Kokeilin peliä huvin vuoksi pelata tilauksena apilankera, eli 2 euroa per pelipäivä.
36 pelatun kierroksen jälkeen tajusin lopettaa. Ja tämän pelin osalta laskettiin seuraava: Pelitililtä veloitettu 36 kertaa 2€ eli -72 euroa. Pelissä "voitot" yhteensä 11 euroa. Melkoisen huono palautus% -sanoisin surkea! Älköömme erehtykö koskaan tätä peliä kokeilemaan, tämä jos mikä hukkaa veikkauksen pelitilisi rahat!
Kaikki tai ei mitään..
7
214
Vastaukset 7
- Anonyymi
Rahapelien pelaaminen täysin turhaa rahanmenoa. Luulisi tärkeämpiäkin kohteita olevan kuin moiset kankkulan kaivot. Lopetin pelaamisen. En kehtaa kertoa paljonko niihin rahojani menetin. Paljon. Täys luuseri olin kun pelasin. Myönnän.
- Anonyymi
Sama kuin keno. Numerot osuu aina niin että ei tule palautusta senttiäkään. Voitoista puhumattakaan.
- Anonyymi
Niin kiero peli ai että, varmaan tietokone keksinyt 98% pelin.
- Anonyymi
Jep! Melkoista rahanhaaskuuta on juurikin tuommoiset päivittäiset "kaikki tai ei mitään" Veikkauksen peleistä ylivoimaisesti pahin/nopein pelitisi rahanhävittäjä!
- Anonyymi
Haastan kaikki tämän palstan lukijat lopettamaan Veikkauksen pelien pelaamisen. Minä aloitan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastan kaikki tämän palstan lukijat lopettamaan Veikkauksen pelien pelaamisen. Minä aloitan!
Arvoisa "Minä aloitan.": Siis, Sinä ALOITAT Veikkauksen rahapelien pelaamisen ja haastat muut lopettamaan... Oletko sekaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvoisa "Minä aloitan.": Siis, Sinä ALOITAT Veikkauksen rahapelien pelaamisen ja haastat muut lopettamaan... Oletko sekaisin?
Eipäs ilkeillä. Varmasti ymmärsit lukemasi tekstin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371005Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52705On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427