Ei voi olla niin, että ihmisiä ei lasketa töihin. Suomessa on työvoimaa, mutta vihervasemmisto haluaa pitää mieluummin kiinni "saavutetuista eduista" kuin päästää ihmisiä töihin. Työvoimaa on tuotava ulkomailta, kun suomalaiset mieluummin makaavat sohvilla. Kaikilla on oikeus työhön.
Ammattiliitot estävät yrityksiä laajentamasta. Viimeinen uutinen oli, että AKT esti Finnairin laajennushankkeen, jolla elintärkeää kassavirtaa olisi saatu aikaiseksi ja sadat ihmiset olisivat päässeet töihin.
Demariministeri Haatainen esitti tänään Eduskunnan kyselytunnilla hallituksen parhaan työllistämistoimen: käyttäkää kotitalousvähennystä.
Haataisen tähän asti paras työllisyystoimi on kotitalousvähennyksen käyttö
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tämä vihervasemmisto-dragedia ole jo nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470