Luin artikkelin kuuluisuuden synnytyksestä ja kauhistuin, kauhistuin !
Hän kertoi, synnytyksen hinnan ja kehui suomen tervedenhuoltoa.
Kauhistuin, että eihän suomi ole maailman napa eikä maailman hinta !
Synnytyksen hinta riippuu alueen hintatasosta ja siitä palvelusta mitä
rahalla saa vastineeksi. Isäni on syntynyt saunassa ja kaverin lapsi synty
vessaan ja maailman miljardit ihmiset on kaikki syntyneet naisesta.
Jokainen Teistä on varmaan käynyt Virossa ja ostanut saman tuotteen
tai palvelun mikä maksaa toisessa maassa enemmän ja toisessa vähemmän.
Minä juon nyt cappuccinoa ja se tuote on valmistettu italiassa tai lisenssillä,
kuten Coca-cola. Lääkkeet ja vitamiinit on halvempia euroopassa ja muualla
ilman Kela-maksua.
Tämä on juuri se syy, miksi Euroopan unioni on paras valinta minulle ja miksi
se on minulle tärkeä. Se mahdollistaa hintavertailun. Kaikki on varmasti
verranneet hintoja ostaessaan tuotteen tai palvelun. Se parantaa ihmisten
elämänlaatua. Miten moni kävelisi suomessa ilman hampaita tai näkö tai
muuta tarpeellista asiaa, mikäli suomi ei olisi Euroopan unionin jäsen.
Hammas ja moni terveyspalvelu on halvempaa muualla.
Suomen hinta ei ole maailmanhinta.
Mutta kuinka syvällä suomi-paska ja se propaganda on monen ihmisen päässä
ja he elävät ja todella kärsivät tästä suomi-paskasta mitä heille on syötetty.
Synntyttää voi monella tavalla ja haluamallaan luxus-tasolla ja monella hinnalla.
Pimiä synnytti ?
2
191
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni toivoo, että Pimiä ei olisi aikoinaan syntynyt.
- Anonyymi
EU Vihaajan valheita taas! yrität trollata et onnistu EU-vihaaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453