Kaiken ikäni minä ylistän Herraa, minä veisaan Jumalani kiitosta, niin kauan kuin elän.
MINÄ YLISTÄN JEESUSTA
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ylistän Herraa kaikesta sydämestäni, ilmoitan kaikki sinun ihmetyösi.
- Anonyymi
”Minä julistan sinun nimeäsi veljilleni, ylistän sinua seurakunnan keskellä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appopis, Ra, Jumala siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."
5 Moos 31:6
- Anonyymi
Liikeniskö siltä ylistykseltäsi sen verran aikaa, että kävisit allekirjoittaan tuon kansalaisaloitteen. Aika nopeasti näkyy allekirjoituksia kertyneen. Olisihan se hyvä nähdä löytyykö uskovaisilta ymmärrystä lähimmäistään kohtaan?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/8747?fbclid=IwAR0lmb3Yyd5fhTNRKBp16TQ97fvjuzOWujBhrgxtwIjWjisSqNh1-t1ZaWc- Anonyymi
Ylistän yhä, eikä minulta liikene aikaa tuohon!
t .avaaja
https://www.youtube.com/watch?v=cCHS_a9Urt8&t=178s
viisveisaan jutuistanne!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544736
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1724286- 673902
- 1273882
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493681Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793508- 983051
- 542895
- 252726
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152460