Mitä olikaan Pariisissa tekemässä.
Diana pyhimys
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä samaa mitä suomalaiset naiset etelässä.
- Anonyymi
Miksi eronnut Diana ei olisi saanut tehdä, kun öklöttävä Charles teki samaa ollessaan naimisissa Dianan kanssa?
Tärkeämpi kysymys on, ketkä halusivat Dianan kuolevan ja miksi? - Anonyymi
Olisiko suolle oksista väännetty risti tässä tapauksessa hyvä johtolanka? Totta puhuen nämä vanhojen tapausten tonkimiset ovat oksettavia.
- Anonyymi
Dodi - kuka muistaa?
- Anonyymi
Dianan muslimipoikaystävä vai oliko juutalainen . Koittakaa nyt kristityt ymmärtää että etsitte kristityn puolison . Ei voi kertakaikkiaan elää ihmisen kanssa joka kieltää Jeesuksen.
- Anonyymi
Ymmärrettävää, että Will ja Harry äitinsä muistoa palvoo mutta ei koko maailmaa siihen tarvi yhä uudelleen vetää mukaan. Dianan nimi myy edelleen, joten erityisesti Harry rapakon takaa pitää äitinsä nimeä esillä.
- Anonyymi
Henry . Ja Diana sormukset oli joskus muotia mutta ei enää nyt ne on jo vanhan aikaisia . Lehdistö tekee rahaa näillä. Ottaa kuvia lehtiin niin lehdet myy sehän on ongelma tässä . Tavallisia ihmisiä vahdataan . No siinä kävelee nyt se kaivaa nenää nyt se heilautti kättään lukee lehdissä . Nyt sillä on hame päällä nyt housut lööppi myy . Matalat kengät korkeat kengät nyt ne syö. Ajatella ihminen joka syö . Päivän juttu toimittajilla . Sitten lehtien työntekijät kuvaajat saa palkkansa . Eikö tyhmää. Juokseeko ne tuolla Intiassa tai Arabiassa kuninkaitten perässä samoin lehdistö ??? Espanjan kuninkaasta on paljon juttuja Espanjan lehdissä. Englannissa on ulkomaalaisia niin paljon muista maista ja muista uskonnoista . On se kuulkaa hullu hommaa että joku arabiasta Afrikasta lähtee toiseen maahan ilmaisen rahan tavaran perään . Älkää antako mitään rahaa niille turistimatkoilla kuulkaa. Tehän maksatte itse matkanne ette ole heille mitään velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809