Ylistän ja kiitän Jeesusta!

Anonyymi

Kiitän ja ylistän Jeesusta siitä, että hän vuodatti verensä ristillä minunkin syntieni tähden!
Vaikka kaikki pimeyden voimat ja teuvot kieltäisivät minua kiittämästä tai pelottelisivat älyttömillä uhkauksilla, MINÄ KIITÄN JEESUSTA KRISTUSTA!

29

87

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilm 12:11
      ” Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”

• Anonyymi

Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kiitän Herraa hänen vanhurskaudestansa ja veisaan Herran, Korkeimman, nimen kiitosta.

Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kiitän sinua siitä, että vastasit minulle ja tulit minulle pelastajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,”

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”
        Psalmi 28:7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

Aamen!

• Anonyymi

Amen aloitukseen! Olen kiittänyt Herramme Jeesuksen ihanasta Ristin työstä ja lunastusveren voimast jo liki 50 vuotta! Ja kiitän edelleenkin! Ei ole muuta pelastusta eikä ikuisen elämän toivoa! Ja? Olen voittanut hirveitä koetuksia, voiton salaisuus on Jeesuksen voitto saatanasta.

Jeesus "kuolemalla kuoleman voitti" !
      Rakkaus oli suurempi kuin viha!
      Totuus kaikkia saatanan valheita väkevämpi!

Sisaret ja veljet! Ylistetään Häntä!
      Kuningasten Kuningasta ja Herran Herraa!
      Kunnia- kunni- kunnia!

• Anonyymi

Ole siunattu Jeesuksen nimessä ja sovitusveressä!

• Anonyymi

Olet täysin pimeä hengellisesti. Säälin sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säälittävän sääli on yhtä tyhjän kanssa.🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Jeesus! 🩸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.

Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu lainehilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu lainehilla.

Jep, vapaa menemään minne vaan.
        Jumala sen sijaan on vankka pelastus kuin valurautainen pelastusrengas.

• Anonyymi

Mutta hän vastasi ja sanoi: "Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat."
      Luuk 19:40

• Anonyymi

Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on alati minun suussani.

• Anonyymi

Kunnia ja kiitos Jeesukselle!

• Anonyymi

Aamen!

• Anonyymi

”Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.”
      Psalmi 28:7

• Anonyymi

Tätä ylistämistäsi kun jatkat edelleen, niin sinullekin voi tulla mahdollisuus päästä Niuvanniemeen kolmanneksi jesse-ehdokkaaksi ;-D

• Anonyymi

Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.

• Anonyymi

Ei meillä normaali ihmisillä mitään vihollisia edes ole, että sen puoleen ei tarvitse mitään mielikuvitus olentoja kiitellä.

• Anonyymi

”Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.”

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      722
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      635
    5. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      35
      629
    6. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      606
    7. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      561
    8. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      560
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      525
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      500
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      484
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      461
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      62
      396
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      383
    15. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      372
    16. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      364
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      353
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      348
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe