Mistä näillä Vilppulan bensalenkkareilla on varaa ajella pillurallia koko päivän ja yön?
Bassoa jumputetaan täysillä ikkunat auki tupakka suussa, pakoputki poikki kauheella pörinällä. kenestäkään ei välitetä yhtään.
Näiden vanhemmat voisi vähän huomauttaa jälkikasvujansa tästä popituksesta.
Onko muut huomannut saman asian?
Vilppulan bensalenkkarit
24
1137
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on tehty varmaan 70 luvulta asti ja nyt vasta huomasit? Taidatkin olla 2000 luvulla syntynyt peräkammarin kakara ja matkit muitten kirjoituksia ja pädet netissä nimettömänä🤣🤣 Annan hyvän neuvon, hanki elämä 👍👌Ihan normaalia teinien toimintaa🤷♂️
- Anonyymi
Kyllä vit*ttaa Mäntässä ja Vilppulassa näiden tyhjäpäiden rällääminen...sossu maksaa ja vanhemmat...lisäks pientä rötöstelyä niin kyllä niillä menovedet saa.Äiti tuo ruoat,pesee pyykit ja siivoo niin mikäs on elellessä bensalenkkarin elämää.
- Anonyymi
Eiköhän bensalenkkarin elämä ole aika köyhää henkisesti ja rahallisesti.
- Anonyymi
Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔
Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.
Juuri näin, hienoa puhetta 👌👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.
Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.
Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...
Menikö bensalenkkarilla herne nenään...vinku vinku vaan luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...
Eipä sullakaan tunnu muuta elämää olevan kun roikut laillani täällä.Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
Käy kysyy jos ottavat mukaan kyytiin. Kyllä varmasti johonkin autoon kyytiin pääset. Sitten tajuat kuinka mahtavaa se touhu on.
- Anonyymi
Todella mahtavaa...hah.
- Anonyymi
Onko kaikilla varmasti itse tienatuilla rahoilla ja käteisellä, seteleillä maksettu Lincoln Town Car?
- Anonyymi
Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...
- Anonyymi
bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.
On se kyllä kamalaa, mitenhän nyt pärjäät kaiken tämän keskellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...
Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.
70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.
Ei vittu, oot kateellinen jostain bemareista kun noin meni tunteisiin 🤣🤣🤣 Ne on vaan autoja 🤷♂️
- Anonyymi
Junttikyläs junttien touhut... Pakko steriliaatio mänttään.
- Anonyymi
Aines ei todella ole hyvää kun sisäsiittoisuus vaivaa tyhmistyvissä sukupolvissa.Rupee oleen kohta Sallan tauti Mäntänkin ongelma.
- Anonyymi
nyt saa ilmasta bensaa kanistereihin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
