Täällä Vantaalla yhdessä omakotitalossa on huikan arveluttavaa toimintaa. Talossa ei itse omistaja asu vaan jatkuvasti talossa asustaa ulkomaalaisia, yleensä virolaisia miehiä lyhyt aikaisesti. Talon ikkunat on kaikki peitetty niin tiiviisti ettei yhtään valoa tule ulos. Ensimmäiseksi tulee kannabiksen viljely. Toiseksi viikonloppuisin alkaa talolle varsinainen pilluralli yöaikaan. Useita autoja tulee pihaan ja sisään menee miehiä ja nuoria naisia. Joko käyvät vain hakemassa jotain ja joskus ovat vain tunnin verran sisällä. Harrastetaankohan talossa paritusta, kun ihmiset vaihtuu ja autot vaihtuu jatkuvasti. Kaikki lähinaapurit ihmettelee sitä touhua ja pelkäävät että koska siellä tönössä tapahtuu kamalampaakin kun ei tiedä millaista rikollisuutta siellä pesii.
Hämärää toimintas
Anonyymi
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalia maahantunkeutujien yritystoimintaa.
- Anonyymi
Mitä täällä kirjoitat?
Vinkkaa virkavallalle niin saattaa ruveta tapahtumaan! - Anonyymi
No eihän tänne kannata ilmoitella.. Poliisi voimissa on viranomaisia jotka tulee paperit katsomaan, jos papereita ei löydy niin hus hus.. Sinne mistä on tullut
- Anonyymi
No missä päin jos tiedän niin ilmpoitan
SOS setä - Anonyymi
Niin missä muka hämärä talo
Taisi ola vaan pelleilyy - Anonyymi
Teeren t ie ei ole vantaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662