Kaiken ikäni minä ylistän Herraa, minä veisaan Jumalani kiitosta, niin kauan kuin elän.
MINÄ YLISTÄN JEESUSTA
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ylistän Herraa kaikesta sydämestäni, ilmoitan kaikki sinun ihmetyösi.
- Anonyymi
”Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appopis, Ra, Jumala siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."
5 Moos 31:6
- Anonyymi
Liikeniskö siltä ylistykseltäsi sen verran aikaa, että kävisit allekirjoittaan tuon kansalaisaloitteen. Aika nopeasti näkyy allekirjoituksia kertyneen. Olisihan se hyvä nähdä löytyykö uskovaisilta ymmärrystä lähimmäistään kohtaan?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/8747?fbclid=IwAR0lmb3Yyd5fhTNRKBp16TQ97fvjuzOWujBhrgxtwIjWjisSqNh1-t1ZaWc- Anonyymi
Ylistän yhä, eikä minulta liikene aikaa tuohon!
t .avaaja
https://www.youtube.com/watch?v=cCHS_a9Urt8&t=178s
viisveisaan jutuistanne!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2156490Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa844870Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1134675"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste233142Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1002837En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622255Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331757- 661729
odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391674- 571497