Kuten kaikki tietää jeffi on menossa kavereineen avaruuteen. Joten mitä palstalaiset sanoo miten käy ?
Estääkö Nasa tuon ? tuleeko kupu vastaan? Onko kyseessä false flag operaatio ? Onko huutokaupan voittaja flättäri ? Teknisiä ongelma ? Vai meneekö kaikki oletetusti ?
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008097082.html
Miten käy jeffille ?
7
103
Vastaukset
Tuon sadan kilometrin yläraja on saavutettavissa ja saavutettukin ?
Silloin alkavat jo tulla ongelmat vastaan eikä ylemmäs ole pääsyä.- Anonyymi
Mistä tiedät? Linkkejä tai muita todisteita? Muutenhan tuo on vain yhden erehtyväisen ihmisen henkilökohtainen mielipide?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Linkkejä tai muita todisteita? Muutenhan tuo on vain yhden erehtyväisen ihmisen henkilökohtainen mielipide?
Koska tunnetusti Nasu-Martta on aina väärässä voimme olla turvallisin mielin.
Taivaalle pääsee yli 100 kilsaan eikä ongelmia tule.
Jeff ja Elon kisaa nyt siitä kumpi saa enemmän väkeä nopeammin avaruuteen, mukana toki on myös herra Branson joka suunnittelee hyödyntävänsä omaa toteutustaan myös matkailuun kaukaisten kohteiden välillä.
Mikäli Jeff, Elon ja Richard ei onnistu räjäyttämään itseään tai matkustajiaan ensimmäisillä matkoilla nähdään tulevina vuosina isompi ryntäys kohti taivaita. Mitä enemmän väkeä on menossa, sitä vähemmän yksi matkustaja tulee maksamaan.
Se päivä kun matkalle laitetaan myös Littoja on siis joka päivä lähempänä; en malta odottaa reaktioita videoilla kun näille selviää se ettei kyseessä ole simulaattori. Anonyymi kirjoitti:
Koska tunnetusti Nasu-Martta on aina väärässä voimme olla turvallisin mielin.
Taivaalle pääsee yli 100 kilsaan eikä ongelmia tule.
Jeff ja Elon kisaa nyt siitä kumpi saa enemmän väkeä nopeammin avaruuteen, mukana toki on myös herra Branson joka suunnittelee hyödyntävänsä omaa toteutustaan myös matkailuun kaukaisten kohteiden välillä.
Mikäli Jeff, Elon ja Richard ei onnistu räjäyttämään itseään tai matkustajiaan ensimmäisillä matkoilla nähdään tulevina vuosina isompi ryntäys kohti taivaita. Mitä enemmän väkeä on menossa, sitä vähemmän yksi matkustaja tulee maksamaan.
Se päivä kun matkalle laitetaan myös Littoja on siis joka päivä lähempänä; en malta odottaa reaktioita videoilla kun näille selviää se ettei kyseessä ole simulaattori."Avaruusmatkoista" on höpisty sitten Jules Vernen ajoista alkaen.
Yhtään sellaista ei olla vielä tehty eikä tulla koskaan tekemään. Toki hölmöiltä voidaan veloittaa ennakkomaksuja olemattomasta.- Anonyymi
martta98 kirjoitti:
"Avaruusmatkoista" on höpisty sitten Jules Vernen ajoista alkaen.
Yhtään sellaista ei olla vielä tehty eikä tulla koskaan tekemään. Toki hölmöiltä voidaan veloittaa ennakkomaksuja olemattomasta.Sulla on kovin varmat mielipiteet avaruusmatkoista, kaikista tuhansista todisteista huolimatta? Entäpä jos oletkin väärässä?
100 km? Pyh.
100 km päähän pääsee vaikka polkupyörällä.- Anonyymi
Jos kuitenkin aloittaisit vaikka 500 metristä.
500 metriä suoraan ylöspäin polkupyörällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412