Joku esitti tuossa hetki sitten että Suomessa pitäisi mennä kuuden viikon työpäiviin että kilpailukyky verrattuna kiinaan ei rapautuisi.
Minä puolestani ehdotan että Suomessa siirryttäisiin ensin viiden päivän työviikkoon. Tai edes neljän.
Ai miten niin? Itse olen yrittäjä mutta kesälomien alettua usealtakin palkansaajalta loppuivat kuin seinään tuiki tärkeät päivitykset milloin mistäkin hassunhauskasta sattumuksesta, tapahtumasta tai kissanristiäisestä. Nyt en myöskään tiedä miten useat ihmiset ovat saaneet aikansa kulumaan kun ei tule päivityksiä. Niitä työajan ulkopuolisia asioita ei näköjään ehdi lomalla kailottaa maailmalle...
Kuuden päivän työviikko
Anonyymi
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
äh juu. Ehdotus oli siis kuuden päivän työviikko. Ei kuuden viikon työpäivä. Melkein niin hauska typo että pitääkin laittaa se faceen.
- Anonyymi
Joku tuolla tänään laski, että 7 500 x 1,5 on 15 000.
Ei se niin tarkkaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760