Tänään perjantaina alkoi vesijettien vauhdikas ajelu Lieksanjoella. Klo 19 oli vauhdikkaalla jetillä myös kovaääninen musiikki päällä. Kaiken kaikkiaan kova mökä joella.
Viikonloppu on tullut ja vesijetit vauhdissa
15
568
Vastaukset
- Anonyymi
Saadaan huomenna kerätä haavilla vesilinnunraatoja.
- Anonyymi
Eihän tuo nyt niin kova meteli ollut mitä nyt hiukan aikaa katoin hauskan pitoa.
- Anonyymi
Köyhä valittaa
- Anonyymi
Onneksi en asu jokirannassa niin ei tarvii todistaa omin silmin tätä alennustilaa.
- Anonyymi
Mitä järkeä on yrittää kuunnella musiikkia samalla kun ajaa kovaäänisellä jetillä? Nykyihminen on niin levoton, että ei osaa keksittyä mihinkään. Varmaan samalla vielä ajaessaan räpläsi kännykällä fesebookkia ja latasi sinne selhvieitä.
- Anonyymi
Nykyaikaiset jetit eivät ole kovaäänisiä, toisin kuin ne 80-luvun kakstahtiset. Vanhoista moottoriveneiden moottoreistakin lähtee kovemmat äänet. Maltti on valttia kaikilla liikkujilla vesillä ja varsinkin pienemmillä moottoriveneillä, jotka eivät joella aja rajoitusten mukaan.
- Anonyymi
Jotkut kuntelee autoakin ajaessa radiota.
- Anonyymi
Poliisit Lieksanjoella olivat tutkaamassa eikä yhtään jettiä jäänyt kiinni. Mahtaa harmittaa nillittäjää.
- Anonyymi
Jep jetillä ajelin Pielisellä niin lähtivät veneilijää puhalluttamaan. Ihan rauhassa sai ajella.
- Anonyymi
Venelaiturista, kun vuokrajetti lähtee jettilaiturista täytyy huomioida, että siinä on 10 km/h rajoitus. Kun siitä lähtee vuokrajetti kovalla nopeudella, niin se saa venepaikoilla oleville veneille vahinkoa. Nyt ihan ystävällisenä huomautuksena tämä, että omistaja kiinnitä siihen huomiota ja ohjeista käyttäjiä.
- Anonyymi
Näin sorsanmetsästyksen lähestyessä tuli mieleen jotta minkälainen sorsakanta lie pielisellä.Tämän vuoden poikastuotanto lienee menny jettipropelin läpi,joten kanta lienee heikentyny.Hulvatonta on meno siellä.
- Anonyymi
Ei jeteissä ole propelia kömilö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ompahan kolomelapanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ompahan kolomelapanen
Onko niillä nyt yhtään parempia vehkeitä joilla uskaltaisi lähteä kaupunginniemestä vaikka kinahmoon, vai onko ne vielä niitä jotka kioskin edessä vain toimii edestakaisin ajaessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättömiä,pyrstöttömiä ,siipipuolia sorsia uiskentelee joella ja mönnisselällä,kenen hyvvee työtä se on,kysyn vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642