Milloin olet käynyt viimeksi kirkossa?

Anonyymi

Vuonna 2015 hautajaisissa.

25

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ennen korona-pandemiaa.

• Kuten myös. Odotan kovasti, että pääsisin taas ehtoolliselle.

• Yksi.uskis kirjoitti:

Kuten myös. Odotan kovasti, että pääsisin taas ehtoolliselle.

Pääseehän kirkoon jo ja ehtolllsta saa muuallakin 😺

• Anonyymi
        Aito.avioliitto kirjoitti:

Pääseehän kirkoon jo ja ehtolllsta saa muuallakin 😺

Ei ehtoollinen tarkoita sitä, että vedetään pää täyteen viinakaupan antimia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehtoollinen tarkoita sitä, että vedetään pää täyteen viinakaupan antimia.

Hyvä kun ymmärrrät 😼

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Kuten myös. Odotan kovasti, että pääsisin taas ehtoolliselle.

Joo ehtoollinen kuuluu elämään ja risti. Jos asutte jossain woodooalueella tehkää öljyllä ristejä se rauhoittaa.

• Reilu viikko sitten.

• Anonyymi

Sielläkö opit uusia vittuiluita?

• Anonyymi

Vuosia sitten, olisiko puoli vuosikymmentä sitten, kun Hietaniemessä porstuassa lämmittelemässä. Oli Helvetin kylmä. Sitä ennen Uspenskin katedraalissa pääsiäiskinkerit katsomassa. Aivan vaikuttava varietee. Ja sitä ennen? En muista edes.

Isävainaan hautajaisissakaan ei kirkolla ollut mitään roolia, oli papittomat ja kirkottamat maahanpanijaiset.

-a-teisti-

• Minä en käynyt edes omissa hautajaisissani poistuttuani keskuudestanne 27.05 2017.

Palstan trolli aitolainen kuvittelee edelleenkin minun olevan heppu joka haudattiin jo kesäkuussa 2017.

• Anonyymi

Olen eronnut kirkosta . Sinne en mene kun n pakosta. Metsä ja humisevat männyt on paras kirkko.🌹❤️💯💯

• Anonyymi

En minäkään kuulu kirkkoon, mutta silti joskus käyn siellä joululaulutilaisuuksissa laulamassa.

• Anonyymi

Joskus viime vuosituhannella koulun joulu- tai kevätkirkossa ehkä 13 vuotiaana. Kerran opettaja kysyi kahta vapaaehtoista menemään kauppaan ostoksille, ostamaan sulkaata sun muuta meille oppilaille, sillä aikaa kun muut menevät kirkkoon. Viittasin hulluna ettei tarvitsisi mennä kirkkoon ja tulin valituksi. Sen jälkeen en luokan mukana kirkkoon enää koskaan mennyt.

Toki olen kirkkorakennuksessa myöhemminkin käynyt, mutta en minkäänlaisissa kirkonmenoissa, tai muissa tilaisuuksissa, esim. konserteissa.

• Anonyymi

Suurin piirtein kerran kahteen vuoteen käynyt parikymmentä viime vuotta kirkossa tai kappelissa. Joka kerta olen arkkua ollut kantamassa sieltä pihalle.

• Vuosi sitten hautajaisissa.

• Kirkot ovat anekaupalla rakennettuja rumiluksia, jossa soittimessakin on ylihintaa vähintään puoli miljoonaa ja soittimen huoltokuluillakin voisi ostaa paljon paremmat äänentoistolaitteet koko kaupungille.

Kampin kappeli lienee tökeryyden huippu, jossa henkilökuntakin joutuu juoksemaan lähi-pubiin tarpeilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Se on pimee kristittyjen vihaaja.

• Anonyymi

Henkilö kuntaa siellä Nooan arkissa ...Noa tuli ulos arkista kyllä mutta on myös vartijat ja muuta sekä he käy syömässä . Uuden testamentin sanoma ehkä hämärtyy näistä vanhan testamentin nooasta . Noa oli juoppo . Se ei jäänyt sinne arkkiin.

• Anonyymi

Se on joskus ollut tuota ja osin vieläkin.
        Ihmiset näki nälkää kun heiltä vietiin viimeisetkin yleellisten kirkkojen rakentamiseen.

• Anonyymi

Kampin kappelin kustannusrakenteen ja senkin mihin homma kusi tiedän, 3.5 miljoonaa se oli laskennassa alkuperäinen kustannusarvio, sitten reilu viisi ja sitten pytinki maksoi 7.2. Se meni näin. Hupsu homma. Mutta noin se tahtoo käydä, kun ei ole omat rahat liossa kellään.

Hernesaaren sauna pysyi budjetissaan, kun oli yksityisrahoitteinen. Ja loistoristeilijätkin menee hintaansa, ne kun se myydään "urakalla."

-a-teisti-

• Anonyymi

Ehtoollisella sitten koronatauko , yleensä joulukirkossa aina joka vuosi ,pääsiäisenä usein ja joskus muuten vaan . Katolislutteri. Työpaikoilla voi muslimit käydä ihan ryösteleen naisten rahoja vaatteita .

• Anonyymi

Eilen serkkuni isän hautajaisissa. Vainajan siskovanhus 90v kaatui ja annoin ensiapua jaa sai tikkejä käsiin. Eikä ehtinyt enään muistotilaisuuteen. On harmittanut tosi paljon. Mietin voisiko lähettää kukkia vaikka en tunne tuota vanhusta.

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten Vantaan Pyhän Laurin kirkossa kävin laulamassa joululauluja.

• Anonyymi

Tavallisessa ev.lut. kirkkorakennuksessa olen käynyt viimeksi viime vuoden lopulla Raamatun opetuksessa.

• Anonyymi

Taisi olla vuonna 1987 tai sinnepäin. Hyvin on pärjätty ilmankin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      7870
    2. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2212
    3. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1884
    4. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      32
      1710
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1586
    6. Koronamarjanpoimijat

Kainuussa kymmeniä koronatartuntoja ulkomaalaisilla marjanpoimijoilla Kainuun sote tiedottaa tehneensä koronatestejä ulkomaalaisten marjanpoimijoide
      Suomussalmi
      59
      1084
    7. Koko julkkisjuorut pilalla

Näiden muutaman hörhön takia, jotka jatkuvasti aloittaa samoja aloituksia. Miksei näitä ip-osoitteita voida laittaa estoon? Lopetan täällä käynnit kok
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      723
    8. Sitä saa mitä tilaa.

Eiks näi o? 🤗
      Ikävä
      55
      714
    9. Minä tiedän

Ja sinä tiedät, tai oot tiennyt jo kauan. On mulla ikävä, on ollut aina siitä lähtien, kun sinut tapasin❤️.. Hullua, mutta minkä teet.. Hyvää yötä!
      Ikävä
      29
      701
    10. ..........

Hän pelkää mun suhtautumista ja torjuntaa. Mutta tiedän jo. Kunpa voisin kertoa hänelle.
      Ikävä
      45
      671
    Aihe