Suomi voisi olla yhtä rikas kuin Norja, mutta meillä ei oma kansa päätä-vaan RKP-ruotslaismieleinen eliitti?- jonka latipääpolitikt ajaa oman kansamme alistamista hallintoalamaisiksi, jotka tekee työt ja maksaa superveroja, loputtomia maksuja ja kaupassa maailman kalleimmat ruoanhinnat.
Suomessa maailman suurin kultakaivos, jonka Katinen järkkäs ulkomaiselle yritykselle, Suomen pohjavedet myyty ulkomaisille paljolti, kEPULANDIA-Sipilä Euroopan uusin URAANIKAIVOS Terrafame ulkomaisella yrityksellä ja Häkämies (kokoomus) aikana malmiyhtiöitä mm. Norjaan. (jatkakaa listaa,esim. ulkomaiset sote-puljut...)
Sensijaan Norjassa ÖLJY-yhtiöille tehtin Norjan valtion ÖLJYRAHASTO, joka on yksi maailman rikkaimmista rahastoista ja maassa on hyvinvointi.
Sama olisi toiminut Suomessa, mutta emme ole vallasa omasa maassamme, vaan ruotsiapuhuva eliittti tekee päätöset suomen asioista?`
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17018378/mika-synnytti-suomalaisen-rasismin
Suomen luonnonvarojen arvo Norjan arvoinen mutta päättäjät mokaa
Anonyymi
2
67
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin osa suomalaisista on hyväksikäytettäviä lampaita, jotka ovat vielä jopa kiitollisia osastaan. Kusetettavaa, höplästä vedettävää porukkaa iso osa.
- Anonyymi
Metsäyhtiöt ruotsalaisten omistuksessa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17017356/terrafamesta-tuli-uraanikaivos--siksi-koko-talvivaara-sotku
Toki kaikki poliitikkommekin on ruotsalaisten omistamia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512