Vilppulan bensalenkkarit

Mistä näillä Vilppulan bensalenkkareilla on varaa ajella pillurallia koko päivän ja yön?

Bassoa jumputetaan täysillä ikkunat auki tupakka suussa, pakoputki poikki kauheella pörinällä. kenestäkään ei välitetä yhtään.
Näiden vanhemmat voisi vähän huomauttaa jälkikasvujansa tästä popituksesta.

Onko muut huomannut saman asian?

24

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on tehty varmaan 70 luvulta asti ja nyt vasta huomasit? Taidatkin olla 2000 luvulla syntynyt peräkammarin kakara ja matkit muitten kirjoituksia ja pädet netissä nimettömänä🤣🤣 Annan hyvän neuvon, hanki elämä 👍👌Ihan normaalia teinien toimintaa🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Kyllä vit*ttaa Mäntässä ja Vilppulassa näiden tyhjäpäiden rällääminen...sossu maksaa ja vanhemmat...lisäks pientä rötöstelyä niin kyllä niillä menovedet saa.Äiti tuo ruoat,pesee pyykit ja siivoo niin mikäs on elellessä bensalenkkarin elämää.


      • Anonyymi

        Eiköhän bensalenkkarin elämä ole aika köyhää henkisesti ja rahallisesti.


      • Anonyymi

        Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.

        Juuri näin, hienoa puhetta 👌👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.

        Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...

        Menikö bensalenkkarilla herne nenään...vinku vinku vaan luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...

        Eipä sullakaan tunnu muuta elämää olevan kun roikut laillani täällä.Pata kattilaa soimaa.


    • Anonyymi

      Käy kysyy jos ottavat mukaan kyytiin. Kyllä varmasti johonkin autoon kyytiin pääset. Sitten tajuat kuinka mahtavaa se touhu on.

      • Anonyymi

        Todella mahtavaa...hah.


    • Anonyymi

      Onko kaikilla varmasti itse tienatuilla rahoilla ja käteisellä, seteleillä maksettu Lincoln Town Car?

      • Anonyymi

        Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...


      • Anonyymi

        bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.

        On se kyllä kamalaa, mitenhän nyt pärjäät kaiken tämän keskellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...

        Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.

        70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.

        Ei vittu, oot kateellinen jostain bemareista kun noin meni tunteisiin 🤣🤣🤣 Ne on vaan autoja 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Junttikyläs junttien touhut... Pakko steriliaatio mänttään.

      • Anonyymi

        Aines ei todella ole hyvää kun sisäsiittoisuus vaivaa tyhmistyvissä sukupolvissa.Rupee oleen kohta Sallan tauti Mäntänkin ongelma.


    • Anonyymi

      nyt saa ilmasta bensaa kanistereihin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe