Järkyttävää tekstiä helluntailaisuusosiossa

Anonyymi

Miten tämä on tällaiseksi mennyt?
Jos et ole uskossa, etkä etsi vaan rienaat, pysy poissa.
Joskus tänne kurkkaan eikä kyllä huvita tämä mesta.
Herra armahda Suomen kansaa.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Room.9:13-15 niinkuin kirjoittettu on: Jaakobia minä rakastin, mutta Esauta minä vihasin. Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se! Sillä Moosekselle hän sanoo: Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan.

      • Anonyymi

        Taivann linuille on pikkusieluisista ruokaa, nämä korjaavat luuloiset aivan huomaamattame täältä pois, niinkuin sanottu on maasta sinä olet noussut ja maaksi palajat


    • Anonyymi

      Uskovien pitäisi sanoa adios tälle palstalle.

      • Anonyymi

        Mikä sinä olet täällä neuvomaan?


      • Niinpä. Jeesushan tarkoitti lähetyskäskyssään, että uskovien tulee saarnata vain toisilleen ja jotenkin tehdä sillä tavalla kaikki kansat hänen opetuslapsikseen.


    • Anonyymi

      Job.9:21-22 Syytön minä olen. En välitä hengestäni, elämämi on minulle halpa. Yhdentekevää kaikki; sentähden minä sanon; hän lopettaa niin syyttömän kuin syyllisenkin.

      • Anonyymi

        aw, et ole syytön.


    • Anonyymi

      Tällaiselta osuudelta en paljoa odotakaan. Jo Ahon hallituksesta lähtien kaikki ovat tyhjäntäneet kaikenlaisia sairaaloita. Nyt he ovat esim. täällä. Tulos on sitä mitä se on. Mutta Jumalan srk on perustettu kalliolle. Se ei horju koskaan. Sinne eivät kuulu vapaa ajattelijat.

      • Anonyymi

        Ei kuulu vapaa-ajattelijat ei, vaan älyvapaat aivopestyt idiootit, jotka eivät osaa ajatella ollenkaan ja sen sijaan vain jankuttavat Raamatun jakeita kuin mitkäkin vajakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu vapaa-ajattelijat ei, vaan älyvapaat aivopestyt idiootit, jotka eivät osaa ajatella ollenkaan ja sen sijaan vain jankuttavat Raamatun jakeita kuin mitkäkin vajakit.

        Mielestäsi on ehkä kovinkin ylevää ja jaloa, pilkata Jumalaa ja hänen lapsiaan?
        Tämä elämä kestää vain hetkisen ja sinä aikana jokainen ihminen valitsee, kummassa kahdesta mahdollisesta paikasta viettää iankaikkisuuden. Kun vedät viimeisen henkäyksesi ja siirryt kuoleman rajan taakse, Silloin viimeistään sinullekin selviää, oletko ollut viisas vai tyhmä. Tuolloin ei ole kuitenkaan enää mitään tehtävissä, vain Jumalan vanhurskaan ja oikeudenmukaisen tuomion odotus.
        Tässä ei ole yhtään Raamatun jaetta, mutta ehkä kannattaisi harkita sanojasi uudemman kerran ja alkaa sitä lukemaan. Sieltä ja vain sieltä löytyy Tie, Totuus ja Elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi on ehkä kovinkin ylevää ja jaloa, pilkata Jumalaa ja hänen lapsiaan?
        Tämä elämä kestää vain hetkisen ja sinä aikana jokainen ihminen valitsee, kummassa kahdesta mahdollisesta paikasta viettää iankaikkisuuden. Kun vedät viimeisen henkäyksesi ja siirryt kuoleman rajan taakse, Silloin viimeistään sinullekin selviää, oletko ollut viisas vai tyhmä. Tuolloin ei ole kuitenkaan enää mitään tehtävissä, vain Jumalan vanhurskaan ja oikeudenmukaisen tuomion odotus.
        Tässä ei ole yhtään Raamatun jaetta, mutta ehkä kannattaisi harkita sanojasi uudemman kerran ja alkaa sitä lukemaan. Sieltä ja vain sieltä löytyy Tie, Totuus ja Elämä.

        Moni ateisti on lukenut Raamatun vähintään kertaalleen. Ainakin he tuntevat sen paljon paremmin kuin aitouskovat evoluutioteorian.


    • Anonyymi

      Hellantelttu, miten kermapylly apta nyt nitropurkki kutsuu, voivoi.

    • Anonyymi

      "Jos et ole uskossa, etkä etsi vaan rienaat, pysy poissa."

      Sinäkö täällä päätät mitä Suomessa saa kirjoitella?! Sinäkö päätät mikä on rienausta?!

      Onko tämä sinun seurakuntasi virallinen palsta, jossa sananvapaudesta päättääkin hihhulit??

      • Anonyymi

        Pidät siis hellaripalstaa Suomen lakien ulkopuolella olevana rienauspalstana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidät siis hellaripalstaa Suomen lakien ulkopuolella olevana rienauspalstana.

        Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, minä en ole koskaan tuntenut teitä !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidät siis hellaripalstaa Suomen lakien ulkopuolella olevana rienauspalstana.

        Mitähän lakia tai lakeja mahdat nyt tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät, minä en ole koskaan tuntenut teitä !

        Aika nopea ja kepeä tuomio ainakin länsimaisen oikeuskäsityksen valossa. Ei jatkoon.


      • Anonyymi

        Helluntailaiset palvovat Saatanaa, ovat tämän käärmeen lapsia.


    • Anonyymi

      Missä ihmeen osiossa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe