se maksaa, että joutuu ottamaan omille tunnuksille asioita jotka on luotettu. Ja toisen ihmisen rahoja pitää kohdella arvokkaasti, omillesi saat tehdä mitä vaan!

      Ja mitä tulee lukkiutuneiden tunnusten avaamiseen. Virallisella henkkarilla ne saa auki palvelupisteessä tai puhelinpalvelussa 5€ hinnalla. Pitää vaan olla se käyttäjätunnus oikein, eli toivottavasti ette ole tuhonneet niitä palvelusopimuksia, sillä sitten olette kusessa. Tunnuksen pitää olla aivan aikuisenoikeasti oikein, ei mutua, että kolmas numero on kutonen tai vitonen. Pelkällä henkilötunnuksella se ei onnistu, sillä kuka vaan voi yrittää jos saa tunnuksen haltuunsa.

    • Anonyymi

      Asia hoidettu,
      kiitos kaikille asiallisista neuvoista.

    • Anonyymi

      S-pankki on paras pankki. Toki asuntolaina on Hyposta, koska sain parhaan tarjouksen sieltä viimeksi kilpailuttaessani. Ymmärrän kyllä, että seniorit haikailee vanhan osuuskassan perän. Muistan itsekin pikkupoikana joskus 80-luvulla paikallisessa Sokoksessa (nykyisin S-market) ostoksia tehdessäni sanoneeni tutulle kassaneidille "laita mummun tilille". Mutta ajat muuttuu...

    • Anonyymi

      Minulla s-pankki toimii kuin entinen junan vessa (raiteet näkyi ku huuhteli).
      Paras pankki.

      Lisäksi henkilökunta on aivan ihana ja valmis auttamaan tarvittaessa.

      • Anonyymi

        On se paras. Ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Hankin s-pous kortin noin 11 v.sit. Sanoivat kun tiety määrä ponuksia eli ostoja kertyy.Niisttä otetan se litymismaksu.Ettei minun tarvii maksaa sitä heti.Toki olisin sen voinut maksaa heti.Oitin poonuksista sen.Sumaa en muista mikä oli se maksu. Joka tapauksessa kera maksu ja loppu elämän voimassa.Avasin mys heillä tilin 19-9 vuottako sitten. Kaikki toimii Ok.Voin S-ketjun kassat nostaa rahaa,tai talentaa raha.Koska en rakenna elämääni veloille lainoille,luotto ostoille.Minulla peruslaskut menee suoravelotus.Isomissa menoerissä maksan vain pankki kortilla.Muuten käytän käteistä.Joten ei huolta hujarit iskee tiliini.Että olisin niintyhmä.Kun en ottanut pankki tunuksia.Rahat ei myöskään lopu kesken. kun tietäämitä kulutaa käteisostoissa.Käteinen raha.Vaikka ei niin goolia,kuin ei vinguta pankki korttia.

      • Anonyymi

        "Hankin s-pous kortin noin 11 v.sit. Sanoivat kun tiety määrä ponuksia eli ostoja kertyy.Niisttä otetan se litymismaksu.Ettei minun tarvii maksaa sitä heti.Toki olisin sen voinut maksaa heti.Oitin poonuksista sen.Sumaa en muista mikä oli se maksu. Joka tapauksessa kera maksu ja loppu elämän voimassa.Avasin mys heillä tilin 19-9 vuottako sitten. Kaikki toimii Ok.Voin S-ketjun kassat nostaa rahaa,tai talentaa raha.Koska en rakenna elämääni veloille lainoille,luotto ostoille.Minulla peruslaskut menee suoravelotus.Isomissa menoerissä maksan vain pankki kortilla.Muuten käytän käteistä.Joten ei huolta hujarit iskee tiliini.Että olisin niintyhmä.Kun en ottanut pankki tunuksia.Rahat ei myöskään lopu kesken. kun tietäämitä kulutaa käteisostoissa.Käteinen raha.Vaikka ei niin goolia,kuin ei vinguta pankki korttia."

        No, tuolla kirjoitustaidolla ei ole oikeustomikelpoinen, eli maksukorttia ei saa vaikka haluaisi!


    • Anonyymi

      S-Pankille miljoonasakot valvojalta – ”pankki on saanut laiminlyönnistä taloudellista hyötyä” :D

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen ymmärrän, miksi pankki lähetti minullekin loppukesällä tiukan sähköpostin, että jos en päivitä henkilötietojani, niin minulta otetaan pois mahdollisuus nostaa tai tallentaa käteistä pankkikortillani. Netissä sitten kyseltiin, onko minulla pankkitiliä Amerikassa ja mitä tuloja minulla on ja talletanko usein rahaa tililleni. Halusivat tarkistaa, että en ole harrastanut rahanpesua.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihan oikein Oilille, miksei opetellut nuorena käyttämään tietokoneita?


      • Anonyymi

        Joko tytär on tyhmä kuin saapas tai haluaa verkkopankkitunnukset että voi tehdä siirtoja äitinsä tunnuksilla.

        Jos oikein käsitin äitinsä haluaa päästä omakantaan.

        Omakantaan pääsee muutenkin kuin verkkopankkitunnuksilla. Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tytär on tyhmä kuin saapas tai haluaa verkkopankkitunnukset että voi tehdä siirtoja äitinsä tunnuksilla.

        Jos oikein käsitin äitinsä haluaa päästä omakantaan.

        Omakantaan pääsee muutenkin kuin verkkopankkitunnuksilla. Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

        Mobiilivarmenteella ei tee mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mobiilivarmenteella ei tee mitään.

        Kuin niin ei tee mitään?

        "Missä Mobiilivarmennetta voi käyttää?

        Tällä hetkellä yli tuhannessa suomalaisessa verkkopalvelussa. Mobiilivarmenteella voit esimerkiksi tilata passin, tehdä muutoksia verokorttiisi, varata ajan lääkärille, tarkastella sähköisiä reseptejä tai vaikkapa hoitaa luvat ilotulitukselle! Palveluiden määrä kasvaa jatkuvasti ja tulevaisuudessa Mobiilivarmenne alkaa toimia myös ulkomaisissa palveluissa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin ei tee mitään?

        "Missä Mobiilivarmennetta voi käyttää?

        Tällä hetkellä yli tuhannessa suomalaisessa verkkopalvelussa. Mobiilivarmenteella voit esimerkiksi tilata passin, tehdä muutoksia verokorttiisi, varata ajan lääkärille, tarkastella sähköisiä reseptejä tai vaikkapa hoitaa luvat ilotulitukselle! Palveluiden määrä kasvaa jatkuvasti ja tulevaisuudessa Mobiilivarmenne alkaa toimia myös ulkomaisissa palveluissa."

        En ole saanut sitä toimimaan. Ilmoitus "jotakin meni pieleen" ei paljon auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole saanut sitä toimimaan. Ilmoitus "jotakin meni pieleen" ei paljon auta.

        No ei varmaan auta se ilmotus. Mutta auttaskohan kysyä operaattorilta/käydä operaattorin myyjän luona selvittämässä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan auta se ilmotus. Mutta auttaskohan kysyä operaattorilta/käydä operaattorin myyjän luona selvittämässä asia?

        Meneppä itse kyselemään! (Heh)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan auta se ilmotus. Mutta auttaskohan kysyä operaattorilta/käydä operaattorin myyjän luona selvittämässä asia?

        Rikolliset poliisit on käyny pyytämässä, että estetään toiminta. Toinen syy voi olla, että operaattorilla on rikollisia kiusaajia töissä ja he ovat estäneet toiminnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin ei tee mitään?

        "Missä Mobiilivarmennetta voi käyttää?

        Tällä hetkellä yli tuhannessa suomalaisessa verkkopalvelussa. Mobiilivarmenteella voit esimerkiksi tilata passin, tehdä muutoksia verokorttiisi, varata ajan lääkärille, tarkastella sähköisiä reseptejä tai vaikkapa hoitaa luvat ilotulitukselle! Palveluiden määrä kasvaa jatkuvasti ja tulevaisuudessa Mobiilivarmenne alkaa toimia myös ulkomaisissa palveluissa."

        Rikollinen viranomainen ja tai operaattori voi estää mobiilivarmenteen käytön vaikkapa tietyllä hetkellä tiettyyn kellon aikaan tiettynä päivänä. Vaikka juuri silloin kun Kelan rahat tulee tms.

        Sama koskee pankkiautomaatteja. Rikollinen poliisi voi hakkeroida pankkiautomaatin olemaan ”epäkunnossa” tiettynä kellonaikana tiettynä päivänä juuri silloin kun sinä sitä tarvitset.

        Esim. jos olet ulosotossa niin rikollinen poliisi voi hakkeroida pankkiautomaatit joita käytät toimimattomiksi sekä mobiilivarmenteen. Näin ollen rahasi säilyvät tilillä ja ulosottomiehellä on aikaa nostaa tililtäsi laittomasti kaikki rahat joita lain mukaan ei saisi viedä. Tällöin raha kuuluu sinulle ja sinun tehtävänäsi on soittaa ulosottomiehelle ja vaatia rahoja takaisin, koska lain mukaan ne kuuluvay sinulle. Esim. viimesijaisesta toimeentulotuesta ei saa ulosottaa yhtään mitään vaan nimenomaan se on kirjaimellisesti viimesijainen etuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikolliset poliisit on käyny pyytämässä, että estetään toiminta. Toinen syy voi olla, että operaattorilla on rikollisia kiusaajia töissä ja he ovat estäneet toiminnan.

        Rikollisia poliiseja työskentelee operaattoreilla kuten Aarniokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tytär on tyhmä kuin saapas tai haluaa verkkopankkitunnukset että voi tehdä siirtoja äitinsä tunnuksilla.

        Jos oikein käsitin äitinsä haluaa päästä omakantaan.

        Omakantaan pääsee muutenkin kuin verkkopankkitunnuksilla. Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

        Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

        Kuinka noi hankitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

        Kuinka noi hankitaan?

        https://www.top5credits.com/fi/lainasanasto/mobiilivarmenne/

        Mobiilivarmenteen voi aktivoida pankkitunnuksilla tai käydä myymälästä, henkkarit pitää olla.

        Liittymä pitää olla Dna:n, Elisan tai Telian laskutusliittymä. Myös Telian prepaidin voi aktivoida käymällä myymälässä, maksaa 39,90€(prepaidia ei voi pankkitunnuksilla aktivoida).

        Henkilökortin voi hommata samoin kun passin, joko kirjautumalla poliisin sähköiseen asiointiin mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla tai käymällä poliisilaitoksella.

        Henkilökortilla jos kirjaudut pitää olla henkilökortinlukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko tytär on tyhmä kuin saapas tai haluaa verkkopankkitunnukset että voi tehdä siirtoja äitinsä tunnuksilla.

        Jos oikein käsitin äitinsä haluaa päästä omakantaan.

        Omakantaan pääsee muutenkin kuin verkkopankkitunnuksilla. Muita vaihtoehtoja on sähköinen henkilökortti tai mobiilivarmenne.

        "sähköinen henkilökortti"

        Poliisin myöntämässä henkilökortissa on siru.

        Eikö tietotekniikkakaupoista löydy sirukortin lukijaa, jonka saa esim. USB -porttiin kiinni ?

        Vaan onko nettiselaimella tuon USB - sirukorttilukijan käyttöoikeus - ja jos ei oletuksena, ole, miten sille annetaan sellainen? Siis jos normaalin nettisivun (kuten omakanta) yhteydessä olisi sitä henkilökorttia tarkoitus käyttää. Taitaa vaatia vielä tunnusluvun. Sen kai saa kortin yhtedessä, mutta jos sen unohtaa, niin saako sen jostain uudelleen, miten ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-pankki tuli ihmisten lähelle. Ainakin minä pidän siitä. 🥀

        Vastenmielinen asiakaspalvelu.


    • Anonyymi

      täällä kommentoidaan; mobiilivarmenteen / henkilökortin voi hakea sähköisillä pankkitunnuksilla. Mielestäni ketjun alussa ongelma oli juurikin se ettei ole sähköisiä tunnuksia. Paljon on esim edunvalvonnan alaisia jolta nämä pankkien tunnukset evätään pankkien ihmeellisien sääntöjen takia. Pitäsi olla mahdollisuus saada tunnukset yhdenveraisuuden perusteella mutta ei niin ei.

    • Anonyymi

      Minä pidän S-Pankista, koska se on S-ryhmän ikioma pankki, joka tarjoaa arkea helpottavia pankkipalveluita päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen ja hankintojen rahoittamiseen. Voin asioida S-ryhmän toimipaikoissa eri puolilla Suomea. Asiakasomistajien käytettävissä on myös turvallinen verkkopankki ja ystävällinen puhelinpalvelu. S-Pankin hinnat ovat meille asiakasomistajille edulliset, peruspankkipalvelut ovat jopa täysin ilmaiset. Asiakastyytyväisyyskyselyissä S-Pankki on ollut Suomen luotetuin pankki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe