Diana pyhimys

Anonyymi

Mitä olikaan Pariisissa tekemässä.

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä samaa mitä suomalaiset naiset etelässä.

• Anonyymi

Miksi eronnut Diana ei olisi saanut tehdä, kun öklöttävä Charles teki samaa ollessaan naimisissa Dianan kanssa?

Tärkeämpi kysymys on, ketkä halusivat Dianan kuolevan ja miksi?

• Anonyymi

Olisiko suolle oksista väännetty risti tässä tapauksessa hyvä johtolanka? Totta puhuen nämä vanhojen tapausten tonkimiset ovat oksettavia.

• Anonyymi

Dodi - kuka muistaa?

• Anonyymi

Dianan muslimipoikaystävä vai oliko juutalainen . Koittakaa nyt kristityt ymmärtää että etsitte kristityn puolison . Ei voi kertakaikkiaan elää ihmisen kanssa joka kieltää Jeesuksen.

• Anonyymi

Ymmärrettävää, että Will ja Harry äitinsä muistoa palvoo mutta ei koko maailmaa siihen tarvi yhä uudelleen vetää mukaan. Dianan nimi myy edelleen, joten erityisesti Harry rapakon takaa pitää äitinsä nimeä esillä.

• Anonyymi

Henry . Ja Diana sormukset oli joskus muotia mutta ei enää nyt ne on jo vanhan aikaisia . Lehdistö tekee rahaa näillä. Ottaa kuvia lehtiin niin lehdet myy sehän on ongelma tässä . Tavallisia ihmisiä vahdataan . No siinä kävelee nyt se kaivaa nenää nyt se heilautti kättään lukee lehdissä . Nyt sillä on hame päällä nyt housut lööppi myy . Matalat kengät korkeat kengät nyt ne syö. Ajatella ihminen joka syö . Päivän juttu toimittajilla . Sitten lehtien työntekijät kuvaajat saa palkkansa . Eikö tyhmää. Juokseeko ne tuolla Intiassa tai Arabiassa kuninkaitten perässä samoin lehdistö ??? Espanjan kuninkaasta on paljon juttuja Espanjan lehdissä. Englannissa on ulkomaalaisia niin paljon muista maista ja muista uskonnoista . On se kuulkaa hullu hommaa että joku arabiasta Afrikasta lähtee toiseen maahan ilmaisen rahan tavaran perään . Älkää antako mitään rahaa niille turistimatkoilla kuulkaa. Tehän maksatte itse matkanne ette ole heille mitään velkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      119
      4317
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      31
      2374
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      93
      2222
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      37
      1710
    5. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1373
    6. 37
      1295
    7. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      17
      1258
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      48
      1129
    9. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      30
      1109
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      80
      1044
    Aihe