Hei,
Minulle jo pari kertaa huomautettu turvonneista huulista - ei tietenkään herjausmielessä. Ajattelin ensin, että olisiko syypäänä mansikat tai mantelit tai ehkäpä jomman kumman torjunta-aineet.
Toisaalta olen kuullut suuseksin turvottavan huulia ja harrastaessani seksiä uuden miehen kanssa käytin kondomia, myös suuseksissä välttääkseni riskit. Toki voi kumittakin tulla tällaista, mutta toisaalta mietin voiko lateksi kondomissa turvottaa huulia, etenkin alahuuli turvonnut, muttei onneksi ankkahuuliksi.
En usko mistään hengenvaarallisesta allergiasta olevan kyse, kun kuitenkin hengissä vielä selvinnyt. Ehkä lievä allergia, vaikkei toki mikään leikin asia ole.
Onko tämä merkki lateksikondomiallergiasta?
Anonyymi
2
986
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajana mainitsen vielä, että mitään kirvelyä tms. ei esiinny suun tai huulten alueella. Ainoastaan alahuulen turvotus.
- Anonyymi
Lateksialleriaa voi itse tutkia ja arvioida liimaamalla kiinnelaastarin pätkän ihoon ja parin päivän päästä ottaa irti ja katsoa, onko näppylää ja punoitusta. Esimerkiksi Leukoplast laastarin rasiassa on sana: "latex"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1219112Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156947Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523890
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803263- 1792572
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286