”Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat.”
Naahum 1:7
Kiitos Jeesus sovituksesta!
Hyvä on Herra, turva ahdistuksen päivänä, ja hän tuntee ne, jotka häneen luottavat.
16
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.
- Anonyymi
”Jeesus, olet elämäni,
puolestani taistelit,
kärsit tuskaa synneistäni,
kuolemani kukistit.
Kuljit kadotuksen vaivaan,
että saisin riemut taivaan.
Nimellesi iäisen,
Jeesus, annan kiitoksen.” - Anonyymi
Jeesukseen luottavainen on turvassa!
- Anonyymi
Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
- Anonyymi
Onko suuri ahdistus jo lähellä?
- Anonyymi
Hyvä on Jeesukseen turvautua hyvinä ja pahoina aikoina!
- Anonyymi
Naah.1:1-6 Ennustus Niinivestä. Elkosilaisten Naahumin näyn kirja. Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen. Herra kostaa vihollisilleen ja pitää vihaa vihamiehillensa. Herra on pitkämielinen ja suuri voimassansa, mutta Herra ei jätä rankaisematta. Hänen tiensä käy tuulispäässä ja myrkyssä, ja pilvi on jalkojensa tomu. Hän nuhtelee merta ja kuivaa sen, ja kaikki virrat hän ehdyttää. Baasan ja Karmen kuituvat, ja Libanonin kukoistus kuihtuu. Vuoret järkkyvät hänen edessänsä ja kukkulat sulavat. Hänen kasvojensa voimasta kohoaa maa, maapiiri ja kaikki sen asuvaiset. Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä.
- Anonyymi
Jeesus pitää huolen omistaan! 😁
- Anonyymi
Jeesukseen kannattaa turvautua! 😁
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Jeesukseen kannattaa turvautua. 😊
- Anonyymi
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
- Anonyymi
Kunnia ON Jumalan!
- Anonyymi
Onko se joku Mannerheim ristin ritari? Herrojahan ne enimmäkseen olivat, ns. "takaportaan jehuja."
- Anonyymi
Jeesukseen on hyvä turvautua! 😁
- Anonyymi
Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152