Neitoperhosia änkeää asuntoon

Anonyymi

Mitä tuolle invaasiolle pitäisi tehdä? Soitanko hätänumeroon? Poistaako palomiehet ne maksutta?

Pakko pitää ikkunat auki, jotta ilma vaihtuisi. Nytkin on sisällä 30 astetta.

12

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kilauta ensin kaverille, ja käytä vasta sitten fifty-sixty. Yleisöltä ei kannata kysyä mitään, koska ne on terasseilla juopottelemassa.

• Anonyymi

Laitapa ikkunoihin hyttysverkot

• Anonyymi

Jos tulivat jalan niin pane ovet ja ikkunatkii etteivät pääse karkuun.

• Anonyymi

Neitoja änkee asuntoon. Ne on jostain kuulleet, että minulla todella iso. M itä teen?

• Anonyymi

Sano poliiseille, että olet Paatero. Jättävät sinut rauhaan.
        Miksi ne sinihomot änkevät joka paikkaan?

• Anonyymi

Anna niille sitä kolesterolilääkettäsi.

• Anonyymi

Onko ne oikeasti neitoperhosia? Meillä tulee nokkosperhosia. Asutaan Espoossa.

https://www.suomen-perhoset.fi/

Tuossa kaikkia perhosia. Vähän hidas sivusto.

Varmaan hätänumeroon soittaminen on paras. "Apua, asunnossani on perhosia!" 😱🦋🦋

Ihmisethän soittaa mitä hassuimmista syistä 112. Puolassako niillä oli croissantti puussa.

• Anonyymi

Tääl varsinaisuomes tullu ny 2 päivää perhoja sisää. Lyulin nokkosperhoiks mut taitaaki olla neitejä. Ei niist haittaa ole. Löytävät lopulya ikkunast uloski.

• Anonyymi

Neitoperhosia ne on. "Silmät" siivissä. Useampi jo tullut ikkunasta sisälle. Osa on lähtenyt omin nokkinensa ulos, mutta jotkut vain kantamalla. Alkaa käymään selän päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neitoperhosia ne on. "Silmät" siivissä. Useampi jo tullut ikkunasta sisälle. Osa on lähtenyt omin nokkinensa ulos, mutta jotkut vain kantamalla. Alkaa käymään selän päälle.

Monella on silmä pyllyssä jä siteltä tulee Suomi24:sta lisään edelliseeni

• Anonyymi

Hae vokista muutama jätkä ja vot, kaikki neidot on kohta raiskattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      131
      3499
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2517
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1743
    4. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      60
      1172
    5. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      1058
    6. 83
      1042
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      126
      984
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      427
      916
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      91
      878
    Aihe