Mopomulkerot nukkuvat päivällä ja metelöivät yöllä, kesätyöt ei kiinnosta ei myöskään tytöt. Ihmeellistä touhua.
Mopomulkerot
6
981
Vastaukset
- Anonyymi
Voisivat esitellä niitä ajotaitojaan kotipihallaan isälle ja äidille, jotka ne mopot ja mönkijät ovat ostaneetkin.
- Anonyymi
Sama meno jatkuu vaikka bensan hinta on korkea, päivät nukutaan ja illat ja yöt ajetaan ja häiritään muita. Joka vuosi tulee uudet mulkerot.
- Anonyymi
Onneksi minulla on mulkeroita varten etälamautin, jota tarvittaessa myös käytän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi minulla on mulkeroita varten etälamautin, jota tarvittaessa myös käytän.
Miksi ei nuoria miehiä naiset kiinnosta, ajetaan vaan edestakaisin mopoilla .
- Anonyymi
Kuka ostaa bensat?
- Anonyymi
Isä ja äiti tietenkin ostavat bensat kultamussukoilleen,jotta pääsevät häiritsemään yöllä nukkuvia ihmisiä. Ei ole ilmastomuutoksesta tietoakaan näillä bensanhajuisilla finninaamoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165