Radio Patmos etsii tukijoita

Anonyymi

Pidä Radio Patmos äänessä

Päivittäin kuulemme ja näemme, kuinka kristinuskoa haastetaan maassamme.

Evankeliumia Jeesuksen ristin työstä, sekä julistusta synnistä pidetään pian loukkauksena.

Vielä on maassamme silti mahdollisuus julistaa evankeliumia, opettaa Raamattua ja kertoa Jumalan suuresta rakkaudesta pientä ihmistä kohtaan.

Tähän kaikkeen radio on oivallinen väline. Saamme viikoittain kuuntelijapalautetta, joka kertoo Radio Patmoksen merkityksestä. Tässä muutamia:

En enää halua olla ilman Radio Patmosta, mutta meillä se ei kuulu pysyvästi, siksi jouduin ostamaan nettiradion. Nyt olen tyytyväinen
Radio merkitsee tällä hetkellä eniten minulle. Kaikki mitä tulee, on arvokasta monella tavalla! Siunaavin ajatuksin ajattelen teitä kaikkia ❤️
On hyvin tärkeä! Kuuntelen joka päivä. Sydämen saa syttymään se aito "veren evankeliumi ja hengelliset laulut, joissa kerrotaan Raamatun tapahtumista, ilosta, kiitoksesta, omaan itseensä tuijottamisen sijaan! Kiitos myös siitä aikamme oikeasta tiedosta, joita suurin osa muista medioista ei tarjoa! Siunausta teille kaikille🌹♥️
Suomi rukoilee on parasta. Erkki Leminen, ja muut hyvät sananjulistajat eri srk.sta, niitä mielenkiinnolla kuuntelen. Tärkeitä uutisia ja rukousaiheita..sekä ihanat laulut..niitä kuuntelen.
Tosi tärkeä, kuuntelen joka päivä, hyviä opetuksia ja muita mielenkiintoisia ohjelmia. Kiitos, että olette olemassa, suurin kiitos kuitenkin taivaan Isälle. Olkaa siunatut. ❤️👏🌹🙏
Rauhoittumista. Aamulla työmatka ajoittuu juuri aamuhartauteen, joka parhaimmillaan pelastaa päivän! Etenkin Markku Vuorisen sanat ja siunaus päivään menee sieluun asti. Muuten kiva kuunnella saarnoja automatkoilla ja terveisiä lähetyskentiltä. Kiitos!
Kulje rinnallamme työssä, jossa Radio Patmos julistaa ja evankeliumi saavuttaa.

Päivittäin tarvitsemme niin esirukoilijoita kuin taloudellista tukea.

Toimimme täysi vapaaehtoisten lahjoitusten varassa ja palvelemme Kristuksen ruumista siten, että valitut yhteistyökumppanit eri taustoista saavat ilmaiseksi ohjelma-aikaa. Silti jokainen puoli tuntia päivässä maksaa 49€.

Kiitos, kun olet mukana ja rakkaudenlahjallasi pidät Radio Patmoksen äänessä.

Olkoon kesäsi siunattu ja virkistävä.

3

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamen. Täällä siilinjärvellä kuuluu pysyvästi ja radio Patmos onkin päivisin auki. Siunattu olo tulee kuunnellessa ja työtä tuen pienillä tuloilla säännöllisesti

    • Anonyymi

      ULA-taajuuksilla pk-seudulla joka tonen neljannesvuosi.
      Tämänhetkinen kuuluu häiriöisesti varsinkin jos on läppäri päällä.
      Nettiradio yleensä siis käytössä.

      Jos kuukauden lopulla on saldoa, tapaan noin viisisatasen lähettää.

    • Anonyymi

      Mihin kristinuskoa tarvitaan ? Kerro!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe