Vilppulan bensalenkkarit

Mistä näillä Vilppulan bensalenkkareilla on varaa ajella pillurallia koko päivän ja yön?

Bassoa jumputetaan täysillä ikkunat auki tupakka suussa, pakoputki poikki kauheella pörinällä. kenestäkään ei välitetä yhtään.
Näiden vanhemmat voisi vähän huomauttaa jälkikasvujansa tästä popituksesta.

Onko muut huomannut saman asian?

24

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on tehty varmaan 70 luvulta asti ja nyt vasta huomasit? Taidatkin olla 2000 luvulla syntynyt peräkammarin kakara ja matkit muitten kirjoituksia ja pädet netissä nimettömänä🤣🤣 Annan hyvän neuvon, hanki elämä 👍👌Ihan normaalia teinien toimintaa🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Kyllä vit*ttaa Mäntässä ja Vilppulassa näiden tyhjäpäiden rällääminen...sossu maksaa ja vanhemmat...lisäks pientä rötöstelyä niin kyllä niillä menovedet saa.Äiti tuo ruoat,pesee pyykit ja siivoo niin mikäs on elellessä bensalenkkarin elämää.


      • Anonyymi

        Eiköhän bensalenkkarin elämä ole aika köyhää henkisesti ja rahallisesti.


      • Anonyymi

        Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö mitä kohtaa mää kadehtisin niiden elämässä🤔

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.

        Juuri näin, hienoa puhetta 👌👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä lähtee ääntä ja niillä on elämään muuallakin kuin netissä. Itse pihiset täällä netissä selkeästi siinä kaikki. Jos vaikka sitä ensin.

        Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahhah mää kadehtisin pakoputken pörinää...kaikki saa autonsa pöriseen halutessaan🤣Varmasti olen sosiaalisempi paljonkin.Käyn TÖISSÄ ja HARRASTAN jopa Mänttilä-Pulan ulkopuolella toisin kuin päristelijät ajaa kirkon ja kaupungintalon väliä.Välillä parkataan torille vinguttaan rengasta ja sotkeen.

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...

        Menikö bensalenkkarilla herne nenään...vinku vinku vaan luuseri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sit vaikka harrastamaan tai töihin ja lopeta vinkuminen...

        Eipä sullakaan tunnu muuta elämää olevan kun roikut laillani täällä.Pata kattilaa soimaa.


    • Anonyymi

      Käy kysyy jos ottavat mukaan kyytiin. Kyllä varmasti johonkin autoon kyytiin pääset. Sitten tajuat kuinka mahtavaa se touhu on.

      • Anonyymi

        Todella mahtavaa...hah.


    • Anonyymi

      Onko kaikilla varmasti itse tienatuilla rahoilla ja käteisellä, seteleillä maksettu Lincoln Town Car?

      • Anonyymi

        Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...


      • Anonyymi

        bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        bemareita nää näyttää ostavan, yks bensalenkkari kakara omistaa 2 bemaria toisella vingutetaan rengasta, toisella terrorisoidaan pörinällä ja bassolla.. Poliiseja ei kiinnosta, t vilppulan keskustassa asuva työssäkäyvä.

        On se kyllä kamalaa, mitenhän nyt pärjäät kaiken tämän keskellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niin tyhmiä ole, vaikka niillä rahaa oliskin että ostasivat jonkun lincolnin paskan...

        Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty Lincolnia kääntämään Pysäkin takana tai kaupungintalon eessä😂Ja varaosat on liian kalliit äityleille ja isukeille jo.Ja löpöö menee maksukyvyn yli niissä vehkeissä.

        70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70 -luvun Lincolnit ovatkin miesten autoja, eivät tuollaisten vesipää-äpärien. Äpärille on bmw ihan oikea merkki, paskempaa autoa saa hakea, ei mitään tyyliä, saatanan ruma, homojen suosikki jne.

        Ei vittu, oot kateellinen jostain bemareista kun noin meni tunteisiin 🤣🤣🤣 Ne on vaan autoja 🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Junttikyläs junttien touhut... Pakko steriliaatio mänttään.

      • Anonyymi

        Aines ei todella ole hyvää kun sisäsiittoisuus vaivaa tyhmistyvissä sukupolvissa.Rupee oleen kohta Sallan tauti Mäntänkin ongelma.


    • Anonyymi

      nyt saa ilmasta bensaa kanistereihin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe