Eksytyksen harhat! ( Osa 12) Sudet lammasten vaatteissa!

Anonyymi

Tämä on osa 12 analyysien sarjassa, koskien eksytyksen äärimmäisen iljettäviä rienauksia ja valheita, Raamatun ja evankeliumin vääristämistä!

Paha pahenee, saastainen saastuu! Sudet lammasten vaatteissa. .
---------------------------------------------------------

On ilmiselvää, että olemme ja elämme Herramme Jeesuksen ilmoittamassa ”lopunajassa”, jossa paholainen pitää kiirettä, koska se TIETÄÄ että sen aika on lopussa!

Samoin? Paholaisen koukkuun eksyneet ovat herjoissaan ja rienauksissaan yhä julkeampia! Fanaattisella kiihkolla nämä ”eksyttäjät” rienaavat ja esittävät niin Paksuja Valheita Raamatusta, Jeesuksesta, Jeesuksen ristin sovituksesta, Hänen Pyhän sovintoverensä iankaikkisen pelastuksen Voimasta. . . että?

- Totean taas kerran, etten ole liki 50 vuoden uskonelämän puitteissa nähnyt KOSKAAN niin härskiä rienaamista! Eivät edes ateistit osaa niin likaista rienaamista Jeesuksesta ja raamatullisen uskon Pyhistä asioista ja arvoista! * KAUHISTUTTAVAA!

Lopunajalla ”leirit” selkiintyvät. . .
----------------------------------------
Lopunaikana tapahtuu selkeä jakolinja. Se pitääkin tapahtua. Joka totisella mielellä tahtoo Jeesusta seurata, opissa ja elämässä - se ei voi (lopuksi) lusmuilla ns. ”harmaalla vyöhykkeellä”! Jeesus oli ja on Maailman Valo ja Valkeus! Joka Häntä seuraa, ei pimeässä vaella! Eikä tahdo olla missään konsensuksessa paholaisen kanssa!

Niinpä totinen Jeesuksen seuraaja JÄTTÄÄ lukematta eksyttäjien rienaukset! Ne ovat paholainen likaisia annoksia, joissa on (heikoille uskoville) jopa tartuntavaara?

NYT on ilmeinen ”seulonnan” aika, jolloin Jeesus tutkii ja merkitsee Sanalle kuuliaiset seuraajansa. Ja sitten varjelee heitä kuin ”silmäteriään”! ( Ilm 3: 7-13)

• ”Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.” (Efes 5:11)
• ”Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.” (Ilmestyskirja 22:11)

• Tämä mainittu ”seulonta” ja jako tarkoittaa, että ne jotka ovat valinneet palvella pahaa, uppoavat yhä syvemmälle saa---nan pimeyteen. Asiat kumuloituvat, maksimoituvat, kulkevat kohti lopullista Jumalan tuomioistuinta. Ja? Palkkansa saavat niin pahat kuin pyhät, niin pahikset kuin hyviksetkin. Kaikki tuomitaan lopuksi ”tekojensa” mukaan. ( Ilm (22:12)
• »Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.”

Myös kristityt käyvät ”Kristuksen tuomioistuimen eteen”
• ”Meidän kaikkien on tultava Kristuksen tuomioistuimen eteen, jotta kukin saisi sen mukaan, mitä ajallisessa elämässään on tehnyt, hyvää tai pahaa. ” ( 2 Kor :10)

(aloitus jatkuu)

66

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen)

      Jeesuksen ristin, sovintotyön ja sovintoveren rienaamista!
      -----------------------------------------------------------


      Kaikken kauhistuttavimman lajin ”rienaamista” on näkynyt näinä päivinä! Ihmisten (kirkkojen, pappien, uskonsuuntien, jne) rienaaminen on tuttua juttua, mutta äärimmäiseen paholaisen pimentoon eksyneenä on nostetty pilkan, herjan ja ivaamisen kohteeksi raamatullisen uskon peruasasiat:
      • Ristin työn
      • syntiemme sovituksen,
      • lunastuksen ja Jeesuksen Pyhän sovintoveren voiman!

      Uskomattoman räikeässä ja törkeässä rienaamisen likavedessä, Eksytyksen henki koettaa korottaa saatanaa Jeesusta ja Jumalaa korkeammalle tasolle!

      Tämän tason valheellinen Sanan Totuuksien vääristely todistaa, että kyseessä on PAHUUDEN palvelus! Sellaisella ei ole enää Jeesusta, Vapahtajaa, Lunastajaa! Vain (mainostamansa) saa….tana, joka taholla. Alussa, keskellä, lopussa! Hän näyttää vajonneen paholaisen pimeimpään kuiluun, johon valoa ei enää tule? Surullista, traagista, itkettävää….

      Muutama esimerkki Raamatun Sanan Kieroon vääntämisestä. (Näitä ”kieroon vääntäjiä” oli jo apostoli Pietarin aikana! ( 2 Piet 3:16)
      • ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
      • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

      Varkaan valhe - ja vihamissio!
      --------------------------------------------------------

      JÄRKYTTÄVÄÄ pimeyttä! Uskomatonta Valhetta, Sanan Vääristelyä! Voi sanoa - että nyt on LOPULLISESTI ja todistetusti paljastuneet ” suden takkuiset karvat” lammasten vaatteiden alla! Ja - Suden hampaatkin! (Samalla Tiettyjen Raamatun jakeiden viljely on PETOSTA, näyttelyä, hämäämisyritystä! )

      On saatu 100% näyttö ja todistus siitä, missä ”hengessä” ollaan liikenteessä? Tässä Herramme Jeesuksen totuus:

      • ”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”

      Kirjalliset ja julkiset tekstit todistavat, että kyseessä on aivan äärimmäisen julkea ja härski vallankäyttö. Uskonnolliseen kaapuun puettu henkinen VÄKIVALTA! Se eroaa fyysisestä väkivallasta siten, että ihmisten alistaminen, simputus ja käskytys tehdään SANOILLA! Äärimmäisen julmillakin sanoilla, kuten:
      • pelottelu,
      • uhkailu,
      • manipulointi! (esimerkkinä tämä VIIMEISIN vihaviesti:
      • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

      Tuon tason ”vihamissiossa” toteutuu Jeesuksen sanat:

      ”Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.” (Joh 10:10)

      On siten julkinen todistus, että ”vihamission” vihalähettiläs ei tahtoisi YHDENKÄÄN ihmisen uskovan Jeesuksen sovintoon, sovintoveren iankaikkisesti pelastavaan voimaan! Eksytyksen ydin on:
      • Koettaa varastaa ihmisten (uskovien) usko ja toivo!
      • Koettaa ”tappaa” Raamatun totuudet Valheilla ja Raamatun kieroon vääntämisillä!
      • Tuhota ihmisten ja uskovien uskon julkeilla Valheilla, valhemanipulaatiolla!

      Eli, lopullisesti on todistus, että liikkeellä on äärimmäisen julkea, julma ja häikäilemätön eksytys!

      Emme tarvitse enää yhtään lisää ”todistuksia” . Juridisesti on (julkisesti) esillä ns. ”täysi näyttö”!

      Henkisen väkivallan näyttö!
      ----------------------------------

      Kyseessä ei ole vain hengellisen ja uskonnollisen tahon kysymykset. Näyttö siitä, että tässä eksytyksessä on nähtävissä myös kriminaalisia näyttöjä, on myös JULKISESTI luettavissa.

      Onhan niin, että ”henkinen väkivalta” on adekvaattisessa suhteessa ”fyysiseen väkivaltaan”. Ne ovat kuin serkukset. Henkisen väkivallan edustajan tiedetään etenevän näin:
      • A) Ensin (tappavia ja herjaavia) sanoja, sitten
      • B) jos sanat eivät tehoa,
      • C) siirtyminen väkivaltaisiin keinoihin!

      (Näinhän todettiin Juha Ruohosenkin rikosoikeudenkäynnissä! Ensin sanoja, sitten hirveitä tekoja!

      Ruohonen esiintyi ”jumalana” ja puhui (muka) Jeesuksen sanoja. Äärimmäisen julkea ”väärä profeetta”. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17010564/juha-ruohosen-kultti-sai-karajaoikeuden-tuomion

      Jokaisen on syytä oman turvallisuutensa puitteissa varoa näitä ”profeetoiksi” itseään korottavia! Varoa kuin tappavaa RUTTObakteeria! )

      Tällainen etenemiskaava ( henkisestä väkivallasta fyysiseen) on tutkijoille tuttu. Tiedetään mm. koulukiusaamisen selvityksistä.

      Eli, sellainen joka käyttää sanoillaan niin julmaa henkistä väkivaltaa, että on valmis ”tuhoamaan” lähimmäisensä uskon, ja uskon perusteet! - on mikä?

      Käyttövoimana on sisuksissa muhiva VIHA!

      (Viittaan analyysiini: Miten viha-apostoli kehittyi? https://keskustelu.suomi24.fi/t/17011458/analyysia-teuvon-harhaopetuksista-osa-2

      (aloitus jatkuu)

      • Anonyymi

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Ei haittaa, tallessa -arkistoituna ovat kaikki!
        Tämäkin on uusi nosto... moderoituna. Pitää olla viisas. . . Kiitos kannustuksesta!


      • Anonyymi

        Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, tallessa -arkistoituna ovat kaikki!
        Tämäkin on uusi nosto... moderoituna. Pitää olla viisas. . . Kiitos kannustuksesta!

        Hyvä! Jeesuksen runsasta siunausta sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Jeesuksen runsasta siunausta sinulle!

        Kiitos. Armoa on kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Armoa on kaikki!

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, tallessa -arkistoituna ovat kaikki!
        Tämäkin on uusi nosto... moderoituna. Pitää olla viisas. . . Kiitos kannustuksesta!

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!

        Niin se menee, että on pidettävä valoa ja suolaa kaatopaikkojenkin tuntumassa!!!


      • Anonyymi

        Tämä on USKOMATON lause Teuvolta!

        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

        Mitähän vielä on tulossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on USKOMATON lause Teuvolta!

        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

        Mitähän vielä on tulossa?

        No, näin pahuus näyttää kutinsa! Jotta se kypsyisi Jumalan ratkaisupöytään!

        Paha paise puhkaistaan..


      • Anonyymi

        Teuvo on jaellut kadotustuomioitakin tuhka tiheään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee, että on pidettävä valoa ja suolaa kaatopaikkojenkin tuntumassa!!!

        Niinpä, vaikka se tuhlaukselta voi tuntua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Juuri niin.


      • Anonyymi

        Aamen!


      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Totta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Jep


      • Anonyymi

        Teuvon jutut ovat räikeydessään äärimmäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa, Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä liha minulle tekisi?

        Jumalaan kannattaa luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on jaellut kadotustuomioitakin tuhka tiheään.

        Todella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä hellitä, vaikka osa kirjoituksistasi on poistettu. Laita ne aina uudestaan! Älä luovuta!!!

        Muuta arabiaan pääset profeettojen joukkoon SODOMAAN


      • Anonyymi

        ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
        • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

        AIVAN MIELETTÖMÄN TÖRKEÄÄ TEUVOLTA!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Jeesuksen runsasta siunausta sinulle!

        ”Siunattu on se mies, joka turvaa Herraan, jonka turvana Herra on.”
        Jeremia 17:7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on USKOMATON lause Teuvolta!

        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

        Mitähän vielä on tulossa?

        ”tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä”


      • Anonyymi

        Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, tallessa -arkistoituna ovat kaikki!
        Tämäkin on uusi nosto... moderoituna. Pitää olla viisas. . . Kiitos kannustuksesta!

        ”Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.”


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se menee, että on pidettävä valoa ja suolaa kaatopaikkojenkin tuntumassa!!!

        ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
        Teuvo Suni


    • Anonyymi

      (jatkoa aloitukseen)


      Ei Pyhän Hengen - vaan Pahojen Henkien missio!


      Nyt ei kukaan enää haksahda pelkkään itsensä kehumiseen ja kerskailuun! Tällaiseen:
      ”Olen 84 v ja viimeiset 33 vuotta minulla on ollut lakina Pyhän Hengen totuus.”

      ( Sellaista kuin "lakina Pyhän Hengen totuus" ei Raamattu tunne!

      Jeesus opetti: Rakasta Jumalaa yli kaiken, ja lähimmäistäsi niinkuin iteäsi! Tämä on Laki ja profeeta!

      On JULKINEN täysi näyttö siitä - MISTÄ on kysymys! Se näyttö on niin totaalinen ja kattava, ettei siinä ole sijaa
      • Pyhän Jumalan,
      • Herramme Jeesuksen Kristuksen ja
      • Pyhän Hengen osallisuudesta.

      ”Puun hedelmä” on niin vihan ja pahuuden läpimädättämä, että se lemu huutaa taivaaseen saakka!

      Ihminen, joka (julkisesti) kehuu olleensa 8-vuotiaasta saakka Vihaamisen täyttämä, yli 40 vuotta?

      Ei Pyhän Hengen Totuus päässyt siihen ”vihapoteroon”! Ensin olisi pitänyt ”vihan” poistua. Olisi pitänyt puhdistua – Jeesuksen Kristuksen sovintoveressä - ja sitten vasta - parannuksen perästä? Apostoli Pietari opettaa:

      • ”Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.”

      Kun ihmiseen 8-vuotiaasta, 40 vuotta pesiytynyt VIHA ei puhdistunut? Kun ei parannusta tehty, pesäeroa vihaamisesta...n iin?

      Ja? Kun eksytyksen ylpeydessä torjutaan Jeesuksen valitsemat apostolitkin, rienataan näin:
      ”Jumalan kurittama Paavali” ja ”Jeesuksen kieltämä Pietari”

      - niin ei ihme, että eksymys saa kuin bensaa palamiseensa? Ja nyt KAIKKI näkevät finaalin. Eikä KUKAAN enää voi uskoa eksytysken harhaoppeja!

      LOPUKSI

      Jumalan Sanaa koskeva ”tottelemattomuus” on kuolettavan vakava asia! Muinoin kuningas Saul, Pyhän Hengen voitelun saanut - lankesi ylpeyteen, tottelemattomuuteen, ja menetti Pyhän Hengen voiman. Paha Henki tuli tilalle, (1 Sam 16:14)
      • ” Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.”

      Jumala hylkäsi Saulin. Profeetta Samuel luki Saulille ”madon luvut”, näin: Silloin Samuel sanoi:

      • "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle?Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva.

      • Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana." ( 1 Sam 15:22-23)

      On kamalaa joutua Jumalan hylkäämäksi?


      On myös hyvä totella näitä opetuksen sanoja: ( 2. Joh, jakeet 9-11)

      • ”Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.”

      • ”Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, niin älkää ottako häntä huoneeseenne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi; sillä joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu osalliseksi hänen pahoihin tekoihinsa.”

      • Anonyymi

        Ihmiselämä on täynnä valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiselämä on täynnä valintoja.

        Juurikin noinikkäästeen!


    • Anonyymi

      Kun siis rienataan ja tallataan Jeesuksen Kristuksen ristintyön ja sovitustyön voimaa ja pyhyyttä, on tärkeää, että tuollaista saatanallista pahuuden myrkkyä vastustetaan TOTUUDEN sanalla!

      Heitetään "suolaa" eksytysten likatunkioon!

      Jeesus on HERRA! Ja Hän valvoo Sanaansa!

      Antaa eksyttäjien runoilla satujaan, antaa heidän "jutella itse itsensä kanssa", antaa heidän pitää YKSINÄÄN monologejaan...

      Nouskaamme kirkkaaseen Jumalan Sanan valoon ja valkeuteen!

      Tässä Aloituksessa on koostetta Jeesuksen sovitustyöstä, HÄnen pyhän sovintoverensä voittavasta voimasta!

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026537/raamatun-aarteita--(-osa-1)----jeesuksen-sovitustyon-voittovoima!

    • Anonyymi

      Jeesus itse neuvoi, ja tarkoitti vääriä profeettoja:
      Ne ovat susia lammasten vaatteissa.

      Kehuvat itseään, kirjoittavat Raamatun lauseitakin, poimivat niitä kuin rusinoita pullasta. Kehuvat että ovat "Pyhän Hengen" lähettiläitä, vaikka paha henki oikein leumuaa!! Viha ja kosto ja rienaus...

      • Anonyymi

        Saatanan synagogaa


    • Anonyymi

      No hurjalta näyttää meno!! kuin kuoleva susi ulvoisi epätoivon vimmalla. ekä se on juuri niin....

    • Anonyymi

      On ilo huomata, ettei eksytys tepsi tosi uskoviin. Raamatun Jumala sallii luopumuksen lopun aikoina. Mutta Hän myös vuodattaa Henkensä kaiken lihan ylle. Silloin kun välttämättömät olosuhteet ovat täyttyneet. Jeesus tulee varmasti Jumalan säätämällä ajalla. Hetkeä emme tiedä, mutta pidetään ainakin oma reviirimme valmiina. Ei ole raskasta noudattaa Jeesuksen opetuksia. Voimme olla edelleen kylväjiä ja valona yössä ja tuottaa iloiten hyvää hedelmää. Kukin voima varojemme mukaan.. Saastaiset rypevät saastassaan yhä enemmän, mutta jotkut heistäkin voivat pelastua, kun kylvös alkaa vaikuttaa ja aukaisee sokeat silmät.

      • Anonyymi

        Sam ajatus täällä! On ilo todeta, miten lujasti eksytyksen henkeä vastustetaan! Jeesus anoi: Valvokaa ja rukoilkaa! On katsottava "peiliin" - jokaisen? Se on Raamatun Sanan peili, joka näyttää meille totuuden, antaa neuvot, nuhteleekin ja lohduttaa!


      • Anonyymi

        Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.


    • Anonyymi

      Pitää valvoa ja rukoilla!

    • Anonyymi

      Jumala on valmistanut päivän, jona Hänen ratkaisunsa näkyy.

    • Anonyymi

      TS. on kuin "raateleva susi" - joka tahtoisi repiä ja tuhota jokaisen uskovan uskon ja taivasosuuden.

      Niin suuri on hänessä se VIHA, ja sen vihan voima, josta paholainen on saanut hänessä otteen! Ja TS raukka vielä luulee, että on "kristuksen todistaja" ja taivaaseen matkalla!

      Mikä pimeys!

      Jumalan kiitos, että "suden karvat" ja tappava luonto on tullut esille, vaikka TS käyttääkin keppihevosena eksytyksessään Raamatun sanojakin!

      • Anonyymi

        Saatanalle laittajat kohtaa kovan kohtalon kuollessaan. Millä tuomiolla te tuomitsette sillä teidät.


    • Anonyymi

      Tuo on kiinnostava ajatus, että ihmiskunta jakaantuu yhä selvemmin kahteen leiriin, Jumalan ja Saatanan.

      • Anonyymi

        Ja toinen leiri on
        jokin muu
        Jumala ja Saatana on samaa sakkia siis
        lisään edelliseeni


    • Anonyymi

      Ainakin palstan pahalla on meno vaan pahentunut jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Meidän, joiden uskoa mikään ei horjuta, tiedämme, että Jumala rakastaa myös noita saatanan ansaan jääneitä. Jumala pitää kaikille lapsilleen ovea avoinna, toivoen, että he kääntyisivät ja ottaisivat Hänen armonsa vastaan. Moni on vanhetessaan nöyrtynyt ja tehnyt sen. Nyt he julistavat Jumalan sanaa kuuliaisesti, kukin tavallaan. Me uskovat voimme vain kylvää, rakkaudellisesti ja Jumala antaa auliisti kasvun, kun syntinen on siihen halukas.

    • Anonyymi

      ”Simon, Simon, katso, saatana on tavoitellut teitä valtaansa, seuloakseen teitä niinkuin nisuja;
      mutta minä olen rukoillut sinun puolestasi, ettei sinun uskosi raukeaisi tyhjään. Ja kun sinä kerran palajat, niin vahvista veljiäsi."
      Luuk 22:31,32

      • Anonyymi

        Simon Pietari siis oli apostoli 2000 vuotta sitten


    • Anonyymi

      Jos joku on JUmalan profeetta ? - sellainen ei herjaa Jeesuksen ristiä, Hänen pyhän sovinovernsä voimaa, Raamatun opetuksia.!

    • Anonyymi

      Älä syö sipulia!
      Sekin löytyy raamatusta.

    • Anonyymi

      Totta!

    • Anonyymi

      5. Moos. 19:21

      Älkää tunteko sääliä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta. [2. Moos. 21:24; 3. Moos. 24:20; Matt. 5:38]

      Jeesus ja laki
      17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. [Luuk. 24:44; Room. 3:31]
      18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
      19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. [5. Moos. 28:1; Jaak. 2:10]
      20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan. [Matt. 23:3; Luuk. 18:14]

    • Anonyymi

      Hoos. 14:1

      Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

      • Anonyymi

        Tuon kaltaisista raamatunlauseista uskikset saa jotain sairasta tyydytystä. Mikäli raamatusta poistettaisiin moiset älyttömyydet jäljelle jäisi aika ohut kirjanen.


      • Anonyymi

        DAVID JA HOOSEA ON KUOLLUT ENNEN JEESUSTA


    • Anonyymi

      Jer. 48:10

      Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä.

      • Anonyymi

        Pidättää miekkansa verestä . Just niin minä vuonna Jere kuoli.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinä olet tuomiolla ei muut ole.

    • Anonyymi

      Minkälaisia vaatteita lampaat käyttävät?

    • Anonyymi

      "Susi lammasten vaatteissa" viittaa Benjaminin heimoon. Uudessa testamentissa tunnettu Benjaminin heimolainen oli Saul/Paavali ja hän oikein kehuskeli sillä.

      • Anonyymi

        Benjamin on susi lammasten vaatteissa

        Jaakobin rakastama kaunis vaimo oli Raakel = hepr. Rahel = uuhi eli naaraslammas.
        Raakelin poikia olivat: Joosef ja Benjamin.
        Jaakob adoptoi Joosefin pojat eli Efraimin ja Manassen, omikseen.
        Jaakob antoi suurimmat siunaukset ja perinnön esikoisosan Efraimille ja nimitti Efraimin veljiensä joukosta suvun päämieheksi.
        Efraimille, ei esimerkiksi Juudalle.

        Joosef on Vanhan testamentin sankari, Juuda on pahis.
        Juuda oli ruman Lea-vaimon poikia.
        Joosef pelasti koko sukunsa, koko Israelin tulevaisuuden, vaikka Juuda oli yrittänyt päästä hänestä lopullisesti eroon.
        Jumala yksinkertaisesti tappoi Juudan 1. pojan kelvottomana.
        Jumala yksinkertaisesti tappoi Juudan 2. pojan kelvottomana.
        Sitten Juuda piti poikiensa leskeä prostituoituna ja teki tämän raskaaksi jne.
        Kaikki Vanhan testamentin spermavarkaudet liittyvät Daavidin ja Salomon sukujuuriin.
        Jne.

        Daavid ei koskaan ollut israelilainen. Hän oli juutalainen, joka alisti valtaansa paljon israelilaisia. Tooran vastaisesti hän otti itselleen papistolle kuuluvia tehtäviä hoitaakseen.

        Mitä Jaakob sanoi ennen kuolemaansa Benjaminista:
        Benjamin raatelee kuin susi. Aamulla hän syö riistaa, ja illalla hän jakaa saalista. (1. Moos. 49:27)

        Joosefin syntymisen aikoihin Jaakob sai nimekseen Israel. Hänen jälkeensä Efraim oli Israel.

        Lopulta vain pieni osa Benjaminista pysyi muiden Joosefin poikien (Efraimin ja Manassen heimojen) kanssa liittolaisina. Suuri osa alistui juutalaisuuteen ja Daavidin poikiin.
        Kyse on vanhasta skismasta samarialaisuuden ja juutalaisuuden välillä. Se sai alkunsa ahneesta Eeli-papista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Benjamin on susi lammasten vaatteissa

        Jaakobin rakastama kaunis vaimo oli Raakel = hepr. Rahel = uuhi eli naaraslammas.
        Raakelin poikia olivat: Joosef ja Benjamin.
        Jaakob adoptoi Joosefin pojat eli Efraimin ja Manassen, omikseen.
        Jaakob antoi suurimmat siunaukset ja perinnön esikoisosan Efraimille ja nimitti Efraimin veljiensä joukosta suvun päämieheksi.
        Efraimille, ei esimerkiksi Juudalle.

        Joosef on Vanhan testamentin sankari, Juuda on pahis.
        Juuda oli ruman Lea-vaimon poikia.
        Joosef pelasti koko sukunsa, koko Israelin tulevaisuuden, vaikka Juuda oli yrittänyt päästä hänestä lopullisesti eroon.
        Jumala yksinkertaisesti tappoi Juudan 1. pojan kelvottomana.
        Jumala yksinkertaisesti tappoi Juudan 2. pojan kelvottomana.
        Sitten Juuda piti poikiensa leskeä prostituoituna ja teki tämän raskaaksi jne.
        Kaikki Vanhan testamentin spermavarkaudet liittyvät Daavidin ja Salomon sukujuuriin.
        Jne.

        Daavid ei koskaan ollut israelilainen. Hän oli juutalainen, joka alisti valtaansa paljon israelilaisia. Tooran vastaisesti hän otti itselleen papistolle kuuluvia tehtäviä hoitaakseen.

        Mitä Jaakob sanoi ennen kuolemaansa Benjaminista:
        Benjamin raatelee kuin susi. Aamulla hän syö riistaa, ja illalla hän jakaa saalista. (1. Moos. 49:27)

        Joosefin syntymisen aikoihin Jaakob sai nimekseen Israel. Hänen jälkeensä Efraim oli Israel.

        Lopulta vain pieni osa Benjaminista pysyi muiden Joosefin poikien (Efraimin ja Manassen heimojen) kanssa liittolaisina. Suuri osa alistui juutalaisuuteen ja Daavidin poikiin.
        Kyse on vanhasta skismasta samarialaisuuden ja juutalaisuuden välillä. Se sai alkunsa ahneesta Eeli-papista.

        Siksi minun kysymykseni on: Oliko Jeesus Joosefin poikia (hyvä) vai oliko hän Daavidin poikia (vaarallista)? Juutalaisuudessakin on joskus käsitelty asiaa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Messiah_ben_Joseph


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi minun kysymykseni on: Oliko Jeesus Joosefin poikia (hyvä) vai oliko hän Daavidin poikia (vaarallista)? Juutalaisuudessakin on joskus käsitelty asiaa.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Messiah_ben_Joseph

        Äh, täytyy kirjoittaa kirja. Liikaa purettavia asioita. Jumalan armoa kaikille.


    • Anonyymi

      Eli kirjoitat raamatun uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe