Ossi ja kaverit - valitkaa

Anonyymi

Yhtenä päivänä kerrotte rokotekuolleisuuden olevan suurta, joiltakin kaikki rokotetut tutut ja sukulaiset kuolleet.

Tänään kerrotte ettei tänä vuonnakaan ole ollut ylikuolleisuutta, hahhaa, mitään koronaa ei ole.

Mutta eikö näiden satojen rokotukseen kuolleiden pitäisi tilastoissa näkyä? Ai niin, kun ne salataan, mitä nyt hauturit tekee salavideoita kun ei julkisesti saa puhua.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korona itsessään ei valikoi uhrejaan. Norjan johtava kiihkeä rokotevastustaja kuoli keväällä rokottomattomana koronaan. Kevyet mullat hänelle.

    • Anonyymi

      Ajan taksia ja kun kuulen asiakkaan olevan menossa rokotettavaksi, tilaan jo hauturin auton odottamaan paluukyytiä.

      Minähän en eläviä ruumiita kuskaa. Kuolevat kuitenkin piikin saatuaan sadan vuoden aikana.

      • Anonyymi

        Se on kyllä sääli ettei piikni takaa ikuista teeveyttä ja kuolemattomuutta vaikka ossi kavereineen niin luuli.


    • Anonyymi

      Rokotehaitta ei ole sama kuin rokotekuolema, jos sinun jalat menee kuukauden päästä rokotuksesta mustiksi veritulpista ja ne amputoidaan pois, et välttämättä siihen kuole, kyseessä on silloin rokotehaitta.

      • Anonyymi

        Mulla voi jalat mennä miksi vaan kun olen kaksi rokotetta saanut. Diabetes löytyy, jatkuvia ihomuutoksia vanhana muutenkin. Paljon lääkkeitä syövillä haurastuu iho, tulee mustelmia, tulee säärihaavoja jne.
        Olin joskus pari vuotta kotiavustajana, tehtäviin kuului mm. Vanhusten auttaminen peseytymisessä. Kyllä jo 80-luvulla oli vaikka mitä. Diabeteksen hoito oli huonompaa, monella toinen jalka amputoitu sen vuoksi.

        Kaikki sairaudet eivät johdu rokotetuillakaan rokotuksesta, esim . Penikkatauti voi iskeä liikkuville, itelläni oireita aina kun enemmän katson lastenlasten perään ja tuntikausia ulkona.

        Jos k-piikki estäisi kaikki sairaudet ja kuoleman sehän olisi ihan elämäneliksiiri.


      • Anonyymi

        Valehtelevatko he sitten kuolleista vanhemmistaan ja tutuistaan? Yhdeltäkin 17 sukulaista ja tuttavaa kuollut piikkiin, keyään ei enää jäljellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla voi jalat mennä miksi vaan kun olen kaksi rokotetta saanut. Diabetes löytyy, jatkuvia ihomuutoksia vanhana muutenkin. Paljon lääkkeitä syövillä haurastuu iho, tulee mustelmia, tulee säärihaavoja jne.
        Olin joskus pari vuotta kotiavustajana, tehtäviin kuului mm. Vanhusten auttaminen peseytymisessä. Kyllä jo 80-luvulla oli vaikka mitä. Diabeteksen hoito oli huonompaa, monella toinen jalka amputoitu sen vuoksi.

        Kaikki sairaudet eivät johdu rokotetuillakaan rokotuksesta, esim . Penikkatauti voi iskeä liikkuville, itelläni oireita aina kun enemmän katson lastenlasten perään ja tuntikausia ulkona.

        Jos k-piikki estäisi kaikki sairaudet ja kuoleman sehän olisi ihan elämäneliksiiri.

        Sen yhden diagnoosihan oli penikkatauti, rokote mahdollisesti aihettanut toiseen jalkaan lihakseen verenkiertohäiriön jolloin pinteessä oleva lihas kuoliossa.
        Eikö se jokseenkin noin ollut se lääkärintodistus?
        Heikentynyt verenkierto vanhemmilla ihmisillä aiheuttaa nimenomaan jalkoihin vaivoja ja kuolioita.


    • Anonyymi

      Minä tiedän parikin vanhusta joille tuli tulppa jalkaan jo ennen piikkiä niin on pakko sanoa että piikki on pelottavan tehokas.

      • Anonyymi

        Miehelläni oli ennakoivasti jo 90- luvulla viiskymppisenä tulppa jalassa. Rokotukset jai aiheutti senkin kuoli äkilliseen sydänkohtaukseen terve mies 2019. Semmonen se rokote on.
        Tytär sai syövän 2020, nyt vasta sai rokotuksen. Velipoika yli 90 ei pysty liikkumaan kuin rollalla, vielä 2019 ajoi itse kauppamatkat. Sellaista se piikkiproteiini.


    • Anonyymi

      Minä halasin nuorena aikuisena vuosikymmeniä sitten illan riennoissa täysin väsähtänyttä ystävääni joka oli lähdössä nukkumaan bileistä, syy selvisi moiseen väsymykseen, hänellä oli vesirokko, en sairastunut vaikkei minua oltu rokotettu, tiedossa ei ollut että olisin lapsena vesirokon sairastanut mutta silloin kun olin lapsi lasten taudit rokkoineen tuli ja meni. Kuka tiesi mistä oli kyse jos lievästä taudista oli kyse. Lapsilla usein esim. rokot on lieviä verrattuna jos saman taudin saa aikuisena. Ystäväni aikuinen sisko kyllä sairastui vaikkeivät he illan aikana halanneetkaan. Tarttuva tauti. Mitä yritän tällä kertoa, lasten tulee saada kehittää immuniteettinsa ja jos sairastuvat vakavasti sitten vasta tehokkaat lääkkeet käyttöön. Miten muuten elämä tällä pallolla voisi jatkua. Ihmiset eivät voisi muka elää ilman maskeja ja rokotuksia, voivoi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe