Uskonnot on täyttä paskaa!

Anonyymi

Tervehdys kaikille.

Meillä täällä Suomessa on sanan-, mielipiteen-, omantunnon- ja uskonnonvapaus ja nyt aion käyttää näitä etuuksia hyödykseni tällä palstalla. Aion rehellisesti kertoa mielipiteeni uskonnoista ja perustella että miksi ne ovat täyttä paskaa ja ajanhukkaa! Joko vituttaa? :))

En ole aina ollut ateisti, valitettavasti. Minut yritettiin sylivauvasta lähtien aivopestä uskontoon, mutta eipä onnistunut kovin hyvin. Erosin kirkosta heti kun täytin 18 vuotta ja olen siitä vieläkin iloinen. Olen tällainen moraaliton ja saatanallinen pakana, näin minua on joskus nimitelty uskisten toimesta.

Raamattu, Koraani yms. "pyhät kirjat" ovat täyttä ripulia. Perseen pyyhkimisen lisäksi niitä voi käyttää takkatulen sytyttämiseen tai tupakan käärimiseen jos sätkäpaperit sattuvat loppumaan kesken kaiken. Säälittää ne lukemattomat puut joita on kaadettu ja joista on tehty paperia tällaisen paskan painattamiseen. Eikös luonnon turmeleminen ollutkaan syntiä vai miten se oikein menikään?

Uskonnoilla aivopestään ja alistetaan valtavia ihmismassoja, ihan samalla tavalla kuin hullut diktaattorit ovat maailmanhistoriassa tehneet. Uskonnoilla on perusteltu historian saatossa ja vielä nykyäänkin raakalaismaista ja sairasta toimintaa; murhia, vainoamista, raiskauksia ja hyväksikäyttöjä, syrjimistä erilaisten asioiden ja ilmiöiden vuoksi, helvetillä ja ikuisella kidutuksella pelottua yms. Ihmisyyden luonnolliset ja täysin normaalit ilmiöt, kuten itsetyydytys, seksi ja homoseksuaalisuus, on demonisoitu ja tehty "sairaaksi" uskontojen avulla. Jos joku älykääpiö uskovainen ryntää nyt vertaamaan pedofiliaa ja homoseksuaalisuutta toisiinsa, niin ole ystävällinen ja tunge vaikka ehtoollispikari poikittain persereikääsi ja ole hiljaa. Käyttäkää OMAA JÄRKEÄNNE. Olette täysin aivopestyjä typeryksiä eikä teidän toipumistanne edistä yhtään se, että ruokitte keskenänne uskonnollisissa laitoksissa näitä sairaita ajatusvääristymiänne. Teidät on yritettävä palauttaa maan tasalle, onnistui se tai ei.

Kyllä, suurin osa tuosta paskasta on ollut olemassa jo ennen kuin kristinusko, islam yms. hörhöilyt ovat edes olleet olemassakaan mutta oksettavinta on se että ne ovat jotenkin "hyväksyttäviä" ja "oikeudenmukaisia" keinoja kunhan vain vedotaan uskontoon. Narsismia ja psykopatiaa, oksettavaa paskaa siivosti pakattuna. Rääkkäätte ja tapatte toisia ihmisiä fyysisesti ja psyykkisesti puhtaalla omallatunnolla vain sen takia, että joku näkymätön henkiolento käskee. Mitä aktuaalista vittua? Samalla tavalla joku skitsofreenikko voi hyvillä mielin murhata seitsemän ihmistä ja vedota siihen, että ääni päässä vaati niin tekemään. Se on aivan sama asia, te uskovaiset ette ole yhtään sen kummempia kuin tämä ihminen.

Uskonnottomilla ihmisillä ei kuulemma ole minkäänlaista moraalia. Miten te tämmöistä paskaa oikein perustelette? Minä en usko mihinkään jumaliin, jeesuksiin, muhammetteihin tai muihinkaan keijuikaisiin tai menninkäisiin mutta silti minulla on ollut aina vahva moraali ja oikeudentunto. Rikosrekisterini ja omatuntoni on täysin puhdas, en ole koskaan varastanut, pahoinpidellyt tai raiskannut ketään, murhaamisesta puhumattakaan. Toisille ihmisille en halua tehdä pahaa, koska osaan asettua toisen ihmisen asemaan ja miettiä että miltä hänestä mahtaisi tuntua jos tekisin hänelle pahaa. Siksi en sellaista halua tehdä. Tätä ei tarvitse perustella millään tavalla, ei varsinkaan millään Raamatulla yms. vessapaperilla vaan TERVEELLÄ JÄRJELLÄ joka ihmisellä on luonnostaan ilman uskonnollista soopaa. Olen kohtelias toisia ihmisiä kohtaan ja haluan tehdä hyvää ja toimia oikein. Mihin niitä uskonnon satuja tässä asiassa tarvitaan? EI MIHINKÄÄN!

Mistä te oikein tiedätte, että jumala on olemassa? Itse on ole sellaista koskaan nähnyt tai kuullut, joten en käsitä miten sellainen voi olla olemassa. Sitä ei oikeasti ole olemassakaan, se on totta ainoastaan teidän oman päänne sisällä! Koittakaa jo käsittää, että jos uskot sellaiseen jota et omin silmin näe, olet MIELISAIRAS eikä sinun tai toiste tule millään tavalla ruokkia tällaista harhaa. Harmillista että uskonto on yleisesti hyväksyttyä mielisairautta, jonka varjolla tehdään niin paljon paskaa tässä maailmassa. Hakeutukaa hoitoon ja luopukaa jo saduistanne! ;))

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paskaa on. Uskonnot on paskaa. Valtion pitäisi osata pestä kätensä tästä paskasta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Älytöntä että vielä 2020-luvulla länsimaisessa sivistysvaltiossa uskotaan tällaiseen hörhöilyyn ihan vakavissaan.


    • Anonyymi

      Paskaa taitaa olla VAIN sinun itsesi korvien välissä

    • Anonyymi

      Paska on luonnontuote, uskominen ei ole tuotetta vaan se on uskoa johonkin asiaan, kuten vaikka pilkkaamaasi kristinuskoon, jota sinulla ei ole.

    • Anonyymi

      Kuka tuollaiselle pilkkaajalle haluaa mitään selittää, vaikka haluaisitkin tietää??

    • Anonyymi

      TERVEELLÄ JÄRJELLÄ joka ihmisellä on luonnostaan ilman uskonnollista soopaa. Olen kohtelias toisia ihmisiä kohtaan ja haluan tehdä hyvää ja toimia oikein. Mihin niitä uskonnon satuja tässä asiassa tarvitaan? EI MIHINKÄÄN!

      Mistä te oikein tiedätte, että

      jostakin vaan...!

      • Anonyymi

        ja kukka!


    • Anonyymi

      Joskus nuorempana ja vähemmän rakentavalla tuulella olisin itsekin voinut kirjallisesti oksentaa vitutuksen ja inhon uskontoja kohtaan näin. Eivät ne siis mitenkään ole silmissäni parantuneet, mutta yritän suurimman osan valveillaoloajastani teeskennellä, ettei kukaan _oikeasti_ enää uskon tähän humpuukiin.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Juuri noin olen ajatellut jo 30 vuotta. Harmi, että n. 90 prosenttia maapallon väestöstä on sokeita ja ajattelemattomia idiootteja. Tämä koskee kaikkia eri uskontoja. Katsotaan tilannetta 200 vuoden päästä. Ehkä tämä uskonnollisten idioottien prosentti on laskenut 60:een. Pikkuhiljaa.... En ole kovin optimisti kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Jos AP:n mielestä täyttä, niin AP on puoliksi paskaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe