Ylistän ja kiitän Jeesusta!

Anonyymi

Kiitän ja ylistän Jeesusta siitä, että hän vuodatti verensä ristillä minunkin syntieni tähden!
Vaikka kaikki pimeyden voimat ja teuvot kieltäisivät minua kiittämästä tai pelottelisivat älyttömillä uhkauksilla, MINÄ KIITÄN JEESUSTA KRISTUSTA!

29

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilm 12:11
      ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

• Anonyymi

Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,”

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”
        Psalmi 28:7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Aamen!

• Anonyymi

Amen aloitukseen! Olen kiittänyt Herramme Jeesuksen ihanasta Ristin työstä ja lunastusveren voimast jo liki 50 vuotta! Ja kiitän edelleenkin! Ei ole muuta pelastusta eikä ikuisen elämän toivoa! Ja? Olen voittanut hirveitä koetuksia, voiton salaisuus on Jeesuksen voitto saatanasta.

Jeesus "kuolemalla kuoleman voitti" !
      Rakkaus oli suurempi kuin viha!
      Totuus kaikkia saatanan valheita väkevämpi!

Sisaret ja veljet! Ylistetään Häntä!
      Kuningasten Kuningasta ja Herran Herraa!
      Kunnia- kunni- kunnia!

• Anonyymi

Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja sovitusveressä!

• Anonyymi

Olet täysin pimeä hengellisesti. Säälin sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävän sääli on yhtä tyhjän kanssa.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus! 🩸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.

Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu lainehilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu lainehilla.

Jep, vapaa menemään minne vaan.
        Jumala sen sijaan on vankka pelastus kuin valurautainen pelastusrengas.

• Anonyymi

Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."
      Luuk 19:40

• Anonyymi

Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on alati minun suussani.

• Anonyymi

Kunnia ja kiitos Jeesukselle!

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

”Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”
      Psalmi 28:7

• Anonyymi

Tätä ylistämistäsi kun jatkat edelleen, niin sinullekin voi tulla mahdollisuus päästä Niuvanniemeen kolmanneksi jesse-ehdokkaaksi ;-D

• Anonyymi

Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.

• Anonyymi

Ei meillä normaali ihmisillä mitään vihollisia edes ole, että sen puoleen ei tarvitse mitään mielikuvitus olentoja kiitellä.

• Anonyymi

”Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.”

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      111
      7945
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      399
      7108
    3. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      79
      4422
    4. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4159
    5. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      202
      2578
    6. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      32
      2322
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      99
      2267
    8. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      20
      1989
    9. Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."

Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m
      Tv-sarjat
      1
      1867
    10. Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!

Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv
      Tv-sarjat
      1
      1850
    Aihe