Hämmentävä tapahtuma ja jatko tapahtunee

Anonyymi

Tervehdys arvon melanooman ystävät. Vaimon kanssa oltiin yyterin dyynien kätköissä kuumuudessa lauantain monenmoista kivennäis sekoitusta hörppien. Kuuma ja kuitenkin hyvä sää oli kiitos tuulen.

Koska oli hieman kaukainen yllättävä notkelma niin sai olla aivan rauhassa vain hatut suojana. Vaimo posliini hiestä märkänä ja oma nahka hieman mukana olevan varjon suojissa roikkuen kalusto merituulesta nauttien. Juttelin vaimon kanssa hiljalleen josko joku muukin vaeltelee dyyneillä ja pääset esittelemään posliinia huulet raollaan jota vaimo tykkääkin pitää esillä ja ollen nytkin rennosti jalat levällään polvista koko sulot avoinna. Vaimo vain virkkoi että saahan sitä katsoa johon lisäsin heti että ja koskeakkin jos kivalta vaikuttaa mahdollinen katselia. Vaimo sormeili huuliaan alempaa ja vain jotain mutisi että sehän sopii ja sormi pyöritteli aurinkorasvan liukastamaa klittaansa. Aika meni hetki ja ilmestyi mies kävellen verkkaisesti ja kuiskaiskadin vaimolle hänestä. Vaimo piti jalkojaan avoinna ja käden otti pois puuhistaan ja kuiskasi vain jesssss… mies tuli likemmäs ja katseli vaimoa aika suoraviivaisesti ja pysähtyi jotain 8m päähän ja tervehti että ompa täällä dyynit tänään kauniita. Itse morjestin ja lisäsin että ja kosteita kuuluu myös olevan. Koska vaimon sormeilu lisahteli välillä aiemmin. Mies asteli hieman likemmäs ja vilkuili ympärilleen katsoen taas vaimon posliinia johon taas siirsi kättään hyväilemään itseään. Mies jutteli että on hienon paikka kun ei teitä näy sivummalle ollenkaan kuin vasta likeltä. Sanoin että sattumoisin tämmöinen löytyi mikä lie tuulen tuivertama laakso ja mitä lie vaimo tuumi kun samalla kääntyi kontilleen pylly pystyyn ylävartalo aurinkoalustaan ja pylly oli suoraan kohti miestä. Mies tuijotti selvästi ihaillen ja vaimo kuiskasi todella hiljaa minulle että kiihottaa kiihottaaa.. Nyt oli isoremmi päällä vaimolla ja sehän sopi minulle. Mies oli hiljaa ja katsoi kuin huumassa pyllyä josta näkyi nyt kaikki ja sanoin hiljaisesti miehelle että jos kiinnostaa katsella niin tule vain lähemmäs ja mies sanomatta sanaakaan asteli 2m päähän ja vilkuili ympärilleen ja meni polvilleen nähdäkseen paremmin ja vilkuillen ympärilleen sanoen vain että kaunista on. Vaimo sormeili ja levitteli huulia raolleen jo kimaisesti. Nyt oli vaimo kuumana. Mies kysyi että saako tulla lähemmäs ja hyväillä pakaraa johon vaimo jo sanoi ,saa.. mies vilkaisi minua kysyvästi ja että totellaan rouvaa. Mies siirtyi lähemmäs ja käsi arkaillen laski vaimon pakaralle ja liikutteli hitaasti hyväillen vaimoa. Itsekkin puristelin vaimon pyllyä toisesta pakarasta ja käytin sormea sisällä johon liittyi mieskin. Vaimo huokaisi jännästi kun tunsi käsien hyvilevän itseään ja notkisteli pyllyään hieman. Miehen uimahousut oli selvästi koholla ja kysyin vaimolta että annatko ? Vaimo nopeaa vastasi, jos haluaa niin annan. Mies silmin nähden hämmästyi ja kysyi minulta silmillään lupaa johon nyökyttelin ja litsuttelin kahta sormea märässä aukossa. Mieheltä uikkarit samassa alemmas ja jäykkä kaluhan sieltä pääsi vapauteen ja asetti itsensä vaimon pyllyn kohdille ja mies tökki terskaa himoissaan märkään reikään ja kerrasta koko mitta vaimoon ja niin sitä vaimolta pääsi pieni uuuuhh ääni ja mies aloitti panemaan himoissaan nopeaa. Ei siinä paljon odoteltu vaan ihan kuin itsekkin pikapanossa vaimoon nopeaa lätkytystä vaimon tärähdellessä ja alle minuutti niin mies nytki mällinsä vaimoon. Vaimo uiuh uih ääntä päästeli ja mies pysähtyi nytkähdellen ja hetki liikkumatta pohjassa ja vetäytyi pois kiitellen meitä kumpaakin tämmöisestä mahtavasta hetkestä. Mies nousi nosti housunsa ja vielä kiitti ja toivotti hyvää päivän jatkoa lähtien astelemaan eteenpäin. Vaimo oli edelleen pylly pystyssä ja kysyin että oliko hyvä lomapäivä ja vastaus oli että oli ja haluaa vielä jotain lisää johon suostuin ja samoihin kuoppiin polvet ja sisään liukkauteen. Kokeneena olin pohjassa ja vaimo sormeili itseään vimmatusti eikä kauaa mennyt kun alkoi tuntua supistelua kalussa ja sormessa joka oli vaimon anuksessa ja nyt jo kuului lujempaa tuttua voihkimis ääntä ja itse aloitin nopean panemisen himoissani. Kierähdin selälleen hapuillen kivennäisvesi pulloa kääntyessä selälleen myös. Vaimo joi pullon tyhjäksi heti perään ja itse otin kuvia vaimon levälleen kampeamistani jalkovälistä kun pyyhkeelle valui mällejä ihmeenkin runsaasti jotka vaimo selitti että tunsi miehen kalun sykkivän tosi monta kertaa ja se oli ollut hyvältä tuntuvaa kun kalu sykki niin voimakkaasti pumpaten. Koska liukastetta oli runsaasti valumassa niin upotin sormia vaimoon ja arvasi mitä aion ja nosti polvet ylemmäs ja ei mennyt kauaa kun käteni oli rannetta myöden vaimossa ja vaimon vatsa hytkyi kun panin kädellä vaimoa. Ja käsi pois vaimon huohottaessa ja edestäpäin vielä sisään kalu ja vaikka tiedä ettei ihan niin herkkua olekkaan vaimolle omat mehunsa niin suuhun työnsin sormia vaimon nuoltavaksi ja sanoin että nuole vieraat spermat ja yllätykskseni vaimo nuoli sormet imien ja

1

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kaikki pitää laittaa copy pastella yhteen putkeen? Ei tuollaista sotkua jaksa lukea. Mistä on kopioitu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe